فولاد های شیت پایل

خرید ، فروش و قیمت فولاد های شیت پایل

شیت پایل چیست ؟

شیت پایل نوعی مقطع فولادیست به شکل U یا Z تولید می گردند که اصطلاحا به آن ها شیت پایل های U profile یا شیت پایل های Z profile می گویند.

این مقطع فولادی بصورت عمودی در مناطقی که فعالیت عمرانی قرار است اتفاق بیفتد اما دچار آبگرفتگی می باشد مورد کاربرد قرار می گیرد.

کاربرد این فولاد در بستر دریاها، رودخانه ها و در هر مکانی که نیاز به آب بندی جهت پروژه ی عمرانی باشد مقطع فولادی شیت پایل مورد کاربرد قرار گرفته و اسن فولاد بصورت شاخه های 12 متری در سایز های مختلف در صنایع گوناگون در جهان تولید می گردد.

شیت پایل ها میبایست با آلیاژ های صنایع دریایی تولید شوند و در تولید شیت پایل ها از آلیاژ های S235 JR، A36 و GLA استفاده می شود.

مقاطع فولادی شیت پایل در دسته ی فولاد های سفارشی بوده و معمولا در انبار های استوک در سراسر جهان از این مقطع فولادی بسیار کم یافت می شود و خریداران و پروژه هایی که نیازمند به خرید انواع شیت پایل می باشند میبایست مقطع مورد نظر را به کارخانجات تولیدی این متریال های فولادی جهت تولید، سفارش تولید دهند.

شیت پایل ها در بازار ایران در چند سایز بصورت محدود موجود بوده و این مقطع فولادی تماما از نوع وارداتی به کشور ایران می باشد چرا که تکنولوژی ساخت شیت پایل ها در خاک ایران توسط هیچ یک از تولید کنندگان فولاد وجود نداشته و مقطع صنعتی شیت پایل توسط کشور های روسیه، اکراین، چین، کره و کشور های دیگر تولید می گردد و در بازار مصرف ایران مورد مصرف قرار می گیرد.

شما می توانید جهت خرید شیت پایل و فولاد های سازه های دریایی با واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده مقاطع فولادی خاص و مقاطع آلیاژی خاص در ایران می باشد و کلیه مقاطع فولادی درخواستی خریداران گرامی که در گرید ها و در آلیاژ های خاص تولید می گردند در موجودی ها و انبار استوک شرکت مهزیار فولاد موجود می باشد.

شما می توانید جهت تهیه ی انواع فئلاد های شیت پایل،T BAR-تی بار، HP وانواع ورق های دریایی با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

(شرکت مهزیار فولاد صنعت خریدار و فروشنده و ارائه دهنده قیمت روزانه انواع مقاطع شیت پایل در ایران)

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما کاربران مهزیار فولاد صنعت و خریداران محترم. شرکت مهزیار فولاد صنعت یک شرکت بازرگانی است که در زمینه تامین و فروش انواع مقاطع فولادی و آلیاژی دارای تخصص ویژه ای بوده و سعی دارد شما عزیزان را در زمینه فروش این مقاطع فولادی راهنمایی نماید. یکی از تخصص های مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه تامین و فروش فولاد های شیت پایل می باشد و با سالها تجربه و تخصص شما عزیزان را در این زمینه راهنمایی و مشاوره می نمانید. لطفا جهت خرید و اطلاع از قیمت شیت پایل و فولاد های لایروبی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و آهن آلات دریایی مورد نیاز خود را سفارش دهید.


خرید ، فروش و قیمت فولاد های شیت پایل شاخه های 12 متری و 18 متری موجود در انبار تهران ، بوشهر ، دبی

  • شیت پایل دهنه 420 و دهنه 450 ضخامت های 12 تا 15 شاخه 12 متری موجود در انبار تهران .
  • شیت پایل دهنه 650 ضخامت 15 میل دست دوم موجود در جنوب کشور
  • شیت پایل های موجود در منطقه (کشور های حوزه خلیج فارس ) تحویل 20 تا 35 روزه سایز های زیر …….
  • شیت پایل دهنه 600 ضخامت 9 میل
  • شیت پایل دهنه 600 ضخامت  13 میل
  • شیت پایل دهنه 750 ضخامت 14 میل
  • شاخه های 18 متری و 12 متری

اقلام فوق همینک در مهزیار فولاد موجود میباشد .


لازم به ذکر است مهزیار فولاد صنعت در زمینه تامین و فروش انواع ورق های دریایی فعالیت داشته و ورق دریایی شما عزیزان را در کمترین زمان ممکن تامین و به سراسر کشور ارسال و به دستتان خواهد رساند. جهت خرید انواع ورق های دریایی در ضخامت ها و ابعاد مختلف، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.


ورق استیل 430 , قیمت ورق گالوانیزه ، نبشی آهن , ناودانی آهن ، ورق استیل نازک , ورق استیل دکوراتیو


مهزیار فولاد صنعت همراه با پرسنل تیم فروش آلیاژ شناس خود درخدمت شما عزیزان هستند تا نیاز های شما را در زمینه محصولات فولادی تامین نمایند. مهزیار فولاد صنعت با توجه به تجربه و تخصصی که در زمینه ی آهن آلات دریایی دارد ، به خوبی قادر است شما عزیزان را در جهت مثبت پروژه های صنعتی خود قرار دهد. جهت اطلاع از فولاد های شیت پایل با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. همچنین با ارسال پیام به واتزاَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت های خرید خود آگاه سازید. تیم فروش شرکت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) در خدمت شما بوده و پاسخگو ی شما می باشند.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *