ورق A516

ورق A516

واردات ورق های فولادی از روسیه با گرید A516 با گرید A516 – 55 – 60 – 65 – 70 

درچند وقت گذشته شرکت های بازرگانی باتوجه به مبادلات کالا با کشور روسیه اقدام به واردات ورق آلیاژی فولادی بااستاندارد A516 گرید 70 و ورق های A516 گرید 60 ازکشور روسیه نموده اند.

ورق A516 باگریدهای مختلف در ضخامت های مختلف در ماه های گذشته از گمرکات شمالی کشور گمرک آستارا گمرک بندر نوشهروارد کشورشده وهم اینک در اختیار متقاضیان گرامی می گیرند.

این ورق ها که از کمپانی MMK روسیه تامین میگردد بصورت مبادلات کالا به کالا با کشور روسیه توسط دولت ایران در حال خریداری بوده وپس از واردات مورد استفاده صنایع نفت و گازوپتروشیمی قرار میگیرد .

باتوجه به آخرین اخبار واصله از سوی تیم تحقیقاتی شرکت بازرگانی مهزیار فولاد خریداری ورق های مذکورازکشورروسیه به وسیله مبادله کالا به کالا بوده واین ورق A516 گرید 60 و ورق های A516 گرید 70 از طریق تامین کنندگان روسی (MMK) درضخامت های 3 میلیمتردر 100 میلیمتر وارد کشور شده است .

میزان قابل توجهی از این ورق ها به میزان بیش از 3000 تن طی ماه های گذشته وارد کشور گردیده که ضخامت ها وابعاد ورق های وارداتی A516 تولید کمپانی روسی به شرح ذیل میباشد :
ورق A516 گرید 60 ضخامت های 3 میلیمتر4 میلیمتر5 میلیمتر6 میلیمتر8 میلیمتر 10 میلیمتر12میلیمتر باابعاد 5/1*6 متر و ابعاد 6*2 متر در برخی از ضخامت ها و ورق A516 گرید 70 باابعاد 6*2 متر در ضخامت های 10 میلیمتر الی 100 میلیمتر هم اینکه پس ازترخیص گمرکات شمالی کشور درمسیر انبارهای دپو فولادها درشهرتهران ودیگرشهرهای ایران قراردارد.

ورق A516 تامین شده توسط کمپانی کشور روسیه دارای مشخصات فنی ویژه ای بوده که این ورق ها دارای استانداردهای لازم از جمله UT و تست های لمینیشن و تست نرماله و تست خواص مکانیکی و مواد شیمیایی مطابق استاندارد ASTM A516 GR70 میباشد.

ورق A516

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

ورق های A516 از سالهای گذشته به صورت وارداتی از کشورهای کره جنوبی و از کشور چین و بعضا شرکت های بازرگانی در کشور امارات متحده عربی به صورت کالاهای تولیدی کره وارد ایران می شود .

و با توجه به تحریم های صورت گرفته بر اقتصاد ایران این ورق ها به صورت مبادله کالا با کالا توسط شرکت های واسط در امارات و چین از کشورهایی همچون کره جنوبی و از چین خریداری میگردد .

ورق های ارسالی از کشورهای مذکور توسط کمپانی هایی همچون  دانکوک استیل ،

های تای استیل ، پوسکو ، تیسکو و … تولید میگردند .

که در ابعاد و ضخامت های مختلف وارد ایران میشود این ورق ها دارای گریدهای گوناگونی از ورق A516  می باشد .

که ورق های آلیاژی باآلیاژ GR70 A516 ورق های آلیاژی با آلیاژ  A516 GR60 ورق های آلیاژی با گریدهای مختلف A515 در اقلام وارداتی به کشور ایران توسط شرکت های مذکور می باشد .

ورق های A516  وارداتی به ایران معمولا از از گمرک اسکله شهید رجایی در شهر بندرعباس ترخیص گشته و پس از انتقال به انبار شرکت فولاد در تهران و بازرسی و QC توسط خود شرکت مهزیار فولاد و اطمینان حاصل نمودن از آلیاژ A516 در گریدهای مختلف جهت صنعت گران گرامی که ورق های A516 گرید 60 ورقه های و گرید 70 را مورد استفاده قرار میدهند ارسال می گردد .

این ورق ها در ضخامت هایی از  3 میلیمتر با ابعاد 1/5*6 متر تا ضخامت 100 میلیمتر ابعاد 6*2 متر قابل تامین می باشد .

و کالاهای موجود در انبار شرکت مهزیار فولاد در تاریخ دی ماه 1402 معمولا تولید کمپانی دانکوک استیل کره ی جنوبی می باشد .

 لازم به ذکر است از ورق های A516 موجود در خاک ایران از نوع وارداتی ورق های تولیدی شرکت  MMK روسیه با ضخامت های 6 میلیمتر تا ضخامت 50 میلیمتر نیز موجود می باشد .

 که این ورق ها دارای تست های نرمالایز تست ضربه تست خواص مکانیکی و مواد شیمیایی نیز از سوی شناسنامه صادر شده از کمپانی سازنده نیز میباشد .

جهت خرید اقلام مذکور میتوانید با کارشناسان شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا از قیمت خرید ورق های A516 و A515 در گرید های مختلف مطلع شوید .

جهت خریداری ورق های تازه وارد شده به کشور در خصوص آلیاژ مذکور میتوانید با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیارفولاد تماس حاصل نموده تا در خصوص خرید و فروش فولاد مذکور با کارشناسان این شرکت مشاوره نمایید .

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *