خرید و فروش انواع ورق های گالوانیزه رنگی داخلی تولید فولاد مبارکه اصفهان و وارداتی چینی

خرید ورق های گالوانیزه رنگی داخلی و وارداتی

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت خریداران و صنعتگران عزیز و ارجمند. مهزیار فولاد صنعت با تجربه و تخصص در زمینه تامین و فروش انواع ورق های فولادی نیاز های صنعتی شما را به بهترین شکل ممکن تامین خواهد نمود. ورق گالوانیزه یکی دیگر از ورق های فولادی است که در صنایع مختلف کاربرد داشته مورد استفاده صنعتگران قرار می گیرد. لطفا جهت اطلاع از قیمت ورق گالوانیزه و ورق های گالوانیزه رنگی  با واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. تیم فروش شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.


ورق های رنگی به نوعی ورق های فولادی گفته می شود که در دو دهه ی گذشته در صنایع ساختمانی جهان بسیار محبوب گشته و تقریبا در دست ی فولاد های نو ظهور مصرفی صنایع ساختمانی و صنعتی قرار می گیرد.

در سال های گذشته متخصصان امر فولاد به این نتیجه رسیدند که پوشش رنگ بر روی ورق های گالوانیزه می تواند مقاومت در برابر خوردگی و طول عمر این ورق ها را بیش از 2 برابر افزایش دهد.

از همین رو ورق های گالوانیزه که قبلا جهت پوشش سقف های سوله ها، ویلاها و کارخانجات و … مورد استفاده قرار می گرفت، همینک پس از رنگ آمیزی سطحی در کارخانه تولید کننده این ورق ها از داخل کوره هایی با حرارت تقریبا 200 درجه سانتی گراد عبور نموده تا ورق نهایی رنگی با کیفیتی بسیار بالا جهت ساخت بسیاری از قطعات ساختمانی و صنعتی مورد مصرف قرار می گیرد.

ورق های گالوانیزه که در ضخامت های بسیار پایین از 0.20 میلی متر الی 0.8 میلی متر که جهت استفاده در پوشش های سقف، ساخت ساندویچ پنل های کارگاهی، و دیگر سازه هایی که با ورق رنگی ساخته می شوند، بکار گرفته می شود.

ورق های رنگی در عرض های 1 متر و عرض های 1.25 سانتی متر در رنگ های گوناگون تولید می گردد که این ورق ها در بازار داخلی ایران در انواع داخلی و وارداتی موجود بوده و می تواند مورد مصرف صنعتگران گرامی که در این حوزه فعالیت می نمایند، قرار گیرد.

ورق های رنگی با ضخامت های 0.20 میلی متر ، 0.25، 0.30، 0.35؛ 0.40 مورد استفاده در صنایع ساخت قطعات قرار گرفته، چرا که این ضخامت ها مناسب جهت احداث پوشش سقف و سازه های این چنینی نمی باشند.

از ورق های رنگی جهت استفاده در سقف سوله ها، ساخت شیروانی ویلاها و خانه در مناطق مرطوب و ساحلی و بسیاری مصارف دیگر همچون ساخت ساندویچ پنل های ساختمانی و صنعتی و ساخت بسیاری از قطعات دیگر می توان اشاره نمود.

ورق های گالوانیزه رنگی در رنگ های آبی، سفید، نارنجی، قرمز، صورتی، خاکستری، سفالی و … تولید می گردند. این ورق ها در بازار داخل ایران توسط شرکت های فولاد مبارکه اصفهان، فولاد سمنان، هفت الماس و دیگر شرکت ها تولید می گردند و از ورق های رنگی در انواع وارداتی نیز صنعتگران گرامی استفاده می نمایند گه ورق های گالوانیزه وارداتی معمولا در کشور ایران تولدی شرکت های چینی، کره ای و هندی می باشند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های گالوانیزه ساختمانی و صنعتی و انواع ورق های گالوانیزه رنگی بوده و شما خریداران گرامی جهت تامین متریال ورق رنگی، می توانید با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده و تماس خود را در خصوص خرید ورق های رنگی مطرح نمایید.

لازم به ذکر است ورق های رنگی مورد استفاده در صنایع می بایست فرمینگ گردند که این فرمینگ ها در انواع شادولاین، سینوسی، کرکره، ذوذنقه و … تولید می گردند که کلیه ی فرمینگ های قید شده در این مطلب می تواند جهت استفاده صنعتگران تولید و عرضه گردد.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ی ورق های گالوانیزه رنگی در ایران.


  خرید و فروش انواع ورق های گالوانیزه رنگی داخلی تولید فولاد مبارکه اصفهان و وارداتی چینی

انواع ورق های گالوانیزه رنگی موجود در رنگ های مختلف (قرمز-آبی-سفید-سبز-نارنجی-پرتقالی-صورتی-قهوه ای سوخته-سفال-بنفش-کرم-خاکستری و …) و ضخامت های مختلف از ضخامت 0/18 میلی متر به صورت رول های عرض ا متر و 1/25 متر و شیت در ابعاد مختلف.
قابلیت انجام عملیات فرمینگ ورق به فرم های ذوزنقه – کرکره ای- سینوسی- شادولاین- طرح سفال (پالرمو و جنووا) لمبه -تیزه و …

ورق رنگی

قابل برش به طول های درخواستی تا طول 12 متر. مورد مصرف در حصار دور ساختمانهای در حال احداث.
پوشش سقف (سوله، پل عابر پیاده، سقف ایستگاههای اتوبوس و تاکسی و غیره) – سقف شیروانی ، سقف کلیه سوله های صنعتی

لوله استیل , ورق رنگی , ورق آجدار , ورق سیاه

ورق فولادی , ورق آهن , فروش ورق سیاه

فروش لوله صنعتی , لوله فولادی , لوله api

(جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش بازرگانی مهزیار فولاد تماس بگیرید)


جهت اطلاعات بیشتر از قیمت ورق شادولاین رنگی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید با ارسال پیام به واتزاَپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و  mahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت های خرید خود آگاه سازید. همچنین جهت اطلاع از قیمت ورق رنگی در ابعاد و ضخامت های مختلف، با ما تماس حاصل فرمایید. تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت شما عزیزان را در خرید انواع مختلف ورق آهنی راهنمایی خواهند نمود. 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *