ورق ضد سایش آلفورم

سیستم جوشکاری ورق ضد سایش آلفورم

استحکام فوق العاده:

فولادهای مقاوم به تمپرینگ بهینه سازی شده و نیز استفاده از فیلرهای متناسب با این فولادها، استحکام اتصال جوشکاری شده را در محدوده وسیعی از متغیرهای انجام جوشکاری تضمین کرده و  استحکام اتصالات ایجاد شده با فلزات پایه برابری می کند.

عملکرد مطمئن:

 گریدهای فولاد و مواد مصرفی جوشکاری در این سیستم منجر به ایجاد جوش و منطقه متاثر از حرارتی (HAZ) با تافنس عالی می گردد. این میزان تافنس، عملکردی با ضریب اطمینان بالا را در دماهای پایین و تحت بارهای پیچیده تضمین می کند.

محصولی با بالاترین کیفیت:

سیستم جوشکاری ورق ضد سایش آلفورم نماد کیفیت بالا در فلز پایه و مواد مصرفی است. راه حل های اثبات شده این سیستم، خواص اجزا تولیدی را تضمین می کند. کاهش هزینه ها و اطمینان بالا از نحوه تولید در محدوده وسیعی از متغیرهای انجام جوشکاری حاصل می شود. ارائه مشاوره های تخصصی در کنار تجربیات فراوان در زمینه ساخت و تولید، از جمله خدمات ارائه شده به همراه محصولات این شرکت می باشد.

بهره وری با ورق ضد سایش آلفورم :

زمان کوتاه فراوری :

صافی سطح و فلتنس گریدهای فولاد ورق ضد سایش آلفورم بازدهی تولید بیشتر را از طریق افزایش سرعت برشکاری و کاهش زمان هدررفت کاری امکان پذیر می سازد.

کاهش هزینه بازبینی :

خواص همگن و یکنواخت محصولات این شرکت توانایی تولید یکسان را فراهم می آورد که این امر دقت  ابعادی را تضمین کرده و نیاز به بازبینی مجدد را تقریبا بطور کامل برطرف می کند.

کاهش هزینه های پشتیبانی و حمل ونقل:

 استفاده از انواع فولادهای ورق ضد سایش آلفورم موجب کاهش ضخامت در طراحی و در نتیجه کاهش وزن و حجم در حمل و نقل می شود. بنابراین تجهیزات مربوط به حمل و نقل و جابجایی کوچکتر شده و در هزینه های مربوط به سوخت صرفه جویی می گردد.

خدمات ورق ضد سایش آلفورم :

پشتیبانی فنی :

 کارشناسان فنی و مجرب ما با کمال خشنودی آماده کمک به مشتریان در تمامی زمینه ها اعم از تولید، مشاوره فنی و انتخاب محصول صحیح و یا موارد دیگر هستند.

جوشکاری :

ما بطور مستمر در حال ارتقای مهارت و دانش خود در اکثر فرایندهای مدرن جوشکاری از طریق اجرای پروژه های تحقیقاتی مشترک با شرکای تجاری و علمی خود هستیم. ما مدرن ترین شبیه ساز حرارتی، دستگاههای جوشکاری و روباتها را برای بررسی دقیق ریزساختار و سایر خواص بکار گرفته ایم.

مرکز فولاد و خدمات فوستالپین :

 ما با همکاری واحد پشتیبانی خود، راهکارهایی متناسب با نیاز مشتری ارائه می نماییم. انبار قطعات ما در لینز اتریش امکان تحویل نمونه جهت انجام بررسیهای جوشکاری و خمکاری را در اسرع وقت فراهم می سازد. در واحد پشتیبانی شرکت امکان برشکاری قطعات و اشکال کوچک بنا به درخواست مشتری در کمترین زمان وجود دارد.

خواص عالی در طی فرایند ساخت :

عملکرد فوق العاده :

فولاد ورق ضد سایش آلفورم فولادهای دانه ریزی هستند که  بصورت ترمومکانیکال نورد شده و  قابلیت جوش پذیری و خمکاری فولادهای  مطلوبی دارند. این نوع فولادها، از تلفیقی از تافنس فولادهاهاری ریزدانه ترمومکانیکال و خاصیت خم کاری عالی فولادهای با قابلیت شکل پذیری  سرد برخوردارند.

کاهش وزن و حجم :

کاهش ضخامت مواد در طراحی باعث کاهش وزن و حجم قطعه تولیدی می گردد که این امر خود منجر به کاهش هزینه ها شده و جزو امتیازات ورق ضد سایش آلفورم محسوب می شود.

بهترین قابلیت برشکاری :

تکنولوژی مورد استفاده در تولید ورق های استحکام بالا و فوق استحکام بالای ورق ضد سایش آلفورم به گونه ای طراحی شده است که تنش های حرارتی را به حداقل رسانده و اعوجاج را در طی برش حرارتی به حداقل می رساند. میزان کربن پایین و کیفیت سطح یکنواخت فولادهای استحکام بالا و فوق استحکام بالای ورق ضد سایش آلفورم باعث می شود که این نوع فولادها با تمامی روش های برشکاری معمول قابلیت برشکاری داشته باشند.

قابلیت شکل پذیری سرد عالی :

ریزساختار همگن و ریزدانه ورق ضد سایش آلفورم باعث می شود که با حداقل استحکامی معادل دو برابر فولادهای معمول سازه ای، شکل پذیری بسیار بیشتری نسبت به آنها داشته باشد.

جوش پذیری فوق العاده :

ترکیبی از فرایند نورد ترمومکانیکال و حضور عناصر میکروآلیاژی این امکان را فراهم می آورد که میزان کربن فولادهای ورق ضد سایش آلفورم بسیار کم باشد. جوش پذیری عالی فولادهای استحکام بالا و فوق استحکام بالای ورق ضد سایش آلفورم بواسطه کربن کم و مقاومت در برابر تمپرینگ ماده پایه است.  این خواص منجر به مزایای زیر می گردد: ­
  • جوشکاری در گستره وسیعی از پارامترها
  • سختی حداکثر کمتر در منطقه متاثر از حرارت
  • تمایل کمتر به نرم شدگی در اثر تمپرینگ در منطقه متاثر از حرارت ­
  • کاهش ریسک ایجاد ترک سرد ­

تافنس عالی :

در طی توسعه و پیشرفت این ورق ها تاکید ویژه ای بر الزامات صنعت ساخت جرثقیل وجود داشته است. نورد ترمومکانیکال و سرد نمودن سریع باعث ایجاد ریزساختاری ریزدانه با تافنس عالی می گردد و این امر باعث دستیابی به خواصی فراتر از استاندارد می شود.

صافی سطح عالی :

صافی سطح عالی ورق های ضد سایش آلفورم از طریق فرایندهای نورد کنترل شده با دقت بالا، واحدهای تابگیری مدرن و انجام عملیات تنش زدایی در خط تولید بدست می آید. عدم ایجاد تنشهای کششی داخلی در حین برشکاری و عملیات مشابه و نیز دقت ابعادی مطلوب اجزا ساخته شده از ورق ضد سایش آلفورم از امتیازات آن محسوب می شود.

سطح تمیز:

لایه ی اکسیدی  یکنواختی متعاقب نورد گرم در طی فرایند تولید بر روی ورق ایجاد می شود. لایه محافظ طبیعی ایجاد شده به عنوان محافظی در برابر خوردگی در طی حمل و نقل عمل کرده و براحتی توسط عملیات سند بلاست قابل رفع است.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *