لوله های استیل 304

انواع لوله های استیل 304

با سلام و عرض ادب خدمت شما صنعتگران و خریداران عزیز و ارجمند ، مهزیار فولاد صنعت در راستای تامین و فروش تمامی مقاطع استنلس استیل فعال بوده و در این زمینه تمام تلاش خود را بکار می گیرد تا شما عزیزان را به اهداف صنعتی خود رسانده و رضایت شما را جلب کند ، یکی از مهمترین اهداف ما رضایت شما خریداران محترم است ، لوله های استیل 304 ، یکی از پرکاربرد ترین لوله های استیل در صنایع بوده و ما این لوله استیل را در تمامی ضخامت ها و اندازه های مختلف برای شما صنعتگران تامین خواهیم نمود ، لطفا جهت اطلاع از قیمت لوله استیل 304 و خرید این مقطع استیل ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید .

مشاوران ما ، شما خریداران را در زمینه انتخاب نوع لوله ( با توجه به شرایط استفاده ) راهنمایی نموده و از مرحله مشاوره تا مرحله خرید ، همراه شما عزیزان خواهد بود .

در این صفحه ، قصد داریم مطالبی را درباره لوله استیل 304 به اختصار برای شما عزیزان شرح دهیم . با ما همراه باشید .


لوله های استیل 304

برابر با استاندارد ASTM آمریکا ، یکی از پرکاربرد ترین مقطع استنلس استیل بعد از ورق است ، این لوله مختلف کاربرد های بسیاری داشته که به بخشی از کاربرد های لوله استیل 304 می پردازیم :

از لوله استیل 304 ، در کلیه مدار های پایپینگ کارخانجات صنایع غذایی جهت انتقال معاینات خوراکی فرآوری شده و خام استفاده می گردد ، این لوله ها با توجه به دارا بودن مقاومت بالا در برابر خوردگی ، در کارخانجات صنایع غذایی جهت انتقال معاینات خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد .

این لوله ، در سال های گذشته پا را از صنعت فرا گذاشته و وارد طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان ها و آپارتمان ها شده است و جهت ساخت نرده های راه پله ، نرده های بالکن ، و حفاظ های امنیتی و …. استفاده می گردد .

مهزیار فولاد صنعت ، به شما تضمین می کند این لوله استیل ، با کیفیتی مطلوب و قیمتی متعادل تر از قیمت بازار به شما عرضه خواهد شد .

لوله های استیل 304 ، با توجه به مقاومت بالا در برابر رطوبت شکل ظاهری خود را پس از سال ها همچنان حفظ می نماید .


شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با توجه به اهداف شما ، و نیازهای صنعتی شما ، پیش رفته و کلیه نیاز های صنعتی شما را به بهترین شکل ممکن تامین و تهیه خواهد نمود ، کارشناسان ما در مهزیار فولاد صنعت ، می توانند بعنوان بهترین مشاور برای شما عزیزان تلقی شده و خریداران را در زمینه انتخاب درست لوله ( با توجه به شرایط استفاده ) راهنمایی نموده و آنان را در خریدی مطمئن و درست یاری کنند ، کارشناسان فروش شرکت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روزهای پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما خواهند بود ، لطفا جهت خرید لوله های استیل 304 ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس بگیرید ، در صورت امکان ، می توانید با ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسالی ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com صورت خرید خود را ارسال کنید ، تیم فروش شرکت پس از دریافت سفارش اقدامات لازم را مبذول ، پیش فاکتور صورت مربوطه را ارسال ، و در صورت تایید ، مقطع استیل مورد نیاز شما را در سراسر کشور ارسال و به دستتان خواهد رساند . یکی از اولویت های مهزیار فولاد صنعت کیفیت است ، چرا که کیفیت حق شماست .  


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *