لوله استیل 304

لوله استیل 304

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما صنعتگران گرامی و خریداران عزیز ، با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی اهداف صنعتی شما عزیزان ، شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با بیش از سالها تجربه و تخصص در زمینه تامین و فروش انواع مختلف لوله استیل ، و همچنین گسترش خدمات خود در زمینه کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی ، لوله استیل 304 ، 310 ، 316 ، 202 ، 201 ، 321 ، 309 را در ضخامت ها و اندازه های دلخواه شما با نازلترین قیمت . بیشترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار میدهد ، ما کیفیت را برای شما تضمین خواهیم کرد ، چرا که کیفیت حق شماست . جهت اطلاع دقیق از قیمت لوله استیل 304 و دیگر ورق های استیل با آلیاژ های قید شده در بالا ، و همچنین خرید آن ها با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید . پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت در خدمت شما عزیزان خواهند بود .


لوله استیل 304

همانطور که میدانید ، لوله بعنوان اصلی ترین اجزای لوله کشی محسوب میشود ، اگر بخواهیم لوله را به زبانی ساده و مختصر تشریح کنیم ، میتوان گفت لوله استوانه ای است که درون آن خالی است و و همین استوانه های توخالی ، کار نقش بسیار مهمی در صنعت دارد ، و نقش آن بدین گونه است که کار انتقال سیالات را بعهده دارد . همین استوانه های تو خالی که به عنوان ( لوله استیل 304 ) قید شده است ، از جنس استنلس استیل ، فولاد های آلیاژی و کربن استیل هستند .بعبارتی دیگرمیتوان گفت لوله استنلس استیل ، برای پروژه های صنعتی مناسب است که در آن انتقالات سیالاتی وجود دارد که دارای خواص شیمیایی و خورندگی شدید هستند . استیل در پسوند اسم لوله ها ، نشان دهنده جنس آن بوده و این لوله های نیز میتواند به دو شکل ( درزدار و بدون درز ) باشد و در این دو حالتبه بازار عرضه شود ، 

لازم به ذکر است که لوله های استیل ، از گرید های مختلفی تشکیل شده است که لوله استیل 304 و لوله استیل 316 ، در بین آنها از پرفروش ترین لوله های بوده ، و به علت کاربرد فراوانش در صنایع مختلف ، مورد استقاده کاربران صنعت قرار میگیرد .

یکی از نکته های جالب تر ، این است که لوله های استیل ، از ورق های استیل ساخته میشوند ، که جنس آنها هم از فولاد است که به ترکیبات حداقل 11.5 درصد کروم و دیگر عناصر ، که پس از عنصر کروم ، عنصر نیکل بسیار مهم بوده  و پس از آن مهمترین آن عنصر نیکل است  ، و مقدار درصد وجود این عناصر ، رابطه مستقیمی با خاصیت این لوله های استیل دارد .

اگر بطور کلی بخواهیم از استیل 304 تعریفی داشته باشیم ، میتوان بدین گونه تعریف کرد که استیل 304 ، یک فولاد ضد زنگ X5CrNi18-10 که با نام استاندارد آلمانی به نام (DIN 1/4301) است و این استاندارد ، با نام استنلس استیل 304 در بازار آهن آلات به فروش میرسد . 

مهزیار فولاد صادر کننده و سازنده لوله های استنلس استیل 304 است که از نظر نشت و نصب به راحتی و بدون دردسر نصب میشود . ما انواع لوله ها در گرید های مختلف مانند لوله استیل 202 ، لوله استیل 304 ، لوله استیل 304L ، لوله استیل 309 ، لوله استیل 310S ، لوله استیل 316 ، لوله استیل 316L را ارائه میدهیم .  در همین حال، شرکت ما تخصص خود را در ارائه طیف گسترده‌ای از  فولاد ضد زنگ به دست آورده‌است . این لوله های استنلس استیل توسط متخصصان ما در انطباق با استانداردهای کیفیت بین‌المللی با استفاده از ورودی‌های عامل درجه بالا ساخته شده‌اند. لوله استیل 304 و دیگر لوله های آلیاژی را میتوانید با هزینه معقول از ما خریداری کنید. در نتیجه  ما با توجه به نیازهای متنوع ، مجموعه وسیعی از لوله های استنلس استیل را به مشتریان خود ارائه می‌کنیم .

لوله های بدون درز ( لوله استیل ) حاوی مقادیر قابل توجهی از عناصر غیر از کربن مانند نیکل، کروم، سیلیکون، منگنز، تنگستن، مولیبدن، وآنادیوم و مقادیر محدود دیگر عناصر رایج مانند منگنز، گوگرد، سیلیکون و فسفر است. ما همچنین طیف گسترده ای از لوله های جوش داده شده  و یا (استنلس استیل) را برای ساختمان ها و سایر صنایع ارائه می دهیم. 

در همین حال، ما لوله استیل 304 و دیگر لوله های استیل در آلیاژ های مختلف قید شده را با هزینه کمتر و  با پیروی از قواعد و استانداردهای تعیین‌شده در صنعت تولید و عرضه میکنیم.   این دستاورد توسط کارمندان متعهد ، باهوش و آموزش دیده میسر شده و با اطلاعات فنی پیشرفته، محصولات با کیفیت برتر و خدمات به مشتریان به حداکثر می رسد. در این مطلب ما کاربردهای لوله استیل را به طور خلاصه توضیح خواهیم داد.

"<yoastmark


لوله استیل 304L چیست ؟

لوله استیل 304 ، دقیقا همانطور که از اسمش پیداست ، نسخه کم کربن این لوله است که حرف L پس از عدد گرید 304 ، نشان دهنده کم کربن بودن آن بوده که به لاتین ( LOW CARBON ) یا همان Low به معنی ضعیف است ، بنابر این ضعفی که در این لوله بوجود می آید ، این است که مقاومت در برابر سختی عملیات حرارتی کمتر شده ، اما مقاومتش در برابر خوردگی بیشتر می شود ، لوله استیل 304L ، دارای کربن کمی بوده و این خصوصیات به دلیل آسوده تر شدن فرایند جوشکاری است و به این دلیل این نوع لوله هم در صنایع بسیار زیادی بکار می رود .


کاربردهای لوله های استیل 304 و دیگر لوله های استیل آلیاژی  :

  • ماشین آلات نساجی
  • مواد شیمیایی
  • کود
  • لبنیات و پردازش غذا
  • نیروگاه ها
  • آفت کش ها
  • ساخت و ساز
  • معماری مدرن
  • داروها
  • پردازش نفت و گاز
  • تاسیسات تصفیه آب
  • نمک زدایی
  • الیاف مصنوعی
  • پالپ و کاغذ
  • آبجو
  • ساختمان کشتی
  • پالایشگاه و پتروشیمی
  • صنایع انرژی

همانطور که می‌بینید، کاربردهای لوله استیل 304 ضد زنگ بسیار بزرگ بوده و به یک گزینه طبیعی برای مقاومت در برابر خوردگی تبدیل شده‌اند.


لوله‌های استیل 304 ضد زنگ به شکل زیر استفاده می‌شوند:

  • ابزار دقیق
  • ماشین
  • مبدل حرارتی
  • خازن سطح
  • لوله های مایع
  • بخاری HP/LP
  • اواپراتور

در جایی که مقاومت در برابر خوردگی مورد نیاز است  ،  لوله استیل 304 و دیگر لوله های آلیاژی ضد زنگ یک انتخاب طبیعی  و مناسب هستند و در طیف متنوعی از کاربردها و تجهیزات مورد استفاده قرار می‌گیرند (همانطور که در بالا ذکر شد)


لوله استیل 304


 

از ویژگی های بارز لوله استیل 304

لوله استیل 304 ، دارای ویژگی های بسیاری بوده و یکی از این ویژگی های منحصر بفرد ، ( مقاومت بالا ) ، در مقابل زنگ زدگی  است .

این نوع لوله های استنلس استیل ، تفاوت بسیاری با لوله های معمولی دارد ، و علت اصلی این تفاوت ، وجود ساختار شیمیایی است که در این نوع لوله ها به کار رفته که از حالت معمولی ، به حالت ( استنلس استیل ) تغییر نام یافته است . 

یکی از دیگر ویژگی های  لوله استیل 304 ، قابلیت ماشین کاری بوده و نکته حائز اهمیتی که ممکن است  مورد نظر بسیاری از کاربران صنعت باشد ، برش آسان این لوله است . این لوله به سادگی و با سرعت برش داده شده و به بازار آهن آلات ارائه می شود . 

تنها نقطه ضعفی که این لوله می تواند به خود داشته باشد ، این است که  با این لوله ( به غیر از جوشکاری چکش و آهنگری ) با همه ی فرآیند های تجاری ، جوشکاری لوله های استیل امکان پذیر است . 

دمای آهنگری این لوله ، از 1150 الی 1290 درجه فارنهایت  است . 

مهزیار فولاد صنعت ، این لوله استنلس استیل 304 را با عالی ترین کیفیت ، بهمراه خصوصیات بارزش در اختیار شما عزیزان قرار داده و کیفیت را تضمین خواهد کرد . 


تفاوت لوله استیل 304 با لوله استیل 316

همانطور که واقفید ، انواع لوله استیل ، در ترکیب عناصر آلیاژی با یکدیگر تفاوت هایی دارند ، اما ما در این مطلب قصد داریم به تفاوت های لوله استیل 304 و لوله استیل 316 بپردازیم . 

لوله استیل 304 ، لوله ای است که به دلیل عناصر آلیاژی به کار رفته در آن از مقاومت کمتری در مقابل خورندگی دارد ، اما لوله استیل 316 در مقابل خورندگی دارای مقاومت بیشتری هستند ، و همانطور که می دانید ، این تفاوت در عناصر آلیاژی ، موجب شده است تا لوله استیل 304 ، به نسبت قیمت کمتری نسبت به لوله استیل 316 داشته باشد . 

شایان ذکر است ، مهزیار فولاد صنعت ، لوله های استیل 304 و 316 را در قطر و ضخامت های مختلف ، در انبار های خود داشته و با قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب در اختیار مشتریان عزیز قرار خواهد داد . 

نکته ای که وجود دارد ، این است که در حین خرید لوله های استیل بسیار دقت بعمل آورید ، زیرا ضخامت و قطر لوله ها استیل ، یکی دیکر از عواملی است که موجب می شود قیمت  آن تغییر پیدا کند ، پس هنگام خرید ، حتما اطلاعات درباره نوع مصرف لوله های استیل کسب کنید .


مقاومت لوله استیل 304 و کاربرد های آن 

کاربرد لوله های استیل 304 ، در صنایع نفت ، گاز ، صنایع غذایی ، داروئی و پتروشیمی بوده ، و علت کاربردش در این صنایع ، این است که مقاومت بالایی در برابر سایش و خوردگی داشته و همچنین بیشترین کاربردش در دماهای بالا و پایین است . 

شایان ذکر است ، میزان کروم در لوله استیل 304 و 316 کمتر از لوله های استیل 309 و 310 است ، که به عبارتی حدودا 23 الی 25 درصد است ، و به این دلیل است که لوله های استیل 309 و 310 ، در دماهای بالاتر کاربرد بیشتری داشته و مورد استفاده قرار می گیرند . 

مهزیار فولاد صنعت ، لوله استیل 304 و 316 را در ضخامت ها و قطر های مختلف ، در انواع مختلف در اختیار شما عزیزان قرار می دهد . 


لوله استیل 304


چرا لوله های فولادی ضد زنگ مهزیار فولاد بهتر هستند؟

ما مواد با کیفیت بالا را انتخاب می کنیم که دارای ویژگی های مقاومت بالا در برابر خوردگی و خواص مکانیکی و فیزیکی مناسب هستند. بدین جهت کیفیت لوله استیل 304 و انواع لوله های استیل موجود را برای شما تضمین خواهیم کرد  .


 مهزیار فولاد صنعت ، لوله استیل 304 را در ابعاد و اندازه های مختلف ، با نازلترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد ، با توجه به نوسانات موجود در بازار آهن آلات ، قیمت های اعلامی در سایت بصورت حدودی بوده و این قیمت ها جهت تخمین هزینه هایی شما خریداران بارگذاری شده است . پیشنهاد میشود جهت اطلاع دقیق از قیمت لوله استیل 304 ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، و یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، و همچنین ارسال پیام کوتاه به شماره واتس آپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ، میتوانید صورت خرید خود را ارسال نموده و پرسنل شرکت مهزیار فولاد صنعت را از سفارش خود آگاه سازید ، تیم فروش همه روزه به غیر از روز های تعطیل ، از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی13:30 ) پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *