ورق های استیل میرور

ورق های  استیل میرور رنگی

با سلام و درود خدمت شما صنعتگران محترم ، با پشتیبانی تیمی از متخصصان مجرب ، انواع ورق های رنگی از جنس استنلس استیل را ارائه می دهیم . با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و جدیدترین ماشین آلات ، ورق ها در اندازه های مختلف برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در دسترس هستند. پارامترهای کیفیت مختلف را به دقت بررسی کنید تا از بی عیب بودن آنها اطمینان حاصل  کنید. این صنعت طیف گسترده ای از نیازها  را پاسخگو می باشد  و مشتریان می توانند ورق های با کیفیت و قیمت های بسیار مناسب  از ما دریافت کنند. جهت درخواست و قیمت ورق های استیل میرور ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس  حاصل فرمایید .


ویژگی‌های ورق های استیل میرور : 

  • قدرت بالا
  • توانایی تحمل شرایط جوی نامساعد
  • دوام بالا

انواع متداول ورق استیل ضد زنگ با درجه مقاومت بالا ، در برابر خوردگی جوی مقاوم است. سطح روشن و جذاب ، آن را به یک انتخاب عالی برای سازه های تزئینی تبدیل کرده است. 304 در انواع کاربردهای ساختمانی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از رایج ترین و شناخته شده ترین آلیاژهای موجود در محدوده استنلس استیل است. کاربرد های متداول آن در ساختار های بهداشتی با فشار کم است.


کاربرد ها :

تجهیزات صنعت نفت و شیمیایی ، مخازن صنعتی ، صنعت جنگ و نیروگاه ؛ تجهیزات پزشکی ، کارد و چنگال ، وسایل آشپزخانه ، شیر آلات یا امکانات پردازش مواد غذایی ، مبدل های حرارتی بویلر ؛ مصارف ساختمانی ، پله برقی ، وسایل نقلیه ، ماشین آلات و سخت افزار

ورق های استیل میرور وارد شده از مزیت رسانای خوب گرما، مقاومت در برابر فشار، آینه با کیفیت بالا برخوردار است و ما با بیش از 10 سال تجربه کار می‌توانیم بهترین ورق های استیل میرور را برای تمام مشتریانمان انتخاب کنیم.

فروش ورق های استیل میرور در طرح های مختلف و مصارف گوناگون در ضخامت های ۰٫۴ – ۰٫۵ – ۰٫۶ – ۰٫۷ – ۰٫۸ –

ابعاد ۲*۱ و ۱٫۲۵*۲٫۵ تولید کشور های اسپانیا  ،  آفریقای جنوبی ، تایوان ، چین جهت مصارف نما ساختمانی و صنعتی همینک در مهزیار فولاد .


مهزیار فولاد صنعت با توجه به نیاز هایی صنعتی شما خریداران عزیز ، خدمات خود را در این زمینه به حداکثر رسانده و فعالیت خود را به صورت سراسری در سطح کشور گسترش داده است ، شما میتوانید جهت خرید ورق های استیل میرور و همچنین ورق های استنلس استیل طرح دار ، با شماره تماس واحد فروش44449101-021 تماس  حاصل فرمایید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و همچنین ارسال پیامک به شماره واتس اپ ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ تیم فروش مهزیار فولاد صنعت را از سفارشات و صورت های خرید خود آگاه سازید .

مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر ورق های استیل ، در زمینه انواع لوله فولادی و انواع ورق فولادی فعالیت گسترده ای دارد که در ذیل قید شده است :


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *