لوله بدون درز

فرآیند تولید لوله های فلزی و لوله های فولادی

لوله فلزی

لوله فلزی

با سلام خدمت شما کاربران و صنعتگران گرامی ، در با ارزوی بهترین ها برای شما هموطنان ارجمند . در این مطلب مهزیار فولاد صنعت قصد دارد درباره فرآیند تولید لوله فلزی و لوله های فولادی ، اطلاعاتی در دست کاربران عزیز قرار دهد .

با مهزیار فولاد صنعت همراه باشید .


همانطور که میدانید ، در تولیدات آهن آلات و صنایع فولادی ، تنوع در لوله استیل ، لوله فلزی ، ورق استیل و دیگر مقاطع فولادی ، در سایز ها ، ضخامت ها ، ابعاد و انواع آلیاژهای مختلف بوده ، و برای انتخاب هر یک از این اقلام فولادی ، کارشناسان و متخصصان فولاد و صنایع متالوژی باید نوع استفاده ، شرایط مکان استفاده از آن را مدنظر قرار داده ، و بر اساس نوع استفاده از آن مقطع فولادی ، نوع آلیاژ لوله و یا ورق استیل مشخص میشود . مهزیار فولاد صنعت ، با متخصصان خود در صنعت متالوژی میتواند بهترین یار شما در خرید نوع لوله استیل ، لوله فلزی و یا ورق استیل و ……. شما باشد .

کافی است با متخصصان و مشاوران مهزیار فولاد صنعت تماس بگیرید ، پرسنل بخش فروش آماده پاسخگویی به سوالات و هر گونه مشاوره شما نیز میباشند .


روند فرآیند تولید لوله فلزی و لوله های بدون درز

در تولید لوله های فلزی و لوله بدون درز از روش های تولیدی متفاوتی استفاده می شود. ظهور فن آوری نورد و توسعه آن در نیمه اول قرن نوزدهم در تولید صنعتی لوله ها  اتفاق افتاد. در ابتدا نوارهای ورق فولادی به صورت مقطع دایره ای با ترتیب حوضچه یا رول، و سپس بافت با فرایند جوشکاری، جوش داده می شدند

در اواخر قرن نوزدهم، برای ساخت لوله و لوله بدون درز، فرآیندهای مختلفی در دسترس قرار گرفت که حجم تولید آن به سرعت در طول یک دوره نسبتا کوتاه افزایش یافت. به رغم استفاده از فرآیندهای جوشکاری دیگر، توسعه مداوم و بهبود بیشتر تکنیک های بدون درز موجب شد که لوله های جوش تقریبا به طور کامل از بازار بیرون آمدند، نتیجه این شد که لوله و لوله های بدون درز تا زمان جنگ جهانی دوم رایج ترین محصول بودند.

در طول دوره پس از آن، نتایج تحقیقات در زمینه تکنولوژی جوشکاری منجر به پیشرفت در دستیابی به لوله های جوش داده شده و لوله مانیسمان شد، با رشد و گسترش پروسه های جوشکاری، روش های تولید لوله بدون درز و لوله مانیسمان متنوع تر شد. در حال حاضر حدود دو سوم از تولید لوله های فولادی در جهان به وسیله فرآیندهای جوش است.

با این حال، حدود یک چهارم خط تولید لوله های به اصطلاح با قطر بزرگ در محدوده اندازه های خارج از حد آن است که از لحاظ اقتصادی در ساخت لوله و لوله بدون درز و لوله مانیسمان استفاده از فرآیندهای جدید جوشکاری را مقرون به صرفه می کند.


شما خریداران و صنعتگران محترم میتوانید با تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱ تماس حاصل تماس بگیرید ، پرسنل واحد فروش صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد .

شایان ذکر است شرکت مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه فروش انواع لوله های مختلف فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکیpps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .


 ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *