ورق های فولاد فنر و ضد سایش

ورق فولاد فنر و ضد سایش

با سلام و درود بر شما صنعتگران و کاربران مهزیار فولاد صنعت. مهزیار فولاد صنعت با هدف توسعه و گسترش خدمات خود در این زمینه، خدمات خود را در سراسر کشور عرضه می دارد. مهزیار فولاد صنعت با تیم آلیاژ شناس خود، کلیه نیاز های شما را در این زمینه تامین خواهند نمود. مهزیار فولاد صنعت قادر کلیه ورق های آلیاژی مورد نیاز شما را تامین نماید. لطفا جهت اطلاع از قیمت ورق های فولاد فنر و ضد سایش با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید. تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 در خدمت شما عزیزان خواهند بود.


ورق های فولاد فنر و ضد سایش

خریدار ، فروشنده و قیمت روزانه انواع آهن آلات ورق های فولاد فنر و ضد سایش ورق های مقاوم در برابر سایش از ضخامت 0.6 تا ضخامت 60 میلیمتر (ورق های فولاد فنر ، خرید ، فروش ، قیمت ck45 – ck60 – ck75 – ck22

ورق های نازک بار ضد سایش بصورت شیت و رول

ورق های ضد سایش ck45 – ck60 – ck75 – ck22

رول در عرض های مختلف

ورق های ضد سایش ضخامت 6 میلیمتر تا 60 میلیمتر ابعاد 2*6 وارداتی (هاردکس – راک استار – دلیدور – ان ای سی )

همینک در مهزیار فولاد

(جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید)


نبشی آهن , ناودانی آهن ، میلگرد آهن , میلگرد فولادی ، میلگرد ساده , خدمات برش لیزر ، خدمات برش cnc , خرید آهن


مهزیار فولاد صنعت با سالها سابقه و تجربه در زمینه انواع مختلف ورق آهنی در خدمت شماست تا کلیه نیاز های شما عزیزان را تامین نماید. لطفا جهت اطلاع از قیمت سایر ورق های آلیاژی با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و ارسال پیام به واتز اَپ شرکت به شماره 09383940223 ما را از صورت های خرید خود آگاه نمایید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *