ورق های CK45 و CK60

ورق های CK45 و CK60

سلام و درود خدمت صنعتگران و خریداران گرامی ، مهزیار فولاد صنعت ، با سالها تلاش و تجربه و تخصص ، فعالیت خود را در زمینه فروش و تامین انواع مقاطع  فولادهای آلیاژی بکار برده و با گسترش فعالیت خود ، در تمام پروژه های صنعتی موفق ععمل نموده و با تجربه و تخصص خود ، قادر است ورق های CK45 و CK60 و دیگر ورق های موجود را در کمترین زمان ممکن ، و با قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب در اختیار شما عزیزان قرار دهد ، لذا جهت اطلاعات بیشتر از قیمت ورق های CK45 و CK60 با شماره واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نموده و ما را از صورت خرید خود آگاه سازید . کارشناسان فروش شرت مهزیار فولاد صنعت ، آماده پاسخ گویی به شما هستند و در صورت خرید ، مشاوره های لازم را در این زمینه به شما عزیزان خواهند داد .


ویدیو زیر، مختصری از مطالب این صفحه است:


ورق های CK45 و CK60

ورق های کربن استیل فولادی با آلیاژ های گوناگونی در جهان با توجه به نوع مصرف در شکل سازه های بکار رفته طبقه بندی و دسته بندی می گردند. این ورق ها با آلیاژ های گوناگونی شناخته می شود که برخی از این آلیاژ ها با نام های آلمانی در جهان معروف گشته و یا برخی دیگر از آنها با نام های آمریکایی در جهان شناخته می شود.

استاندارد ck45 و ck60 در حقیقت استاندارد های DIN آلمان بوده و نماد CK45 یا CK60 نشان دهنده ی عدد میزان کربن در بافت این ورق ها می باشد. یعنی ورق ck45 می بایست حداقل 40 و حداکثر 50 هزارم درصد بافت آن میزان کربن موجود باشد. در رنج تولیدی ورق CK که با نام DIN آلمان شناخته می شود، میزان کربن بین 40 الی 50 می باشد که این عدد در ورق های CK60 می بایست بین 55 لی 65 و هر مقدار عدد بعد از CK بالاتر رود، میزان کربن در بافت این ورق ها نیز افزایش پیدا می کند. 

ورق CK45 که در حقیقت در دسته ی ورق های کربن استیل قرار می گیرد، همچون دیگر ورق های کربن استیل فولادی می بایست به روش نورد گرم فولادی تولید گردند. این ورق ها از شمش ها و اسلب هایی با همین آلیاژ در کارخانجات تولید ورق فولادی به روش نورد گرم تولید می گردند.


روش تولید ورق های CK45 و CK60

ورق تولید این ورق ها به این صورت می باشد که ابتدا اسلب هایی با آلیاژ ck45 وارد کوره شده و تا 1200 درجه ی سانتی گراد حرار می بند، سپس ورق مذکور از کوره خارج شده و پس از عبور از میان غلطک های فرآیند نورد گرم و به ضخامت استاندارد رسیدن ورق مذکور، روند نورد گرم ادامه پیدا می کند تا محصول نهایی که ورق کربن استیل CK45 می باشد، به دست آید.


کاربرد ورق CK45 در صنایع  

ورق CK45 موارد بسیار زیاد مصرف در صنایع دارد ه از اصلی ترین موارد مصرف آنها می توان به کاربرد و ساخت قطعاتی که تحت فشار های سایشی می باشند، اشاره نمود. در حقیقت ورق های CK45 کربن استیل آهنی در دسته ی ورق ضد سایش قرار گرفته، و این آلیاژ با توجه به شکل ساختار عناصر تشکیل دهنده ی آهن، می تواند گزینه ی بسیار مناسبی جهت انجام عملیات حرارتی ( سخت کاری ) قرار گیرد و بافت این ورق می تواند پس از عملیات حرارتی ( سخت کاری ) سخت تر شدهکه قطعه ی استحصال شده از ورق مذکور که مورد عملیات حرارتی و آب کاری قرار می گیرد، از سختی بالاتری به نسبت ورق خام تولید شده در شرکت برخوردار می باشد. 

پس ورق های CK از آلیاژ CK22  به بالا، گزینه های مناسبی جهت آب کاری و سخت کاری می باشد و این آلیاژ در دسته ی آلیاژ هایی قرار می گیرد که قابلیت انجام علیات حرارتی و سخت کاری را نیز دارا می باشد. 

حهت خرید ورق های CK45 و CK60 و دیگر ورق های آلیاژی شما می توانید همواره با واحد بازرگانی شرکت به شماره 44449101-021 در ارتباط باشید.

ورق های CK45 و CK60

ورق های CK45 و CK60


سری ورق های فولادی ck ، فولاد هایی هستند که مقاومت بالایی در برابر سایش و خوردگی ناشی از سایش از خود نشان می دهند .

این فولاد ها از گرید ck10 تا ck 75 موجود بوده و هر مقدار عدد گرید فولادی بالاتر میرود خاصیت ضد سایش بودن نیز افزایش میابد. اصولا این فولاد ها پس از آبکاری(عملیات حرارتی) مقاومتی بیش از نوع خام خود به خود میگیرند و فولاد هایی هستند که مناسب جهت انجام عملیات حرارتی می باشند.



مقاله ی میلگرد ساده و خدمات برش لیزر را نیز بخوانید
مقاله ی خدمات برش cnc و خرید آهن و آهن فروشی و لوله تست آب


مهزیار فولاد صنعت ، پیشرو در ارائه خدمات فولادی و آلیاژی بوده و سعی دارد کلیه خدمات خود در این زمینه را به بهترین شکل در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا شما مشتریان ارجمند از خدمات ما راضی بوده و تجربه ی عالی از خرید با ما داشته باشید ، چرا که یی از اهداف ما جلب رضایت شما عزیزان بوده و در تلاشیم تا شما عزیزان خریدی مطمئن و آسوده را با ما تجربه کنید . ورق های CK45 و CK60 را با بهترین قیمت و بیشترین کیفیت در اختیار شما عزیزان خواهیم گذاشت ، از آنجایی که شک و شبه ای در خرید  سایر فولاد های آلیاژی وجود دارند ، مشاوران ما جهت خرید شما عزیزان مشاوره های لازم را ارائه نموده و در خرید فولادهای آلیاژی صنعتی شما عزیزان را یاری خواهند نمود ، چرا که انتخاب درست مقاطع آلیاژی برای پروژه های مختلف ، از جهاتی باعث صرفه جویی در هزینه شده و صنعتگران زود تر به اهداف عالی صنعتی خود خواهند رسید . 

جهت اطلاعات بیشتر از قیمت ورق های CK45 و CK60 ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، و یا اینکه با ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت خرید خود آگاه سازید ، کارشناسان خرید شرکت ، صورت های خرید شما عزیزان را در کوتاه ترین زمان تهیه و تامین خواهند نمود . هدف ما جلب رضایت شماست و شعار ما این است که کیفیت ، حق شماست . 

مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر ورق های CK45 و CK60 ، در زمینه ورق های آلیاژی دیگر نیز فعالیت دارد که در ذیل قید سده است : 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانالتلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *