لوله آتشخوار 1403/01/29

لوله آتشخوار و مصارف در صنعت

لوله آتشخوار و مصارف در صنعت

واردات لوله های آتشخوار و مصرف این لوله ها در بازار ایران :

لوله های آتشخوار که دردسته لوله های کربن استیل فولادی قرار می گیرد به لوله هایی گفته می شود که معمولا در صنایع فلزی در کلیه کشورهای جهان برای ساخت مبدل های حرارتی ، دیگ های بخار و سازه های که انتقال حرارت در آنها حائز اهمیت است بکار گرفته می شود .

لوله های آتشخوار در بازار ایران نیز بازار بسیار گسترده دارد که این لوله ها توسط واردکنندگان داخل کشور وارد شده و برای خریداران و مصرف کنندگان تامین می گردد .
دراین مقاله به مصرف کنندگان لوله های آتشخوار فولادی و شرکت های تولیدی و فرایند واردات این لوله ها اشاره خواهیم نمود .

لوله آتشخوار و مصارف در صنعت

لوله آتشخوار و مصارف در صنعت

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

آلیاژهای لوله های آتشخوار :

درمقاله های گذشته به شکل فولادی آلیاژهای کربن استیل آتشخوار اشاره نمودیم دراین مقاله به تولید کنندگان و مصرف کنندگان و آلیاژهای این لوله ها وشرایط واردات و معاملات این لوله ها اشاره می کنیم .

لوله های آتشخوار فولادی که در دسته لوله های مانیسمان قرار می گیرد به لوله هایی گفته می شود که برای استراکچرها و سازه های که انتقال حرارت در داخل آنها حائز اهمیت است بکار گرفته است .

لوله های آتشخوار در بازارهای جهانی بانام آلمانی آن ST45/8-ST35/8 که مطابق با DIN کشور آلمان می باشد شناخته می شود .

آلیاژهای لوله های آتشخوار در بازار ایران بانام های آلمانی مذکور شناخته می شود وشرکت های بازرگانی که در امر لوله های مانیسمان آلیاژی فعالیت می کند معمولا لوله های آتشخوار فولادی را باآلیاژهای قید شده دراین مقاله ST45/8-ST35/8 برای مصارف صنعتگرانی که درزمینه ساخت مبدل های حرارتی و دیگر سازه های فلزی که در صنایع مختلف حرارت متوسط (کمتر از 350 درجه) در آنهااستفاده می شود وارد کرده وبرای مصرف کنندگان تامین می نمایند .

لوله های آتشخوار در گذشته و در سال های نه چندان دور در زمانی که انواع فولادها از کشورهای متعدد و مختلف جهان وارد ایران می شد تولید شرکت های تناریس و شرکت توبوس ودیگر تولید کنندگان لوله های مانیسمان آلیاژی فولادی اروپایی وارد ایران می شد ودرسال های گذشته با محدودیت واردات انواع لوله های کربن استیل فولادی که شرکت های بازرگانی باآنها دست و پنجه نرم می کند لوله های کربن استیل فولادی آتشخوار که معمولا تولید کشور چین وارد ایران می شود .

لوله های آتشخوار فولادی که دردسته لوله های کربن استیل کم آلیاژ قرار می گیرد معمولا در طول های 12متری وارد کشور می شد واین لوله ها دارای سایزهای منحصر به فردی که برخلاف دیگر لوله های فولادی که کاملا مطابق بااستاندارد INCH برای خریداران وارد شده و جهت استفاده از استراکچرهای صنعتی تامین می گردد .

لوله آتشخوار و مصارف در صنعت

لوله آتشخوار و مصارف در صنعت

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

سایزهای خاص لوله های مانیسمان آتشخوار :

لوله های مانیسمان آتشخوار از آنجایی که از مبدل های حرارتی که معمولا در فرایند تولید پیروی کرده و درآنها مورد استفاده قرار می گیرند مطابق بااستاندارد گداری کشورهایی که ابتدای شکوفایی صنعت ساخت مبدل های حرارتی ودیگ های بخار در زمینه ساخت این سازه ها فعالیت می نمودند باضخامت ها وسایزهایی مقایر باضخامت های INCH معمولا برای خریداران تامین می شود .

لوله های مانیسمان که باآلیاژهای آتشخوار مورد استفاده قرار می گیرد معمولا سایزهای مقایر باسایزهای INCH داشته و از این لوله هایی با سایز 38 میلیمتر لوله هایی باقطرخارجی 44 میلیمتر و لوله هایی باقطر خارجی 52 میلیمتر و لوله هایی باقطر خارجی 63 میلیمتر .

لوله های مذکور که برای سازه های آتشخوار مورد استفاده قرارمی گیرد مطابق باهیچ یک از جداول INCH مطابق با جداول پایپینگ تعریف شده کشور ایالت آمریکا نیستند واین لوله ها مطابق با استاندارد گذاری دیگ ها و مبدل های حرارتی که در ابتدای شکوفایی صنعت توسط اروپایی ها طراحی گردیده مطابق باهمان ضخامت ها توسط شرکت های تولید کننده لوله های آلیاژی و فولادی در جهان تولید می شوند .

لوله های آلیاژی و فولادی که بااستانداردهای گریدهای آتشخوار مطابق با DIN آلمان ST45/8 – ST35/8 تولید می شوند معمولا در طول های 12متری تولید شده و برای خریداران مصرف کنندگان این صنایع وارد کشورایران می شود .

لوله های آتشخوار وارد شده درایران که درسال های گذشته تولید کشور چین می باشند معمولا در طول های 12متری برای خریداران تامین می شود واین لوله ها می تواند در کلیه سازه ها و استراکچرهای فلزی مورد کاربرد قرار گیرد .

آلیاژهای بکاررفته در بافت این لوله ها دارای عناصر مختلفی می باشد که از کلیدی ترین عناصر تشکیل دهنده بافت لوله های آتشخوار فولادی در آلیاژهای ST45/8 – ST35/8 می توان به عناصر کربن ، منگنز ، سیلیسیوم در بافت این فولادها اشاره نمود .

در مقاله های گذشته به آلیاژها و بافت فولادی و شکل آلیاژریزی لوله های کربن استیل آتشخوار فولادی اشاره شده در صورت نیاز به مقالات گذشته ی وب سایت مهزیار فولاد مراجه فرمایید .

وارد کنندگان مقاطع فولادی لوله های آلیاژی باگریدهای آتشخوار برای سازه های خود بگونه ای استفاده می کنند که این لوله ها همان طور که به آن اشاره شد مورد استفاده در سازه های مبدل های حرارتی و دیگ های بخار می باشد اما در بسیاری از صنایعی که در صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی و صنایع غذایی برای ساخت سازه های که درآنها برای تولید بخارانجام می شود لوله های بخار کاربرد داشته و معمولا برای مدارهای پایپینگ انتقال بخاراز لوله های آتشخوار استفاده می شود .

لوله های آتشخوار مطابق بااستانداردهای INCH برابر با جدول پایپینگ کشور امریکا نیز موجود می باشد که معمولا در طول های 6 متری برای سایزهای کمتر از 6 INCH و در طول های بیش از 6 متری برای سایزهای بیش از 8 INCH در اختیار خریداران قرار می گیرند .

کلیه سازه هایی که در صنایع مختلف نیاز به انتقال بخار فشار بالا در آنها احساس می شود می توانند بالوله های کربن استیل فولادی باگریدهای مطابق با گریدهای آتشخوار ساخته شوند .

لوله هایی که با گریدهای آتشخوار ساخته می شوند معمولا در بازارایران و تولید کشورهای معتبر تولید پایپینگ در جهان قرار دارد و خریداران در بازار ایران می توانند این لوله هارا در سایزهای مختلف مطابق باجدول استاندارد INCH برای مدارهای سیال انتقال بخار یا برای ساخت مبدل ها و بویلرهای بخار مطابق بااستاندارد و سایزهای منحصر به فرد آتشخوار که سایزآنها به آن اشاره شد تامین گردد .

لوله آتشخوار و مصارف در صنعت

لوله آتشخوار و مصارف در صنعت

ارائه دهنده جدیدترین اخبار صنعتی فولادایران

شرکت مهزیار فولاد در سال های گذشته اقدام به واردات لوله های آتشخوار فولادی از کمپانی های تای استیل کشور چین نموده واین لوله هارا درسایزهای مختلف مطابق باسایزهای منحصر به فرد لوله ها که در بویلرها و مبدل های حرارتی و دیگ های بخار مورد استفاده قرار می گیرد .

سایزهایی که لوله های آتشخوار باآلیاژهای آتشخوار موجود می باشد می توان به سایزهای INCH جدول PIPE CHART کشور ایالت متحده امریکا اشاره نمود که این سازیها نیز از رده های مختلف 20 تا رده 80 مطابق باسایزهای تعریف شده ی استاندارد INCH در دایره محصولات موجود انبارشرکت می باشد .

شما خریداران گرامی که نیازبه خرید لوله های مانیسمان آلیاژهای گریدهای آتشخوار را دارید و از این لوله ها در سازه های انتقال سیالات بخار و یا سازه های که حرارت در سیال عبور کننده در این لوله ها تامحدوده 400 درجه سانتی گراد بالا می رود می توانید لوله های گریدهای آتشخوار را از بخش بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد استعلام نموده واین لوله ها برای ساخت سازه ها و استراکچرهای صنعتی خود خریداری نمایید .

لوله ها و مقاطع سازه ای فولادی که باآلیاژهای ST45/8-ST35/8 مورد استفاده قرار می گیرد در مقاطع ورق نیز تولید می شود که در مقاله های آینده ورق های آتشخوار نیز نگاهی اجمالی خواهیم انداخت در صورت خرید لوله های آلیاژی باگریدهای آتشخوار می توانید درخواست خودرا بااستاندارد INCH برابر با رده های مطرح شده با جداول PIPE CHART پایپینگ برای بخش بازرگانی شرکت ارسال فرمایید در صورتی که این لوله هارا می خواهید با سایزهای منحصر به فرد قطر خارجی (38 – 44 – 52 – 63) برای استفاده در بویلرها و دیگ های بخار استفاده نمایید می توانید این لوله هارا نیز در ضخامت های مختلف که ضخامت آنها حداقل برای سایزهای پایین 7 میلیمتر و برای سایزهای بالاتر مثلا 63 میلیمتر از ضخامت 2/3 میلیمتر آغاز می شود استعلام قیمت نموده و لوله هارا بصورت 12 متری خریداری نمایید .

لوله های آتشخوار برای سایزهای تعریف شده ی آتشخوار که دراین مقاله به آن اشاره شد معمولا دارای طول های 12 متری بوده وبرای سایزهایی که مطابق باسایز INCH می باشد آلیاژهای ST45/8-ST35/8 که دردایره آلیاژهای خاص صنعتی قرار می گیرد مطابق بااستاندارد PIPE CHART (INCH) امریکا در دایره انبار شرکت موجود می باشد .

درصورت نیاز خرید انواع لوله های کربن استیل فولادی اعم از آتشخوار و دیگر کربن استیل های فولادی وآلیاژهای که در صنایع به کار می رود سایزهای خودرابه بخش بازرگانی و فروش شرکت ارسال نمایید تا کارشناسان فروش شرکت پس از ارزیابی درخواست های شما عزیزان مصرف کنندگان و صنعتگران گرامی در کوتاه ترین زمان ممکن ایده ال ترین قیمت و کمترین قیمت رابرای شما عزیزان پیش فاکتور کرده به شما صنعتگر گرامی اطلاع دهند .

لوله های مانیسمان فولادی در کلیه گریدهای کربن استیل در دایره فروش محصولات شرکت قرار دارد و می تواند شما می توانید این لوله هارا برای ساخت کلیه سازه ها و استراکچرها و مدارهای سیال خود خریداری نمایید .

لوله آتشخوار و مصارف در صنعت

آواتار مدیریت

شرکت مهزیار فولاد تامین کننده ورق و لوله آلیاژی و مقاطع خاص فولادی ، صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *