قیمت ورق سیاه

خرید و فروش ورقهای سیاه،مبارکه،صبا،کاویان،اکسین،گیلان

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت. در این صفحه قصد داریم جهت خرید ورق سیاه، اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. لطفا با ما همراه باشید.


در این ویدیو به خلاصه ای از مطالب این صفحه اشاره شده است:


ورق آهنی سیاه تولیدی در کشور ایران معمولا تولید شرکت های متنوعی می باشد که با کیفیت های گوناگون و کاربرد های گوناگون و کارایی های گوناگون ورق های سیاه فولادی خود را جهت مصرف خریداران گرامی به بازار مصرف عرضه می نمایند.

این ورق ها در ضاخمت های پایین از ضخامت ۲ میلی متر تا ضخامت ۱۵ میلی متر بصورت کویل و شیت در شرکت فولاد مبارکه اصفهان تولید می گردد که در اصطلاحا در بازار به این ورق ها ورق سیاه مبارکه گفته می شود.

یکی دیگر از شرکت های تولید ورق سیاه آهنی در ایران، شرکت گیلان فولاد می باشد که ورق های تولیدی این مجموعه از نظر کیفیتی بیشتر مناسب کار های ساختمانی و آهنگری های ساختمانی می باشد.

در صورتی که خریداران گرامی نیازمند به کار بردن ورق های با کیفیت سیاه فولادی در سازه های خود می باشند توصیه می گردد از ورق های تولیدی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شرکت اکسین و کاویان خوزستان استفاده نمایند.

از دیگر شرکت های تولید کننده ی ورق های فولادی در ایران شرکت فولاد هرمزگان می باشد که در سال های اخیر در تولید ورق های ضخیم آلیاژی فولادی در ایران نقش بسزایی ایفا نموده است.

شرکت دیگری نیز در خوزستان و در اهواز تولید کننده ورق های نازک می باشد که این شرکت معمولا محصولات خود را برای ساخت قوطی پروفیل و لوله های فولادی به دیگر شرکت های تولید کننده لوله و پروفیل واگذار می نماید.

این شرکت، شرکت نورد لوله ی خوزستان می باشد که خط نورد این مجموعه توانایی تولید ورق تا عرض ۸۰ سانتی متر بصورت کویل را درا می باشد.

از دیگر شرکت های تولید کننده ورق های فولادی در ایران شرکت فولاد خرم آباد می باشد، شرکت فولاد خرم آباد تولید کننده ورق های ضخیم فولادی با کیفیت های نسبتا پایین تر به نسبت دیگر محصولات فولادی می باشد که این ورق ها مناسب ساخت سازه هایی نظیر ساختمان های خود ساخته و دیگر سازه هایی که حساست آلیاژی و حساسیت فولادی در آن ها بالا نمی باشد مورد کاربرد قرار می گیرد.

دیگر کارخانه ی تولید ورق های فولادی در ایران شرکت قطعات تهران می باشد، این شرکت که بیش از ۳۰ سال تجربه ی تولید ورق های فولادی را دارد در سال های گذشته ورق هایی به مراتب با کیفیت تر از سال های قبل از آن تولید نموده است.

ورق های شرکت قطعات تهران معمولا مناسب جهت برشکاری و مصرف جهت مصارف ساختمانی بصورت صفحه ستون در ابعاد مختلف می باشد.

شرکت مهزیار فولاد صنعت با دارا بودن نمایندگی بسیاری از شرکت های تولید انواع ورق های سیاه فولادی در ایران شما را جهت مناسب ترین خرید راهنمایی نموده تا بهترین ورق مناسب ساخت سازه های خود را تهیه نمایید.

جهت خرید و اطلاع از قیمت روزانه ی انواع ورق ها ی فولادی و آلیاژی سیاه لطفا با دایره شرکت مهزیار فولاد تماس حاصل نمایید.

با سلام و عرض ادب خدمت شما صنعتگران و خریداران عزیز . مهزیار فولاد صنعت ، یک شرکت بازرگانی است که در زمینه تهیه و فروش و تامین کلیه مقاطع فولادی ، آلیاژی و کلیه آهن آلات نقش داشته و به صورت گسترده در سراسر کشور در حال فعالیت می باشد . ما به شما پیشنهاد میکنیم در راستای پیشرفت صنعت کشور ، از محصولاتی استفاده کنید که دارای کیفیت بیشتر و هزینه کمتری میباشند . ما خرید ورق سیاه (st37) را برای شما آسوده کردیم ، کافی است با شماره واحد فروش به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و ورق سیاه ورد نیاز خود را سفارش دهید .


 

خرید و فروش  انواع ورق سیاه با ضخامتهای مختلف و ابعاد متفاوت .

ورق های فولاد مبارگه ابعاد 1.5*6 متر و 1.5 * طول دلخواه تا 12 متر

ورقهای کاویان با ضخامتهای بالا و ابعاد 1/25*6 متر

ورقهای اکسین اهواز از ضخامتهای 8 تا 100 میل و ابعاد 2*6 متر و 2*12 متر

ورقهای صبا با ابعلد 1.5 در طول دلخواه تا 12 متر

ورقهای فولاد گیلان با ابعاد مختلف

روش ساخت این ورق ها : نورد گرم 

خرید و فروش کلیه ورقهای سیاه جهت مصارف ساختمانی و صنعتی همینک در مهزیار فولاد


مهزیار فولاد صنعت ، پیش رو در خدمات صنعت فولاد ، اینجاست تا تمام خدمات خود را در زمینه تامین و فروش مقاطع فولادی و کلیه آهن آلات در اختیار شما قرار دهد . شرکت ما در زمینه کلیه ورق های فولادی فعالیت داشته و آن را با بیشترین کیفیت و نازلترین قیمت عرضه میدارد . قیمت ورق سیاه در سایت مهزیار فولاد صنعت موجود میباشد ، لطفا از لیست قیمت ها بازدید فرمایید ، اما لازم به ذکر است که به دلیل وجود نوسانات شدید در بازار آهن الات ، این قیمت ها حدودی بوده و صرفا جهت تخمین زدن هزینه های خرید صنعتگران میباشد ، شما میتوانید جهت خرید ورق سیاه  و اطلاع از قیمت دقیق این ورق ، میتوانید با شماره تماس 44449101-021  تماس حاصل نموده ، و یا با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com  صورت خود را به ما ارسال کنید ، همچنین با ارسال پیامک به واتس اپ شرکت ، به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ پرسنل بخش فروش را از سفارش های خود آگاه سازید . پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد ،همه روزه از ساعت 9 الی 17:30 در خدمت شما بوده و پاسخگوی همه نیاز های صنعتی شما عزیزان نیز میباشند.

مهزیار فولاد صنعت  ، علاوه بر ورق سیاه ، در زمینه ورق های فولادی و آلیاژی دیگر نیز فعال میباشد که در ذیل قید شده :


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *