ورق های فولادی Ck15

خرید ، فروش انواع ورق های فولادی Ck15

با سلام و عرض ادب خدمت شما کاربران مهزیار فولاد صنعت. ما در راستای تحقق اهداف صنعتی شما پیشرو بوده و در زمینه تامین و فروش کلیه مقاطع آلیاژی و کلیه آهن آلات در تلاشیم تا شما عزیزان به اهداف صنعتی خود رنگ واقعیت بخشید. مهزیار فولاد صنعت با سالها تجربه و تخصص در زمینه تامین  انواع ورق CK بسیار با تجربه بوده و شما عزیزان را در زمینه تامین این ورق فولادی یاری خواهد نمود. جهت اطلاع از قیمت ورق CK15 با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. تیم فروش شرکت پس از دریافت سفارش های شما اقدامات لازم را مبذول، پیش فاکتور مربوطه را ارسال و در صورت تایید در کوتاه ترین زمان ممکن تامین و در سراسر کشور به دستتان خواهد رساند.


فروش کلیه ورق های فولادی Ck15 برابر با شماره استاندارد آلمان با کد فولادی 1.1141 موجود در انبار تهران.

ورق فولادی Ck15 بیس فولاد های ضد سایش بوده و قابلیت آبکاری بسیار محدودی دارد این فولاد جهت ساخت بسیاری از قطعات صنعتی کاربرد داشته و در صنایع خودرو سازی بسیار پر مصرف می باشد .خرید آهن

بازرگانی مهزیار فولاد وارد کننده و پخش کننده کلیه ورق Ck15 با کد 1.1141 در ایران.خدمات برش cnc

میلگرد ساده(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)خدمات برش لیزر


مهزیار فولاد صنعت، با توجه به نیاز مشتریان خود اقدامات لازم را به مرحله انجام رسانده و تمام تلاش خود را بر این پایه گذاشته تا شما صنعتگران و خریداران عزیز از خرید با مهزیار فولاد صنعت تجربه ی خوبی را حاصل فرمایید، ما تلاشمان بر این است که تجربه ی خوبی از خرید را برای شما عزیزان به ارمغان آوریم. جهت خرید و استعلام قیمت ورق CK15 ، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید. با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com  و ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 ما را از صورت خرید خود آگاه نموده و مطلع سازید. تیم فروش آلیاژ شناس مهزیار فولاد صنعت ، با تجربه و تخصص خود شما عزیزان را در زمینه انتخاب نوع ورق های آلیاژی یاری نموده و انواع ورق آهنی در ضخامت ها و ابعاد مختلف را برای شما عزیزان تامین خواهد نمود. هدف ما رضایت شما است. 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *