ورق های فولادی ملایم ASTM A285

ورق های فولادی A285

سلام و عرض ادب خدمت شما صنعتگران و خریداران گرامی ، و کاربران محترم مهزیار فولاد صنعت ، شرکت مهزیار فولاد صنعت ، شرکت بازرگانی است که در زمینه تهیه و -امین و فروش کلیه ورق های آلیاژی و دیگر مقاطع فولادی و استیل فعالیت می کند . ورق های ASTM A285 ، از دیگر ورق های آلیاژی است که مهزیار فولاد صنعت با تجربه و تخصص بوده و کادر تیم فروش ، با سالها تجربه در این زمینه ، این ورق آلیاژی را به فروش می رساند ،  پرسنل تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، تضمین می کند  ورق های ASTM A285 را  با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد ، ما در راستای فروش انواع ورق فولادی ، امر خرید را برای شما خریداران محترم آسوده و مطمئن خواهیم کرد ، در صورت خرید ، مشاوران ما شما عزیزان را در انتخاب نوع ورق های آلیاژی یاری نموده و از مرحله مشاوره تا مرحله خرید همراه شما عزیزان خواهند بود . جهت خرید و اطلاع از قیمت ورق های A285 در ابعاد و اندازه های مختلف ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید .


 ورق های ASTM A285

ورق A285 ، یک ورق آلیاژی است که مور نیاز بسیاری از صنعتگران قرار خواهد گرفت و خریداران مقاطع مورد نیاز جهت اجرای پروژه ، همیشه به دنبال کاهش هزینه همراه با بهترین کیفیت هستند ما با در نظر گرفتن کیفیت ، و با در نظر گرفتن موضوع کاهش هزینه ، این ورق آلیاژی را با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی قابل تایید در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . با مهزیار فولاد صنعت همراه باشید تا با ویژگی های ورق A285 بیشتر آشنا شوید .

مهزیار فولاد یک تامین کننده شناخته شده ورق های ASTM A285 Gr C  است. این صفحات دارای ویژگی‌های عالی برای ارائه خدمات طول عمر بیشتر، فولاد نرم و مقاومت در برابر خوردگی هستند.

مشتریان ما می‌توانند از  ورق های فولادی ملایم  ASTM A285 استفاده کنند. این ورق ها به صورت کویل ارائه شده و مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند و در مشخصات سفارشی و مورد نظر موجود هستند.


های ASTM A285


ورق A285 Gr c در اشکال و اندازه های مشخص شده ارائه می شود که از آلیاژهای با کیفیت تشکیل شده است.

ورق های ASTM A285 همچنین دارای ویژگی‌های عالی دیگری برای کاربرد در چنین فناوری و ماشین‌آلات هستند ، هدف مجموعه ی ما راهنمایی شما توسط متخصصان و کارشناسان ، تضمین رضایت کامل، دوام بالا، دقت بالا ، مقاومت در برابر خوردگی و غیره است. ورق های فولادی ملایم را با نرخ و قیمت معقول  از ما خریداری کنید . ورق های فولادی ملایم ASTM A285  نوعی از فولادهای سخت است که آن را بسیار شکننده تر می‌کند و انعطاف‌پذیری آن را افزایش می ‌دهد .

این ورق های ASTM A285 با کیفیت بالا تایید شده در هنجارهای صنعت هستند. در عین حال، امروزه تجارت و صنایع صنعتی به یک منبع ثابت، قابل اعتماد و مقرون به صرفه از ASTM A285 Gr C  متکی هستند تا اطمینان حاصل شود که اهداف مالی باعث آسیب رساندن به کیفیت و هزینه پایان یافته محصولات پایان نشود.

بنابراین میتوانید با اطمینان و اعتماد به ما اقدام به خرید چنین محصولی با کیفیت منحصر به فرد کنید . مشتریان معتبر ما می توانند از ورق های ASTM A285 فولاد ضد زنگ گرید C را به صورت کویل و با قیمت مناسب از ما خریداری کنند .

ورق های ASTM A285 با مشخصات استاندارد فولاد کربنی، مقاومت کم و مقاومت کششی متوسط در نظر گرفته شده برای مخازن تحت فشار جوش داده شده است. در سه گرید با سطوح قدرت و ضخامت های مختلف در دسترس است. این ورق ها به طور معمول به صورت نورد شده عرضه می شوند.  فولاد باید با ترکیبات شیمیایی مورد نیاز هماهنگ باشد. ورق ها ، همانطور که توسط نمونه‌های تست کشش نشان داده می‌شوند، باید با الزامات مکانیکی  مطابقت داشته باشند.


جهت خرید و اطلاعات بیشتر از قیمت ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، تیم فروش شرکت ،همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ، ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود ، ما خریدی مطمئن و آسوده را برای شما عزیزان تضمین خواهیم نمود ،  شما می توانید از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی  pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و همچنین از طریق ارسال پیامک به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 ما را از صورت خرید خود آگاه سازید ، پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، پس از دریافت سفارش شما پیش فاکتور مربوطه را ارسال نموده و در صورت تایید ،  ورق های ASTM A285 مورد نیاز شما را در ابعاد و اندازه و ضخامت ، و مقدار مورد نیاز شما تامین و تهیه نموده و در سراسر کشور ارسال و به دستتان خواهد رساند . 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *