ورق آلومینیوم دریایی گرید 5083

فروش ورق آلومینیوم دریایی گرید 5083 ، از جمله محصولاتی میباشد که شرکت مهزیار فولاد صنعت در آن تخصص لازم را داشته و صنعتگران عزیز را دعوت مینماید که خدمات خود را در این زمینه به خریداران و فروشندگان عرضه کند ، اما ابتدا قصد داریم شما را تا حدی با آلومینیوم دریایی آشنا کنیم.

ورق آلومینیوم دریایی گرید 5083 : قیمت ورق آهن

ورق آلومینیوم دریایی با دارا بودن خواص مکانیکی بالا ، جوش پذیری ایده آل ، استحکام زیاد و مقاومت به خورندگی در تماس با مواد شیمیایی گزینه مناسبی جهت تماس با آب شور دریا و مقاومت به خورندگی آب شور در صنایع کشتی سازی ، ساخت مخارن دپو مواد شیمیایی ، ساخت ادوات نظامی ، تجهیزات شیمیایی و قالب سازی کاربرد دارد . قیمت نبشی و ناودانی

این فولاد در دمای 750الی 850 درجه سانتی گراد خورده شده و نباید در دمای بالای 65 درجه سانتی گراد استفاده گردد .

قیمت ورق گالوانیزه رنگی

قیمت قوطی آهنی

آهن فروشی لوله تست آب

فروش ورق آلومینیوم دریایی (ورق دریایی)

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، سالهاست تجربه خود را در زمینه فروش مقاطع فولادی( بطور کاملا تخصصی ) قرار داده است ، و به یقین میتواند شما را در زمینه انتخاب نوع محصولات فولادی ، با توجه به شرایط مکانی و شرایط استفاده ازآن محصول ، یاری کرده و دیگر وقت آن رسیده است که خواسته های خود را در زمینه فولاد ، با وجود تمام پیچیدگی هایش به ما بسپارید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، دارای مشاوران و پرسنل فروش بسیار حرفه ای بوده و سعی بر آن دارد که خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به خریداران و فروشندگان محصولات فولادی و آهن الات عرضه کند .

این شرکت ، ورق آلومینیوم دریایی را با نازلترین قیمت ، و با بهترین کیفیت و طبق سفارش شما مشتریان عرضه میدارد . غلاوه بر فروش ورق دریایی ، بلکه در زمینه تامین انواع آهن آلات دریایی خدمات خود رادر زمینه فروش به عرضه میرساند.

فروش ورق الومینیوم دریایی توسط مهزیار فولاد صنعت

فروش ورق آلومینیوم دریایی توسط مهزیار فولاد صنعت

اهداف ما

مهمترین اهداف شرکت مهزیار فولاد صنعت ، این است که کیفیت خدمات خود را به بالاترین شکل ممکن رسانده و در درجه اول رضایت خریداران ، در اولویت کار ما قرار دارد .

 

 

 

ارتباط با ما

از آنجایی که سهولت در روند خرید و فروش برای مشتریان مهزیار فولاد در درجه اول کار قرار دارد ، لذا پرنسل بخش فروش با تجربه بالای خود در زمینه صنایع فولادی تجربیات خود را درخدمت مشتریان و خریداران قرار میدهد ، پرنسل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، از ساعت 9 صبح الی 17:30 آماده پاسخگویی به شما خریداران میباشند و شما میتوانید با شماره 44449101-021 تماس گرفته و تامین هر نوع محصول فولادی و آهن آلات خود را ( ازمرحله مشاوره ، تا مرحله خرید ) به مهزیار فولاد صنعت بسپارید .

همچنین میتوانید با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com صورت های خرید خود را ارسال کنید ، بی شک پرسنل بخش فروش مهزیار فولاد صنعت ، با تمام تلاش و کوشش بی وقفه نیاز شما را در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد .

همچنین در صورت امکان ، میتوانید صورت خرید خود را به شماره واتس آپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲ ارسال نموده ، مطمئن باشید پرسنل بخش فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با نهایت تلاش و کوشش خود از خدمات خود دریغ نخواهند کرد . 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *