ورق سیاه مبارکه

خرید و فروش ورق سیاه مبارکه-اکسین

ورق های سیاه فولادی از ضخامت 2 میلی متر الی ضخامت 250 میلی متر در کارخانجات تولید مقاطع فولادی در کشور ایران تولید و عرضه می گردند.

بزرگترین شرکت تولید کننده ورق های سیاه فولادی در ایران، شرکت فولاد مبارکه اصفهان می باشد و در سال های گذشته شرکت فولاد سازی اکسین خوزستان به دایره تولید کنندگان ورق های سیاه فولادی اضافه شده و شرکت های مذکور انواع ورق های سیاه فولادی را در ضخامت های مختلف برای شرکت فولاد مبارکه اصفهان از ضخامت 2 میلی متر تا ضخامت 16 میلی متر و در شرکت اکسین خوزستان ورق های سیاه فولادی از ضخامت 8 میلی متر الی ضخامت 250 میلی متر قابلیت تولید و عرضه را دارند.

جهت خرید ورق های سیاه فولادی میبایست ضخامت های درخواستی جهت استفاده در پروژه ها و سازه های گوناگون توجه نمود، چرا که ورق های سیاه فولادی در ضخامت های گوناگونی تولید شده که ضخامت های به کار رفته، در این ورق ها ارتباط مستقیم به نوع سازه و استراکچری که در این ورق ها بکار گرفته می شود دارد.

پس خریداران گرامی در هنگام خرید انواع ورق های سیاه فولادی میبایست به ضخامت و ابعاد درخواستی خود با توجه به شکل سازه ای که این فولاد در آن بکار می رود، درخواست های خود را مطرح نمایند.

ورق های سیاه فولادی که در شرکت فولاد مبارکه اصفهان تولید می گردند، می توانند به روش های شیت و کویل تولید شده که با توجه به درخواست خریداران گرامی از کویل های عرض های گوناگون و به طول های درخواستی خریداران قابل برشکاری می باشد.

ورق های تولیدی توسط شرکت اکسین خوزستان فقط بصورت شیت فابریک عرضه می گردد و این ورق ها دارای بالا ترین کیفیت در میان کلیه تولید کنندگتن ورق های فولادی در ایران می باشند.

ورق های سیاه فولادی از ضخامت 2 میلی متر تا ضخامت 250 میلی متر در ابعاد گوناگون همینک در اختیار شما خریداران گرامی قرار دارد و شما می توانید جهت خرید انواع ورق ها با عرضی بیش از 1 متر و 50 سانتی متر از ورق های اکسین خوزستان استفاده نموده چرا که ورق های تولیدی در شرکت اکسین خوزستان دارای عرض هایی بیش از عرض های تولیدی دیگر کارخانجات در خاک ایران می باشد.

ورق های تولیدی در شرکت اکسین خوزستان در دسته ی ورق های سیاه عریض قرار گرفته و شرکت اکسین خوزستان توانایی تولید ورق های سیاه فولادی تا عرض 5 متر را نیز دارا می باشد.

جهت خرید انواع ورق های سیاه فولادی در ضخامت های مختلف می توانید با واحد فروش و بازرگانی شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صننعت تامین کننده کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی در ایران و تامین کننده تخصصی کلیه ورق های آلیاژی و ورق های سیاه فولادی تولید کارخانجات داخلی در ایران می باشد.

لطفا جهت اطلاع از قیمت روزانه و قیمت لحظه ای و شناور کلیه ورق های سیاه فولادی با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

 

 

با سلام و عرض احترام خدمت شما خریداران عزیز ، مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه تامین ورق سیاه تجربه بالایی دارد و میتواند ورق سیاه مورد نیاز شما را با بهترین قیمت و کیفیت فراهم آورد . ورق سیاه مبارکه ، ورق سیاه اکسین و دیگر کمپانی ها از ورقهایی میباشند که ما عرضه میکنیم . کیفیت اصل مهمی است که برای هر خریدار و صنعتگر بسیار مهم است ، ما در درجه اول کیفیت را برای شما تضمین خواهیم کرد ، چرا که کیفیت حق مسلم شماست ، و رضایت شما نیز باعث افتخار ما خواهد شد .

ورق سیاه مبارکه ، اکسین ، کاویان ، گیلان را در ضخامت های مختلف ( بنا به درخواست مشتریان ) با نازلترین قیمت فراهم خواهیم آورد . کافی است با شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید . ما در زمینه تمام مقاطع آلیاژی در سراسر کشور فعال میباشیم .


ورق سیاه مبارکه ، اکسین ، کاویان ، گیلان ، در ضخامت و ابعاد مختلف قیمت روزانه ، خرید و فروش

ورق سیاه فولاد مبارکه ضخامت های (3 ، 4 ، 5 ، 6 ، 8 ، 10 ، 12 ، 15 )

ابعاد 5*1.5 فابریک و رول عرض 1.5 پای برش

ورق کاویان ضخامت های ( از 15 میلیمتر تا 220 میلیمتر )

ابعاد 1.25*6

ورق اکسین از ضخامت 8 میلیمتر تا 100 میلیمتر

لوله فولادی , لوله api

ابعاد 2*6

لذا این  ورق ها به روش نورد گرم نیز ساخته میشوند .


عزیزان جهت اطلاعات بیشتر از موجودی و قیمت های انواع ورق سیاه مبارکه ، میتوانید با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس بگیرید ، پرسنل واحد فروش همه روزه از ساغت 9 الی 17:30 در اختیار شما عزیزان بوده ، و میتوانید هر گونه مشاوره و یا پرسش را با ما مطرح کنید ، قطعا مشاوران ما از مرحله مشاوره تا مرحله خرید همراه شما خواهند بود .

شما میتوانید از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com صورت خرید خود را ارسال کنید ، همچنین از طریق ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ سفارش های خود را ارسال کنید . شک نداشته باشید پرسنل فروش مهزیار فولاد صنعت ، در کوتاهترین زمان ممکن صورت خرید شما را پیگیری کرده ، و پیش فاکتور مربوطه را صادر خواهند کرد ، و در صورت تایید ، صورت مربوطه را برای شما در کمترین زمان تامین و تهیه خواهند کرد .

مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه ورق های فولادی  و لوله های فولادی دیگری نیز فعالیت دارد که در ذیل قید شده است : 

کیفیت حق شماست


 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *