اخبار تحلیلی شرکت مهزیار فولاد

اخبار تحلیلی شرکت مهزیار فولاد

اخبار تحلیلی شرکت مهزیار فولاد

 

تحلیل شرکت مهزیار فولاد 03/03/1403

گروه محتوا گذاری شرکت ما در راستای اطلاع رسانی به صنعتگران و خریداران گرامی و استاندارد های DIN کشور آلمان و استاندارد ها ASTM کشور ایالات متحده امریکا جهت ساخت و تکمیل پروژه های صنعتی ، استراکچرهای مربوط به آهن آلیاژی و فولادی ، ورق های فولادی ، لوله های آلیاژی ، سوپرآلیاژ ها ، کربن استیل ها ، استنلس استیل ها مقاله ای خبری گرد آوری کرده و در روزهای پنجشنبه هر هفته بصورت تفکیکی در صفحه رسمی وب سایت شرکت مهزیار فولاد بارگذاری می نماید .

تحلیل کارشناسان شرکت مهزیار فولاد از بازار آهن و فولاد ایران در هفته اول خرداد ماه

به گزارش تیم محتوا گذاری شرکت مهزیار فولاد ، همانطور که می‌دانید نیاز به فولاد یکی از اساسی‌ترین نیازهای صنعتی هر کشور می‌باشد و به نحوی گلوگاه صنعت محسوب می‌شود .

اخبار تحلیلی شرکت مهزیار فولاد

اخبار تحلیلی شرکت مهزیار فولاد

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران


تحلیل و پیش بینی قیمت آهن

قبل از این‌ که به تحلیل قیمت آهن در هفته‌ای که گذشت و پیش بینی قیمت میلگرد در هفته آینده بپردازیم، این موضوع را در نظر داشته باشید که قیمت آهن‌ آلات به عوامل مختلفی بستگی دارد که افزایش یا کاهش قیمت میلگرد در روزهای اینده بر اساس آن ها شکل می گیرد. از جمله این فاکتورها می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد :

• نوسانات قیمت دلار
• میزان عرضه و تقاضا
• نیاز صنایع وابسته
• قیمت نفت
• وضعیت بورس کالا
• میزان صادرات و واردات
• هزینه‌ های حمل‌ و‌ نقل
• قیمت ها در بازار جهانی میلگرد و فولاد
• و …

اما بازار فولاد؛ بازار فولاد در این هفته رفتاری مشابه با دلار داشت. با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و ماه رمضان، بازار فولاد کشور به حالت نیمه تعطیل درآمد و تقاضای چندانی در آن دیده نشد .

البته برای برخی مقاطع مثل نبشی که برای ایجاد سوله ها و غرفه ها استفاده بیشتری دارند، تقاضا بیشتر شد و قیمت محصول هم بالا رفت. اما برای بقیه مقاطع فولادی تقاضای چندانی وجود نداشت .

گر بخواهیم به دنیای قیمت ورق های گوناگون وارد شویم، تحولات گسترده‌ ای را در این بازار مشاهده می‌ کنیم. این محصولات تفاوت‌ های زیادی با یکدیگر دارند ؛ همین موضوع اهمیت انتخاب محصول مناسب را بیش از آنچه تصور می‌ کنید ، بالا برده است .

پروفیل‌ ها آن قدر کاربرد دارند که اختلال در تولید آن‌ ها می‌ تواند صنایع بسیاری را فلج کند. تغییرات در قیمت پروفیل بر بازارهای بسیاری تاثیر می گذارد. از این رو، اطلاع از نوسانات این محصول و تحلیل و پیش بینی قیمت آهن از اهمیت بسیاری برخوردار است .

از سوی دیگر بسیاری از مقاطع فولادی از پروفیل ساخته می‌ شوند. این قانون بازار است که هر گونه تغییر در قیمت این مقطع فولادی، روی روند تولید دیگر تجهیزات فولادی که با استفاده از آن تهیه می‌ شوند، تاثیر بگذارد. به همین دلیل، تحلیل و پیش بینی قیمت آهن می تواند به بررسی قیمت محصولات مرتبط با پروفیل کمک کند .

برای بررسی دقیق‌تر قیمت مقاطع فولادی و تحلیل و پیش بینی قیمت آهن، می‌ توانید قیمت میلگرد و دیگر مقاطع فولادی همچون تیرآهن، ورق، نبشی و… را در سایت اصفهان آهن مشاهده و بررسی کنید .

اخبار تحلیلی شرکت مهزیار فولاد

اخبار تحلیلی شرکت مهزیار فولاد

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران


 

تحلیل قیمت ورق سیاه

قیمت ورق براساس نوع و ویژگی هایی که دارد متفاوت است. این ورق ها به دو روش کلی سرد و گرم تولید می شوند؛ همین موضوع موجب شده کارخانه های متفاوت، قیمت های گوناگونی ارائه کنند .

از سوی دیگر، هر کارخانه از استاندارد متفاوتی برای تولید بهره می برد .

انواع ورق از نظر ویژگی تفاوت های گسترده‌ای با یکدیگر دارند .

هر کدام از آن ها را برای کاربرد متفاوتی به کار می گیرند. اینکه کدام ورق برای سازه شما مناسب است؛ نکته‌ای است که باید توسط مهندس سازه برسی شود. زمان خرید این محصولات نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به طور کلی بهتر است قبل از خرید، سری به سایت‌های گوناگون از جمله اصفهان آهن بزنید و از به‌روزترین قیمت‌ها اطلاع پیدا کنید .

ورق سیاه از دیگر محصولات کاربردی است که از نوسانات مختلف بازار فولاد تاثیر می‌پذیرد .

طی هفته گذشته نیز قیمت ورق سیاه در سایزهای گوناگون با نوسان مواجه بود .

برای اینکه از نوسانات هر کدام از این مقاطع به صورت جداگانه اطلاع پیدا کنید ، تنها کافی است به صفحه مربوط به همان ورق در سایت اصفهان آهن مراجعه نمایید .

اما اگر قصد خرید این محصولات را دارید، بهتر است ابتدا به تحلیل و پیش بینی قیمت آهن بپردازید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید .

این مطلب ، یک خبر آگهی بوده و تیم محتوا گذاری شرکت مهزیار فولاد برای شما صنعتگران گرد آوری کرده .

اخبار تحلیلی شرکت مهزیار فولاد

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *