پیچ و مهره های فولادی

پیچ و مهره

با سلام و درود خدمت شما صنعتگران عزیز و ارجمند ، مهزیار فولاد صنعت ، با سالها تجربه تخصص در زمینه مقاطع فولادی و آلیاژی ، در نظر دارد پیچ و مهره های فولادی و استیل را با قیمتی مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهد ، جهت اطلاعات بیشتر از قیمت ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره  44449101-021 تماس بگیرید . ما با کادر مجرب خود ، خریدی آسوده و مطمئنم را برای شما عزیزان رقم خواهیم زد .


پیچ و مهره های فولادی

از کاربردهای مهم پیچ و مهره می توان به موارد زیر اشاره کرد . کاربرد پیچ و مهره های فولادی در صنعت ساختمان شامل اسکلت فلزی پیچ و مهره ای و سازه های فلزی پیچ و مهره ، سازه های فضایی و سازه های سبک می باشد .
پیچ و مهره های فولادی پر کاربرد در اسکلت فلزی شامل پیچ و مهره های فولادی گرید 8.8 و 10.9 با استاندارد DIN 931 – DIN 933 – DIN 934  وپیچ و مهره های HV در استاندارد  DIN 6914 – DIN 6915 و واشرهای فولادی در استاندارد DIN 6916 است . امروزه این نوع پیچ و مهره ها در صنعت از کاربرد بالایی برخوردار می باشد . از دیگر کاربردهای پیچ و مهره در صنعت ساختمان می توان به بولتهای صفحه ستون که به آن انکر بولت می گویند که به صورت L شکل می باشد را می توان نام برد .  پیچ و مهره در کابینت و درب و پنجره ها و … در صنعت ساختمان پر کاربرد می باشد یکی از پر کاربردترین پیچ و مهره های فولادی ، پیچ و مهره  سازه های فضایی می باشد  . پیچ و مهره در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی از کاربرد فراوانی برخوردار می باشد که با نام پیچ و مهره های شرکت نفتی شناخته شده اند . پیچ و مهره های پر کاربرد در صنعت نفت و گاز و پترو شیمی شامل استاد بولت با استاندارد A193 گریدهای B8 – B8M – B7 – B7M- L7 – L7M و… می باشد  که به همراه مهره با استاندارد A194 در گرید 2H و 2HMو مهره گرید  است که در تجهیزات خطوط لوله و شیرآلات و لوله و اتصالات سر چاهی مورد استفاده می شود . مهره و واشر های مورد استفاده در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی از ارتفاع بلندتر نسبت به مهره های معمولی برخوردار می باشند . این پیچ و مهره ها با نوع پوشش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . که شامل پوشش گالوانیزه گرم و پوشش روی نیکل و پوشش تفلون و … کاربرد دارد . هر یک از این پوشش ها مقاومت پیچ و مهره را در مقابل سرما و گرما و رطوبت و حرارت بالا میبرد و از اهمیت بالایی برخوردار می باشند . پیچ و مهره های فولادی در صنعت آب و فاضلاب نسبت به صنعت نفت و گاز پتروشیمی دارای تفاوت هایی می باشند . البته ظاهراً پیچ و مهره های مصرفی در صنعت آب و فاضلاب با صنعت نفت و گاز و پترو شیمی شباهت هایی دارند  با این تفاوت که در این صنف پیچ و مهره از گرید و سختی پایین تری استفاده می شود و چیزی که مورد اهمیت می باشد نوع پوشش آن است . چون پیچ و مهره ها در معرض رطوبت می باشد.


 

مقاله ی لوله api  و مقاله ی فروش ورق اکسین  را نیز بخوانید 

جهت اطلاع از جدول لیست قیمت ورق گالوانیزه ، کلیک کنید

جهت اطلاع ازجزئیات ورق سیاه، کلیک نمایید 

جهت اطلاع از جدول لیست قیمت لوله استیل ، کلیک کنید

جهت اطلاع از قیمت و جزئیات ورق استیل ، کلیک کنید

جهت اطلاع از جدول لیست قیمت لوله مانیسمان ، کلیک کنید

مقاله ی ورق فولادی  و مقاله ی لوله فولادی را نیز بخوانید


جهت اطلاعات بیشتر از قیمت پیچ و مهره های فولادی ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، ما با توجه به نیاز شما ، سفارش های شما را پیگیری نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن آنها را تامین خواهیم نمود ، همچنین می توانید از طریق ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 و از طریق ارسال ایمییل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com  ما را از سفارش های خود آگاه سازید . ما نهایت تلاش خود را بکار گرفته تا شما عزیزان از خرید با ما راضی بوده و تجربه خوبی از خرید با ما را رقم بزنید .
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *