ورق آهن ST52

ورق آهن ST52

با سلام و عرض ادب خدمت شما کاربران مهزیار فولاد صنعت. شرکت مهزیار فولاد صنعت ، یک شرکت بازرگانی است که در زمینه کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی دارای تجربه بوده و کلیه نیاز های صنعتی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن تامین خواهد نمود. ما با کادر مجرب و تیم فروش آلیاژ شناس خود شما عزیزان را در زمینه انتخاب نوع با توجه به شرایط استفاده از آن راهنمایی خواهیم نمود. یکی دیگر از ورق های پر مصرف در صنایع توسط کاربران صنعت ورق ST52 است. ورق آهن ST52 در دسته ورق ST بوده و این نوع ورق های آلیاژی توسط مهزیار فولاد صنعت در ابعاد و ضخامت های مختلف در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

جهت خرید و یا استعلام قیمت ورق ST37 ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید.

در این نوشته قصد داریم توضیحاتی مختصر و مفید درباره ورق آهن ST52 در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با مهزیار فولاد صنعت همراه باشید.


ورق آهن ST52

ورق آلیاژِ فولادی در دسته فولاد های کربن استیل سازه ای قرار می گیرد. این فولاد با توجه به دارا بودن مقادیر مجازی از عناصر کربن و منگنز در دسته ی فولاد های سخت با مقاومت بالا قرار می گیرد.

ورق آهنی فولادی با آلیاژ ST52 در دسته فولاد های معرفی شده در استاندارد DIN آلمان می باشد .

دیگر نام های ورق آهن ST52 به شرح ذیل می باشد :

  • برابر با DIN آلمان ( S355-1.0570 )
  • برابر با استاندارد JIS ژاپن ( SM490 )
  • برابر با استاندارد ASTM آمریکا ( A572-1024 )
  • \برابر با استاندارد GOST روسیه ( 17GS )

عناصر مختلف ورق ST52

ورق آهن ST52 دارای مقادیری از عناصر مختلف می باشد.

کربن در بافت این نوع فولاد می بایست کمتر از 0.20 درصد وزنی باشد.

عنصر منگنز MAX106% , UKWV SDGDSD,L درصد وزنی فولاد را تشکیل می دهد. احتیاط در بالا بودن عناصر فسفر و گوگرد ضروری بوده و عناصر فسفر و گوگرد از حداکثر 0.040 درصد وزنی نباید بیشتر باشد.

ورق ST52 با توجه به توضیحات بالا آلیاژ رزی شده و به وسیله نورد گرم تولید و عرضه می گردد. فرآیند تولید برای ورق های آهنی ST52 در مرحله نورد کاری چندین بار غلطک خورده تا بافت فولاد لمینیشن و بدون ترک شود.

این ورق ها پس از اتمام فرایند تولید مورد آزمون خواص مکانیکی قرار می گیرند که می بایست 355-MIN مگاپاسگال مقاومت کششی در سازه را تحمل نماید.


مهزیار فولاد صنعت، در فروش و تامین انواع ورق آهنی دارای تجربه بوده و با تخصص خود در این زمینه شما را یاری خواهند نمود. جهت اطلاعات بیشتر از قیمت ورق ST52 و خرید این محصول فولادی، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. همچنین از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 تیم فروش شرکت را از صورت خرید خود آگاه سازید. ما پس از دریافت سفارش در کوتاه ترین زمان پیش فاکتور مربوطه را ارسال و پس از تایید شما، در کوتاه ترین زمان مقاطع فولادی مورد نیاز را تامین نموده و به سراسر کشور ارسال و به دستتان خواهیم رساند.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *