شرکت مهزیار فولاد

تحلیل اخبار آهن و فولاد ایران شرکت مهزیار فولاد

شرکت مهزیار فولاد با گروه توانمند و خلاق محتوا گذاری در را ستای اطلاع رسانی به صنعتگران و خریداران گرامی و استاندارد های DIN کشور آلمان و استاندارد ها ASTM کشور ایالات متحده امریکا جهت ساخت و تکمیل پروژه های صنعتی ، استراکچرهای مربوط به آهن آلیاژی و فولادی ، ورق های فولادی ، لوله های آلیاژی ، سوپرآلیاژ ها ، کربن استیل ها ، استنلس استیل ها مقاله ای خبری گرد آوری کرده و در روزهای پنجشنبه هر هفته بصورت تفکیکی در صفحه رسمی وب سایت شرکت مهزیار فولاد مطالب مربوط به بازار فولاد ایران را بارگذاری می نماید .

اخبارهفتگی بازارآهن و فولاد بازار ایران هفته منتهی به 1403/03/17

درهفته گذشته بازار آهن و فولاد ایران باتوجه به تعطیلی روزهای دوشنبه و سه شنبه بصورت نیمه تعطیل درآمده بود وباتوجه به اینکه بسیاری از مبادی تامین آهن آلات و فولاد در شهرهای اصفهان و اهواز اقدام به عدم قیمت دهی نموده اند، قیمت انواع اقلام ورق های فولادی با افزایش اندکی روبرو گردید.

درهفته گذشته قیمت آهن آلات ساختمانی از جمله میل گردهای آج دار کاهش قیمتی روبرو شده بود و پس از آغاز1403 بالاترین کاهش قیمتی به محصولات ورق های فولادی و بالترین کاهش قیمتی پس از ورق های فولادی را میل گردهای آج دار تجربه نمودند.

باتوجه به کم بودن متقاضی در بازار فروش ورق های فولادی و آلیاژی کالاهایی همچون ورق های تولیدی شرکت فولاد مبارکه اصفهان و اکسین خوزستان بااینکه باافزایش نسبی و اندک قیمت روبرو بودن اما همچنان نبود مشتری و خریدار در بازار بسیار ملموس بوده بگونه ای که کالاهای دپو شده در انبار شرکت های تامین کننده مختلف طی سه ماه گذشته از ماه انتهایی 1402 تا کنون با کمترین میزان تقاضا در سال گذشته روبرو گشته اند.

ازسوی دیگر کاهش قیمت ارز از محدوده 70 هزار تومان تا محدوده 58 هزار تومان و ثبات قیمتی دراین محدوده باعث کاهش قیمتی بسیاری از مقاطع فولادی گشته به گونه ای که بازار با رکود مطلق در عرضه خرید و فروش محصولات فولادی روبرو شده است.

گروه محتوا گذاری اخباری شرکت مهزیار فولاد جامع ترین بررسی در زمینه سوپرآلیاژ ها در کشور را در این پژوهش را ارائه کرده جهت کسب اطلاعات مشتریان و مهندسین گرامی.

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *