ورق برشی A516 و ST52

ورق برشی A516 و ST52

ورق برشی A516 و ST52 جهت خرید و فروش ورق های آلیاژی ST52 و A516 بصورت برشکاری شده (برشی)

ورق برشی A516 و ST52 باتوجه به اینکه دردسته فولادهای پرمصرف و ورق های پرمصرف آلیاژی قرار می گیرند مورد توجه فروشندگان خورد وکلان درایران هستند ورق برشی A516 و ST52 باتوجه به پرمصرف بودن درصنایع گوناگون اعم ازصنایع قطعه سازی صنایع ساختمانی ، صنایع نفت و گاز ودیگر صنایع فلزی سنگین بعضا توسط خریداران مختلف نیاز به مصرف کمتری از یک برگ ورق احساس می شود .


قطعات خاص صنعتی ساخته شده از ورق های برشی ST52

ورق برشی A516 و ST52

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

شرکت مهزیار فولاد درسال های گذشته اقدام به برشکاری و خورده فروشی ورق برشی A516 و ST52 نموده وخریداران گرامی نیازمند تامین ورق های A516 و ورق های ST52 می توانند ورق های کربن استیل آلیاژی باگریدهای A516 و ST52 را بصورت برشکاری شده در قواره ها وابعاد کوچک تر از استاندارد ازبخش بازرگانی و فروش مهزیار فولاد خریداری نمایند .

ورق های برشکاری شده A516 ازضخامت 6 میلیمتر به بالا تا ضخامت 200میلیمتر درابعاد مختلف برای خریدارن تامین می گردد لازم به ذکراست ورق های مذکور برای برشکاری هزینه اضافی ازخریدار دریافت گردد تابرشکاری بر روی ورق ها صورت پذیرد .

از دیگر آلیاژهای مورد مصرف خریداران که معمولا که نیاز به کمتر ازیک برگ درمیان پیمانکاران و خریداران ورق ها احساس می شود ورق باآلیاژ ST52 میباشد ورق باآلیاژ ST52 نیزدرابعاد مختلف برای خریداران گرامی تامین می گردد و شرکت مهزیار فولاد تعهد می نماید ورق های کربن استیل آلیاژی باگرید A516 و گرید ST52 را برای خریداران مطابق با آلیاژهای اعلامی تامین نماید وکلیه فولادهای اعلام شده توسط بخش بازرگانی وفروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شرط تاییدیه بنیاد علوم کاربردی رازی برای خریداران تامین می گردد .


الزامات ورق های برشی آلیاژی A516 برای خریداران

کلیه ورق های A516 برشی برای خریداران میبایست دارای ویژگی های آلیاژی وبافت فولادی خاصی باشد که این ویژگی ها عبارتند از :

مطابقت کامل آزمون مواد شیمیایی برابر با استاندارد مرجع آزمون که برابربا ASTM ایالت متحده امریکا میباشد کلیه ورق های برشی A516 میبایست مواد شیمیایی مطابق با جدول استاندارد فولاد A516 داشته باشند در گرید A516 خواص مکانیکی بسیار دارای اهمیت است و این ورق های برشکاری شده و برش خورده ازپلیت های فابریک واستاندارد می بایست بتواند انرژی کششی معادل 295MP درشرایط سازه ای راازخود (تحمل) نمایند .

پس دیگر تست ضروری صورت گرفته برروی ورق های آلیاژی A516 که توسط خریداران صورت می پذیرد که می بایست تست خواص مکانیکی میباشد برای ورق های A516 تست های دیگری نیز ضروریست که از ضروریترین آنها این تست ها به تست ضربه برروی بافت این فولادها اشاره کرد .

لازم به ذکر است ورق های A516 تامین شده توسط شرکت مهزیارفولاد که دراختیار خریدارن این دسته ازورق ها قرار می گیرند تماما به شرط تست ضربه با دمای منفی 21 درجه سانتی گراد برای خریدارن تامین می گردد .

پس خریداران گرامی که از این ورق ها جهت استفاده درسازه های خود خریداری می نمایند ورق های مذکور را به مراکز معتبر آزمون فولاد تحویل داده ومورد آزمایش تست ضربه یااصطلاحا (impakt test) قراردهند .

خاصیت بافت ورق A516 برای استفاده درسازه های صنعتی مشخص گردد از دیگر تست های ضروری برروی ورق های برشی A516 که توسط خریداران صورت می پذیرد تست متالوگرافی و تست لمینیشن می باشد در تست لمینیشن میبایست بافت فولاد دارای یکپارچگی ویژه ای باشد وهیچگونه ترک حتی اندازه مولکول های میکروسکوپی نیز دربافت فولاد موجود نباشد چراکه ورق ها درصورتی که ترک هایی در حد سایزهای میکروسکوپی داشته باشد درشرایط کاری ودر شرایط خستگی فولاد ترک مذکور می تواند بزرگ و بزرگ تر شده تادرنهایت به بافت کلی فولاد آسیب برساند .

پس کلیه ورق های A516 برشکاری شده توسط شرکت بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد تامین می گردد بشرط تست لمینیشن یااصطلاحا تست (UT) برای خریداران تامین می گردد .

از دیگر الزامات تست های انجام شده برروی ورق های A516 تست جوش می باشد چراکه ورق های A516 دردسته کربن استیل های کم آلیاژ قرارمی گیرند وامکان جوشکاری این ورق ها به دیگر کربن استیل های کم آلیاژ بسیارمیسراست .

ورق های A516 GR70 دردسته ی ورق های مخصوص ساخت مخازن گاز قرارمی گیرد که می بایست این مخازن را باورق های مذکور پس از ساخت جوشکاری نمود و به هم متصل نمود پس خاصیت جوش پذیری ورق های A516 در شرایط سازه ای بسیارحائزاهمیت بوده و کلیه ورق های برشکاری شده و ورق های برشی فروخته شده به خریداران می بایست تحت تست جوش قرار بگیرند تا بتوان اطمینان از بافت فولادی و جوش پذیری مصرف کننده حاصل شود .

ورق های برشکاری شده یابرشی A516 که دربخش بازرگانی شرکت مهزیار فولاد تامین می گردد ورق های A516 داخلی و وارداتی می باشد که این ورق هاتوسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان ازضخامت 3میلیمتر تا ضخامت 15میلیمترفعالیت تولید دارند وبصورت کویل یا رول ازشرکت تولیدی شرکت فولاد مبارکه اصفهان خارج می گردد این ورق ها پس از انتقال به انبارهای خورده فروشی برشکاری شده ازشکل رول به شکل شیت تغییر وضعیت داده وبرای نیازمشتریان به طول های مورد نطرشان برشکاری می شود تاخریداران طول های مورد نظر خودرا باکمترین پرت درسازه های خود بکاربرند ورق های A516گرید 70 درسال های گذشته درشرکت اکسین خوزستان تولید می شود واین ورق هاازضخامت 8 میلیمترتاضخامت 50 میلیمتر دردایره تولیدات شرکت اکسین خوزستان نیز قرار دارد .

ورق های تولیدی شرکت اکسین خوزستان معمولابه عرض های 2متر وطول های 6متر و 12متر تولید می شوند وخریدارانی که نیازمند به خرید ورق های A516برشی هستند می بایست ورق های مذکور را به طول های مورد نظر خود برشکاری نموده و از بخش بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد خریداری نمایید .

از دیگر ویژگی های ورق های A516 برشی که در انبار شرکت مهزیار فولاد موجود می باشد ورق های آلیاژی وارداتی می باشد ورق های آلیاژی وارداتی معمولا دو نوع کمپانی تولیدی MMKروسیه ودر نوع تولیدی تولید کمپانی پوسکو کره هم اینک دراختیار شما خریداران گرامی وجود دارد کلیه ورق های موجود وارداتی تولید کشورهای روسیه و کره جنوبی باشناسنامه های معتبر کمپانی های تولید کننده برای خریداران تامین می گردد .

وبرای خریدارن نیازمند به ورق های برشی A516 در ضخامت وابعاد مختلف هستند می توانند ورق های مذکور را که به روش های گوناگونی برشکاری می شود ازبخش بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد خریداری نمایند .


ورق A516 برشکاری شده به روش برش لیزر

ورق برشی A516 و ST52

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

روش های برش ورق های فولادی A516

ورق های A516 به روش های گوناگونی مورد برشکاری قرار می گیرد که اصلی ترین این روش ها عبارتنداز :

برشکاری به روش گیوتین ، روش CNC ، روش لیزر ، روش واترجت ، روش اره یا فرز درهریک روش شرایط ویژهای ایجاد می شود که خریداران می توانند قابلیت هاراباتوجه به سازه های خود برای خرید ورق های برشی A516 در نظر بگیرند .
ورق های برشی به روش لیزر و واترجت دردسته باکیفیت ترین برش صورت گرفته برروی ورق های A516 آلیاژی وفولادی قرار می گیرد وبرشکاری به روش هوابرش یااصطلاحا لنس وبرشکاری به روش برش بااره قبلیت دیگر شرکت مهزیار فولاد می باشد .
که این ورق ها نیز برابربا نیاز مشتریان می بایست تامین گردد و برشکاری بنا به درخواست مشتریان به روش های قرار گرفته دربالا صورت می پذیرد درپایان این مقاله متذکر می شویم جهت خرید هرگونه ورق برشکاری شده باابعاد غیراستاندارد باآلیاژهای A516 وآلیاژST52 درضخامت ها وابعاد مختلف شما می توانید بابخش بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد تماس حاصل نموده ورق های برشی (کوتاه ترازابعاداستاندارد) راازبخش بازرگانی فروش شرکت مهزیارفولاد استعلام نمایید .
همانگونه که درقبل تر گفته شد کلیه ورق های تامین شده برای خریدارن ورق های برشی A516 ازسوی شرکت مهزیار فولاد آلیاژآنها تضمین شده و بشرط تاییدیه مراکز متالورژی معتبر درایران برای خریداران تامین می گردد .

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *