هاش و بال پهن های صنعتی و ساختمانی

خرید هاش سبک، بال پهن، تیرآهن H

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت. در این صفحه قصد داریم اطلاعاتی کاربردی و مفید درباره هاش و بال پهن های صنعتی و ساختمانی در اختیارتان قرار داده و مورد بررسی قرار دهیم. لطفا با ما همراه باشید.


هاش و بال پهن های صنعتی و ساختمانی

اچ پروفایل ها ( H Profile ) در صنعت امروز جزو مقاطع آهنی فولادی پر مصرف برای ساخت بسیاری از سازه های صنایع گوناگون و جهت ساخت بسیاری از سازه های ساختمانی بکار گرفته می شوند.

مقاطع فولادی H که در اصطلاح عامیانه در بازار مصرف ایران با نام هایی همچون هاش، بال پهن، تیر آهن شناخته می شوند، در دسته ی محصولات فولادی قرار می گیرد که در سازه های صنعتی و ساختمانی با عنوان ستون های نگهدارنده و پروفایل های اصلی اسکلت های سازه های صنعتی و ساختمانی به کار گرفته می شود.

هاش و بال پهن های فولادی و آهنی در سازه های گوناگونی همچون پالایشگاه ها، پتروشیمی ها، ساخت سازه های فلزی گوناگون جهت صنایع، و در ساخت ساختمان های بلند مرتبه بکار گرفته می شود.

مقطع پروفایل H و یا همان بال پهن که در بازار ایران بعضا به آن ( هاش ) نیز گفته می شود، به 3 صورت و سه شکل هاش سبک، هاش سنگین، هاش فوق سنگین مورد تولید قرار گرفته که در این مقاطع به مقطع هاش سبک می پردازیم.

مقطع فولادی هاش سبک که در اصطلاح مهندسی برابر با جدول اشتال ( HE-A ) شناخته می شود، در دسته ی پروفایل هایی قرار می گیرد که به نسبت هاش های سنگین و هاش فوق سنگین ضخامت بال و جان کمتری داشته، به همین دلیلی از وزن کمتری برخوردار بوده و از هاش سبک جهت ساخت سازه هایی که حمال آنها با بار کمتری روی آن سوار می کنند، بکار گرفته می شود.

هاش های سبک از سایز هاش 60 تا سایز 1000 تولید می گردند و معمولا استاندارد های هاش سبک با آلیاژ هایی همچون S275JR , S235JR تولید می گردند. مقاطع فولادی هاش در بازار مصرف ایران از نوع وارداتی بوده، چرا که شرکت های داخلی این مقطع را تولید نمی کنند.

هاش های وارداتی ایران تولید کشور های ترکیه، اکراین، چین و کره می باشد که کلیه مقاطع مذکور در صنایع، معمولا با آلیاژ S275JR مورد مصرف قرار می گیرند.

هاش های سبک می بایست برابر با جدول استاندارد اشتال تولید گردند و ضخامت بال و جان انها می بایست دقیقا برابر با همین جداول باشد. نزدیک ترین مقاطع هاش فولادی که تشابه زیادی به هاش سبک دارند، مقطع هاش استاندارد JIS ژاپن بوده که کشور ژاپن مدعی است که مقاطع طراحی شده برابر استاندارد JIS مقاومت سازه ای بالاتری را با توجه به وزن کمتری که به نسبت مقاطع استاندارد اشتال دارند، تحمل می نمایند.

شما خریداران گرامی جهت خرید انواع هاش و بال پهن های صنعتی و ساختمانی از سایز 60 الی سایز 1000 می توانید همینک با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده تا از قیمت های لحظه ای محصولات هاش، بال پهن و تیر آهن مطلع گردید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی فروخته شده به شما خریداران گرامی را برابر با درخواست شرکت های درخواست کننده تامین می نماید و کلیه سایز و آلیاژ تامین شده برای مقاطع هاش، بال پهن و تیر آهن را تضمین می نماید.

جهت خرید انواع هاش، تیر آهن و پروفایل های H همین حالا با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

شرکتن مهزیار فولاد صنعت، تامین کننده کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی در ایران.


خرید، فروش کلیه هاش و بال پهن های صنعتی و ساختمانی با استاندارد (HE-A IPBi) بصورت شاخه های 6 متری و 12 متری از سایز 100 تا 1000 با ضخامتهای جان و بال متفاوت جهت مصارف صنعتی و پروژه های عمرانی بصورت تامین در اسرع وقت موجود در مهزیار فولاد

ورق فولاد مبارکه , لوله مانیسمان api , لوله استیل 316
لوله استیل 304 , میلگرد استیل 304 , بورس ورق استیل

(جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش بازرگانی مهزیار فولاد تماس بگیرید)


جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کلیه هاش و بال پهن های صنعتی و ساختمانی با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا صورت های درخواستی خود را به واتساپ شرکت به شماره 09383940223 ارسال نمایید. کارشناسان فروش شرکت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های تعطیل از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما خریداران گرامی و ارجمند خواهند بود.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *