ورق گالوانیزه آرسلورمتال

مشخصات و قیمت ورق گالوانیزه

با سلام و عرض ادب خدمت صنعتگران ، خریداران و دانشجویان رشته متالوژی ، امید بر آن است که مطالب ما برای شما مفید واقع شده باشد . مهزیار فولاد صنعت قصد دارد مشخصات و قیمت ورق گالوانیزه را به شما شرح دهد . شایان ذکر است ورق گالوانیزه در شرکت مهزیار فولاد صنعت به قیمت روز بوده و نسبت به کیفیتی که به شما ارائه میدهیم ، از نظر کیفی و کمی با قیمتی مطلوب عرضه میشود .جهت خرید ورق گالوانیزه در ضخامت های 0.4 میل ، الی 2.5 میل ، شرکت های ( تاراز ، هفت الماس ، شهرکرد ، و کاشان ) ، با شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید . قیمت روز ورق گالوانیزه را از ما بخواهید .


به صورت کلی ورق گالوانیزه به فولادی گفته می شود که توسط یک لایه از فلز روی بر روی آن پوشانده شده است. در ورق گالوانیزه آرسلورمتال ضخامت لایه فلز روی بسته به مکانیزم آبکاری گرم و سرد و نیز نوع حمام فلز روی متفاوت است.

"<yoastmark


مشخصات و قیمت ورق گالوانیزه :

استفاده از ورق گالوانیزه ، مزایای فراوانی را در بر میگیرد که عبارتند از :

  • برای انجام عملیات گالوانیزینگ، در مقایسه با سایر روشهای معمول جلوگیری از خوردگی، نیاز به هزینه کمتری خواهد بود.
  • عمر ورق گالوانیزه آرسلورمتال در محیط های مرطوب بالا  و تا ۳۵ سال می توانند دوام داشته باشند.
  • روکش ایجاد شده گالوانیزه به دلیل داشتن ساختار متالورژیکی مقاوم ، دارای مقاومت مناسب در مقابل آسیب های مکانیکی، سایش هاو خوردگی و زنگ زدگی خواهد بود.

روکش فلز روی در ورق گالوانیزه به دلیل آنکه در فولاد پایه فلز نفوذ کرده و به عنوان کاتد عمل می کنند، خواهد توانست منافذ و خلل و فرج ریز موجود در روی سطح فولاد را پر کرده و در برابر آسیب ها محیطی و خورندگی، محافظت نمایند.

از مزایای دیگر استفاده از ورق گالوانیزه آماده سازی آن در کمترین زمان می باشد

حتما برایتان سوال پیش امده که چگونه !!!؟؟

به شکلی که امکان آماده سازی سطح، رنگ کردن و یا بازرسی حتی در محل موجود می باشد.

عملیات جوشکاری این ورق نسبت به آهن یا فولاد معمولی دارای پیچیدگی و دشواری های بیشتری می باشد.

گازها و بخارهای حاصل از عملیات جوشکاری سمی می باشد و در طولانی مدت باعث بروز بیماری های ریوی حاد و قرار گرفتن برای مدت محدود در برابر این گاز ها باعث بروز سردرد سرگیچه و حالت تهوع می شود لذا توصیه می گردد هنگام جوشکاری با این نوع ورق حتما از ماسک های استاندارد استفاده گردد و مدت زمان جوش کاری برای هر نفر در روز با استفاده از تجهیزات استاندارد به مدت چهار ساعت می باشد.

ورق گالوانیزه آرسلورمتال با ضخامت های مختلف از ۳/۰ الی۲ میلی متر تولید و در بازار موجود می باشد.


قیمت ورق گالوانیزه

مشخصات و قیمت ورق گالوانیزه ، از مواردی میباشد که برای صنعتگران بسیار حائز اهمیت میباشد ، چرا که باید از نظر کیفی و کمی قابل تایید باشد . مهزیار فولاد به کیفیت در محصولات خود را به شما تضمین نموده و آن را با قیمتی مناسب به شما ارائه خواهد داد .

قیمت ورق گالوانیزه در سایت مهزیار فولاد صنعت موجود میباشد ، اما پیشنهاد ما پیشنهاد ما به شما صنعتگران عزیز این است که حتما با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید ، زیرا قیمت های موجود در سایت بصورت تخمینی بوده ، و صرفا جهت برآورد هزینه های شما میباشد . از آنجایی که در بازار آهن آلات نوسانات شدیدی وجود دارد ، ما این قیمت ها را برای براورد هزینه های صتعتگران و خریداران در سایت مهزیار فولاد صنعت قرار داده هایم تا از قیمت های حدودی آگاه باشید ، اما شایان ذکر است که این قیمت ها دور از قیمت های واقعی نبوده و میتوانید جهت برآورد هزینه های خود نیز به این قیمت ها اکتفا کنید .


 

 با تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱ ، پرسنل واحد فروش ، صورت خرید شما را پیگیری نموده و در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد . همچنین میتوانید صورت خود را به شماره واتس آپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ارسال نموده و ما را از صورت درخواستی خود آگاه سازید .

قابل توجه شما عزیزان که شرکت مهزیار فولاد صنعت، در زمینه فروش انواع ورق های فولادی و مقاطع آلیاژی  مختلف فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده :

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.netو mahzyar.net97@gmail.com صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *