لوله های مانیسمان گوشتی

خرید لوله های گوشتی ضخامت بالا

لوله های ضخامت بالا

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، تامین کننده لوله های مانیسمان ، از جلمه لوله های مانیسمان گوشتی و همچنین انواع مختلف لوله صنعتی می باشد ، که در ضخامت ها و اندازه ها و رده های مختلف در اختیار خریداران محترم قرار

می دهد .

شرکت مهزیار فولاد صنعت خدمات جانبی مربوط به نیاز شما را به بهترین شکل ممکن انجام داده و از تعهدات خود میداند ، و سعی بر آن دارد که رضایت خریداران عزیز را جلب کند .

لطفا جهت اطلاعات بیشتر از قیمت لوله های مانسیمان گوشتی ، و دیگر قیمت لوله صنعتی و انواع لوله فولادی ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید . پرسنل فروش شرکت ، آماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهند بود .


خرید لوله های گوشتی ضخامت بالا در سال های گذشته توسط صنعتگران گرامی ساخت قطعات صنعتی بسیار افزایش پیدا کرده و از لوله های گوشتی ضخامت بالا جهت ساخت بسیاری از قطعات خاص صنعتی استفاده می شود .

لوله های گوشتی ضخامت بالا با توجه به ضخامت بالای دیواره ی خود مورد استفاده جهت ساخت سازه های صنعتی و قطعات صنعتی قرار می گیرد و از این لوله ها جهت استفاده در خطوط مدار سیالات معمولا استفاده نمی شود، چرا که لوله های آلیاژی که به روش مانیسمان و در ضخامت بالا ریخته می شوند .

معمولا برای صنعتگران گرامی مورد برش و قطعه قطعه شده قرار می گیرد و از لوله های مانیسمان گوشتی سایز بالا جهت ساخت قطعات خاص صنعتی و قطعات خاص فلزی جهت صنایع فلزی سنگین مورد استفاده و بهره وری قرار می گیرد .

از پر مصرف ترین صنایع استفاده کننده از لوله های گوشتی ضخامت بالا، صنایع ساخت خودرو های سنگین، ماشین آلات کشاورزی، صنایع دریایی، و ساخت قطعات ماشین آلات راه سازی اشاره نمود .

لوله های گوشتی ضخامت بالا معمولا به روش مانیسمان تولید می گردند و این لوله ها می بایست در شرایط سازه دیواره یکپارچه و منظم داشته باشند که بهترین روش استحصال لوله های گوشتی سایز بالای آلیاژی، روش ساخت مانیسمان می باشد .

لوله های مانیسمان گوشتی از 1 اینچ تا 64 اینچ در ضخامت ها و گوشت های مختلف همینک در اختیار خریداران و صنعتگران گرامی فعال در عرصه ی ساخت قطعات فلزی خاص جخهت صنایع خودرو سازی می باشد .

خریداران گرامی و فعالین عرصه خرید لوله های گوشتی ضخامت بالای مانیسمان می توانند در خواست خرید خود را جهت لوله های ضخامت بالا و لوله های مانیسمان ضخامت بالا و لوله های گوشتدار فولادی به دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره  02144449101 ارسال نموده تا قیمت های آلیاژ ها و سایز های مختلف را جهت استفاده در سازه های خود از دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت استعلام نمایند .

شما خریداران گرامی می بایست ضخامت و سایز درخواستی خود را بهمراه آلیاژ مورد استفاده به دایره فروش شرکت مهزیار فولاد و به کارشناسان فروش شرکت اعلام نموده تا کارشناسان فروش شرکت پس از بررسی درخواست خرید شما صنعتگر گرامی، اقدام به صدور پیش فاکتور فروش برای شما صنعتگر گرامی می نمایند و در صورت تامین اعتبار، کالای مذکور در کمتر از 2 روز کاری برای شما عزیزان در تمامی نقاط ایران تامین می گردد .

شرکت مهزیار فولاد صنعت در سال های گذشته اقدام به واردات و تامین انواع لوله های مانیسمان گوشتی فولادی با آلیاژ های مختلف نموده و لوله های گوشتدار فولادی و آهنی در دایره محصولات پر فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت قرار

دارد .

شما صنعتگران گرامی و خریداران ارجمند جهت خرید انواع لوله های آلیاژی گوشتدار نیز می توانید با دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید .

لوله های گوشتدار فولادی می توانند در آلیاژ های مختلف همچون آلیاژ ST37 – ST52 – CK22 -CK45 – CK10 – CK15 – و دیگر آلیاژ های مصرفی برای خریداران و صنعتگران گرامی تامین گردد .

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده لوله های مانیسمان گوشتی آلیاژی و صنعتی در ایران .


 

لوله های مانیسمان گوشتی


تامین ، خرید و فروش کلیه لوله های گوشتی ضخامت بالا از قطر خارجی 30 میل الی 800 میل با ضخامت های 5 میل الی 100 میل موجود در انبار تهران .

لوله های مانیسمان گوشتی شرکت مهزیار فولاد صنعت :

  •  لوله های مانیسمان گوشتی ضخامت بالا آلیاژی
  • لوله گوشتی ضخامت بالا آلیاژ ST52-3
  • لوله گوشتدار ضخیم بار آلیاژ CK22
  • لوله ضخامت بالا مانیسمان آلیاژ A106  گرید B
  • لوله گوشتی با ضخامت بالا جهت ساخت بوش و شفت های صنعتی (کرین استیل)
  • لوله های استنلس استیل با ضخامت بالا برابر با آلیاژ درخواستی خریدار به روش سانتریفیوژ
  • لوله جداره ضخیم جهت مصارف صنعتی

لوله های قید شده در بالا ، در ضخامت و ابعاد مختلف موجود است و جهت فروش به خریداران و صنعتگران عزیز ارائه می شود .


شرکت مهزیار فولاد  ، با سال ها تجربه و تخصص در زمینه تامین و فروش انواع مقاطع فولادی و آلیاژی ، از شما دعوت می کند تا با خیالی آسوده و اطمینانی کامل ، خرید خود را انجام دهید .

کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد ، شما را در زمینه خرید انواع لوله صنعتی ، و همچنین لوله های مانیسمان گوشتی راهنمایی نموده و با توجه به نوع و شرایط استفاده از لوله های درخواستی ، بهترین انتخاب را برای شما عزیزام رقم خواهند زد .

با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و از خدمات مهزیار فولاد صنعت بهره مند شوید ، پرسنل فروش شرکت ، همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9صبح الی 13:30 ) درخدمت شما عزیزان خواهند بود . همچنین شما می توانید از طریق ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ، ما را از صورت خرید خود آگاه سازید . 

شایان ذکر است شرکت مهزیار فولاد، علاوه بر لوله های مانیسمان گوشتی ، در زمینه لوله های  مختلف دیگر نیز فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی و mahzyar.net97@gmail.com صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .

 

 

 

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *