انواع ورق st12

موجودی ورق روغنی ST12 قزاق در انبار تهران

با سلام خدمت شما عزیزان ، مهزیار فولاد صنعت ، با ارائه محصولات فولادی با کیفیت به مشتریان عزیز ، خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه میدهد و کیفیت را برای شما خریداران محترم تضمین مینماید ، ورق روغنی st12 ، از دیگر ورق های رایج میباشد که مورد استفاده صنعتگران عزیز کشورمان قرار میگیرد ، ما انواع ورق st12 را در اندازه ها و ابعاد مختلف ، با نازلترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم ، جهت اطلاع دقیق از قیمت ورق st12 ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید . با توجه به نوسانات موجود در بازار آهن آلات ، جهت استعلام قیمت حتما تماس بگیرید . کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد ، شما را راهنمایی خواهند نمود . مهزیار فولاد صنعت ، عرضه کننده انواع ورق فولادی ،  لوله های فولادی و آنواع مقاطع آلیاژی میباشد .


انواع ورق ST12

ورق روغنی ST12 قزاق در تولید شرکت ارسلورمتال از ضخامت های 0.5 الی 3 میل به صورت عرض های 1متر و 1.25 متر

انواع ورق ST12 ، جز محصولات فولادی تولید شده به روش نورد سرد می باشد . این ورق ها در فرایند تولید به صورت سرد کنش و تولید شده ، و دوده زدایی و روغن مالی سطحی روی آن صورت می پذیرد.

با توجه به نیاز ضایع برای ورق های ضخامت پایین این ورق ها می تواند گزینه مناسبی جهت ساخت قطعات صنعتی باشد . این ورق ها کاربرد های بسیاری در صنایع لوله سازی ، قوطی سازی ، ساخت درب و پنجره و بسیاری از کاربرد های صنعتی دیگر را دارا می باشد.


شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق روغنی در ضخامت های مختلف در ایران میباشد ، لذا ما جهت کسب رضایت شما خریداران محترم ، خدمات جانبی نظیر سوراخکاری ، آنالیز ورق های آلیاژی و فولادی ، برشکاری ، و یازدید محصول قبل از خرید ، را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار میدهد ، همچنین شما میتوانید از طریق وبسایت ما قیمت های بارگذاری شده را مشاهده فرمایید ف اما جهت قیمت های دقیق انواع ورق ST12 ، لطفا با شماره واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، و یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، و همچنین ارسال پیامک به شماره واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ، ما را از صورت خرید خود آگاه سازید ، پرسنل شرکت مهزیار فولاد صنعت ، همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه ازساعت 9 صبح الی 13:30 ) درخدمت شما عزیزان خواهند بود .

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *