شرکت مهزیار فولاد

اخبار تحلیلی شرکت مهزیار فولاد

شرکت مهزیار فولاد با گروه توانمند محتوا گذاری در را ستای اطلاع رسانی به صنعتگران و خریداران گرامی و استاندارد های DIN کشور آلمان و استاندارد ها ASTM کشور ایالات متحده امریکا جهت ساخت و تکمیل پروژه های صنعتی ، استراکچرهای مربوط به آهن آلیاژی و فولادی ، ورق های فولادی ، لوله های آلیاژی ، سوپرآلیاژ ها ، کربن استیل ها ، استنلس استیل ها مقاله ای خبری گرد آوری کرده و در روزهای پنجشنبه هر هفته بصورت تفکیکی در صفحه رسمی وب سایت شرکت مهزیار فولاد مطالب مربوط به بازار فولاد ایران را بارگذاری می نماید .

تحلیل کارشناسان شرکت مهزیار فولاد از بازار آهن و فولاد ایران در هفته دوم خرداد ماه

ورق های ضد سایش

ورق های ضد سایش

تحلیل شرکت مهزیار فولاد 1403/03/10

در هفته گذشته بازار آهن و فولاد ایران همچنان دایره قیمت منفی را در نوسانات بازار تجربه نموده اند، به اینصورت که مقاطع فولادی ورق باتوجه به ریزش های شدید در هفته های گذشته با ثبات قیمتی روبرو شده اما مقاطع دیگر همچون میل گردهای عاج دار، نبشی و ناودانی و دیگر مقاطع فولادی از جمله لوله و پروفیل با کاهش قیمتی روز افزون روبرو شده اند.

مقاطع فولادی همچون میل گرد عاج دار کاهش قیمتی بین 5 تا 10 درصدی را تجربه نموده اند و دیگر مقاطع فولادی همچون انواع پروفیل ها و لوله های درز دار که توسط کارخانجات تولیدی تولید می گردند باتوجه به ارزان شدن قیمت ورق وارد دایره نوسانات قیمت ورق منفی گردیدند.

از دیگر اتفاقاتی که در بازار آهن و فولاد ایران رخ داد نوسانات ارزی در روز دوشنبه و سه شنبه که دایره قیمت ارز را مجدد به محدوده 60 هزار تومانی برد باعث شد در ساعاتی بازار آهن و فولاد ملتحب شده و قیمت ها به صورت جهشی لحظه ای در میان همکاران و فروشندگان ثبت گردد.

اماپس از کاهشی شدن قیمت ارز از روز سه شنبه مجدد ثبات به بازار بازگشته و دایره قیمتی که در این هفته شامل کاهش قیمت برای مقاطع فولادی بود را همچنان تجربه نمود.

شرکت های تولید کننده قوطی و پروفیل و درز مستقیم از آنجایی که خوراک و مواد اولیه خود را از شرکت هایی همچون فولاد مبارکه اصفهان، شرکت ورق سازی نورد اهواز، شرکت فولاد گیلان تامین می کنند، باتوجه به اینکه ورق های تولیدی شرکت های مذکور در هفته های گذشته با کاهش قیمتی روبرو بودندمحصولات مختلف قوطی و پروفیل نیز در هففته گذشته با کاهش چشم گیری روبرو بود به این صورت که کاهش اقلام مورد نظر از ابتدا شروع 1403 تا هم اینک به بیش از 25 درصد قیمتی رسیدند.

در هفته های آینده طبق روال گذشته شرکت مهزیار فولاد برای مخاطبان و صنعتگران گرامی مطالبی را در خصوص فولاد و آهن آلیاژی خاص در صنایع مختلف، تحلیل قیمت و  کاربرد آن در بازار داخل و خارج به شما عزیزان ارائه می دهد.

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *