ورق برشی ST52 و A516

ورق برشی ST52 و A516

ورق برشی ST52 و A516 چیست ؟

ورق برشی که می تواند ازور ق های کربن استیل ساده ویا ازورق های آلیاژی یا دیگر ورق ها همچون استنلس استیل یا آلومینیوم بریده شود به ورق هایی می گویند که از قواره های استاندارد از ابعاد استاندارد ورق های کربن استیل و آلیاژی باتوجه به نیاز مشتری در ابعاد گوناگون برش کاری می شوند . بعضامشتری هایی در بازار وجود دارند که یک برگ ورق با ابعاد استاندارد برای آنها بسیار زیاد است این دسته ازمشتریان اقدام به خریداری ورق برشی به ابعاد مورد نظر خود می نمایند لازم به ذکراست ورق های برشی به این دلیل که از ورق های استاندارد درسایزهای بزرگ برشکاری شده قیمت بالاتری را به نسبت وزن خود به نسبت ابعاد با ورق ها دارند .
پس صنعتگرانی که نیازمند ابعاد کوچک تر هستند اقدام به ورق ها با ابعاد کوچکتر که برشکاری شده با ابعاد استاندارد می باشند می کنند که این ورق ها در نهایت با قیمت بالاتری نسبت به وزن خود برای این افراد تامین می گردد .
ورق های برشی در دسته ورق هایی قرار می گیرد که مورد نیاز مشتریان به مقدارکم می باشد و شرکت مهزیار فولاد در سال های گذشته ورق های آلیاژی و ورق های کربن استیل خود را جهت مصرف خریداران برش کاری شده درابعاد کوچک تراز (استاندارد) برای خریداران تامین می نمایند .
در صورتی که نیاز به خرید این ورق های برشی ST52 و A516 دارید می توانید باواحد فروش شرکت مهزیار فولاد تماس حاصل نموده تا ورق های مذکور را از دایره فروش این شرکت استعلام نمایید .


برشکاری ورق فولادی به روش واتر جت

ورق برشی ST52 و A516

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران


آلیاژهای قابل تامین برای ورق های برشی (ورق برشی ST52 و A516)

کلیه ورق های آلیاژی و فولادی باابعاد گوناگون برش کاری شده و در ابعاد کم برای صنعتگران تامین گردند برخی ازآلیاژ ها باتوجه به کم مصرف بود و خاص بودن خود امکان برش کاری برروی آنها امکان پذیر نیست وخریداراین دسته از ورق ها می بایست ورق مذکور را به ابعاد استاندارد خریداری نمایند وآلیاژهمچون ST52-ST37-A516-A285-A283 در دایره ورق های آلیاژی پرمصرف قرار می گیرند که خریداران و مصرف کنندگان این دسته ورق ها می توانندباتوجه به ابعاد مورد نظرخود ورق های مذکور را از واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد استعلام نموده و در پروژه های خود مصرف نمایند .
شرکت متاهد می گردد این ورق ها راازابعاداستاندارد باهمان آلیاژمورد درخواست مشتریان برای آنها برش کاری نموده و پس از برشکاری برای مشتریان ورق های آلیاژی را تامین نمایند .


برشکاری ورق سیاه ST37 بادستگاه CNC (برش پولکی از ورق 50میل)

ورق برشی ST52 و A516

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران


روش های برشکاری در ورق برشی ST52 و A516

روش های برشکاری از ورق های با قواره های استاندارد گوناگون می باشد این روش ها توسط مشتریان وخریدارن به فروشندگان اعلام می شود باتوجه به شکل نیاز مشتریان برشکاری بر روی ورق های فولادی برای ضخامت های مختلف صورت می پذیرد ابتدایی ترین وساده ترین شکل برش به روش هوابرش(لنس)میباشداما به خاطر حساسیت برخی پروژه هاخریداران ومصرف کنندگان گرامی درخواست به برش با روش های دیگری نیز می نمایند که این روش عبارتنداز :برش سی ان سی ، برش لیزر، برش اره ،برش واترجت کلیه روش های برش برروی ورق های مذکور قابل اجرا میباشد وباتوجه به ضخامت وابعاد نیاز مشتریان این ورق هابه روش های مذکور برش کارد شده وباتوجه به شکل خاص سازه ای که میبایست از ورق های برشی ST52 و A516 ساخته شودبه روش مختلف به دست مشتریان می رسد .


کاربرد ورق برشی ST52 و A516

ورق برشی ST52 و A516 پرمصرف ترین در دایره خرید شرکت های نیازمند ورق با ابعاد کوچک تر می باشند قرار می گیرند این ورق باید پس از برش کاری جهت ساخت قطعه ماشین کاری و برش یا تراش داده شوند . کاربرد ورق های برش کاری شده یا برش خورده می تواند کاربرد زیادی در صنعت باشد جهت ساخت فلنج ، برش پولکی ساخت قطعات کوچک صنعتی وکلیه سازه ها واستراکچرهایی که ابعاد کوچک درآنها کاربرد دارند مورد مصرف قرار می گیرد .
این ورق ها می تواند پس از برشکاری جهت سازه های کوچک به هم جوشکاری شده تا سازه نهایی توسط شرکت خریدار ساخته شود ازدیگرکاربردهای ورق های برش خورده با آلیاژ ST52 و A516 می توان به ساخت قطعات صنعتی بااین ورق هااشاره نمود به این صورت که ورق ها و قطعات وسازه های صنعتی بعضا با ورق های برش خورده با آلیاژ ST52 و A516 ساخته می شوند که خریداران ابعاد های مورد نظر خود را جهت ساخت این سازه به دایره فروش شرکت مهزیارفولاد اعلام نموده ودر نهایت ورق با همان ضخامت و همان ابعاد به دستشان می رسد .


ضخامت های ورق برشی ST52 و A516

ورق های برشی باتوجه به نیازخریدارن و مشتریان وسازه هایی که میبایست درآن مورد کاربرد قرار گیرند دارای ابعاد و ضخامت گوناگونی می باشند و در برشکاری شرکت مهزیار فولاد ورق از ضخامت 3 میلیمتر تا 250 میلیمتر قابلیت برش کاری وبه صورت ابعاد سفارشی برای مشتریان را دارد این ورق برشی ST52 و A516 دردایره پرمصرف ترین ها قرار می گیرند که معمولا ورق های مذکور در ضخامت های کمتراز 50 میلیمتربیشتراز 8 میلیمترپرمصرف ترین ورق ها برای برش کاری و ساخت قطعات صنعتی می باشند .

خدمات برش ازسوی شرکت مهزیارفولاد جهت فروش به مشتریان گرامی به صورت برش لیزر، برش لنس ، هوابرش ، برش واترجت و برش با اره های صنعتی صورت میپذیرد که باتوجه به نیاز مشتریان هریک ازروش های برش را می توانند انتخاب نموده تا درنهایت ورق های مورد نظرراباهمان ابعاد مورد نیاز خود خریداری نمایند ورق های مذکور میتوانندبا آلیاژهای
ST52 – A516 – S235 GR – ST37 ودیگرآلیاژهای خاص کربن استیل درخواست داده شده تادرنهایت برابرومطابق با همان آلیاژ درخواستی خریداران به دست آنها برسد .


برشکاری ورق 15میلیمتر A515به روش برشکاری بالیزر (الگوهای برش خاص)

ورق برشی ST52 و A516

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران


پشتیبانی واحدبازرگانی شرکت مهزیار فولاد

شرکت مهزیارفولاد درسال های گذشته اقدام برش کاری ورق برشی ST52 و A516 می نماید وشما خریداران می توانید کلیه سایزهای سفارشی خود را جهت برش به واحد فروش شرکت مهزیار فولاد اعلام نموده تادرنهایت ورق هایی باهمان ضخامت و همان آلیاژ مورد نظر خود را جهت ساخت سازه های خود ازواحد بازرگانی فروش شرکت مهزیار فولاد خریداری نمایید .

مارکت جامع فروش ورق و لوله های آلیاژی

شماره واتساپ : 09383940223

شماره تماس : 44449101-021

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

1 یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *