های فولادی

لوله های فولادی و موارد کاربرد آن

با سلام و عرض ادب خدمت کاربران ، صنعتگران و خریداران عزیز و محترم . فروش لوله ، لوله های آلیاژی و لوله های فولادی توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت  با سالها تخصص و تجربه و کیفیتی عالی صورت میپذیرد .

فروش لوله

فروش لوله

 

لوله فولادی ، لوله های توخالی و طویل هستند که از آلیاژ آهن و کربن و سایر عناصر ساخته می شود و در موارد متعددی کاربرد دارد. اگر به تأسیسات اطراف خود نگاه دقیق تری داشته باشید متوجه می شوید انواع لوله فلزی که در آن قسمت ها نصب شده اند شامل انواع لوله فولادی در ابعاد متفاوت هستند. در حال حاضر، سازندگان لوله های فولادی از عناصر متنوع برای ساخت فولاد مقاوم استفاده می کنند؛ این لوله ها از فولادهای رایج در صنعت تولید فولاد ساخته می شوند و عناصر تشکیل دهنده آن، آهن، کربن، منگنز، نیکل و … می باشند. لوله استیل در انواع مختلف در صنایع تولید می شوند و هر یک دارای یک ویژگی خاص بوده و برای یک کاربرد ویژه طراحی شده است. در این قسمت به بررسی و معرفی انواع این لوله ها می پردازیم.


انواع لوله فولادی و اجزای تشکیل دهنده آن ها : 

1-لوله کربن فولادی

لوله کربن استیل نوعی لوله فولادی است که از آلیاژ آهن و کربن با درصدهای معین تولید می شود. در صنایع تولید آلیاژهای فولادی، افزودن عنصر کربن به متریال تولید لوله ها از اهمیت زیادی برخوردار است. تمام متریال آهنی و انواع فولاد تحت استاندارد جهانی مؤسسه فولاد و آهن در آمریکا با نام اختصاری AISI، تولید می شوند. طبق این استانداردها، لوله کربن استیل، کمتر از 65/1 درصد منگنز، 60/0 درصد سیلیس و 60/0 درصد مس دارد. درصد بیشتری از این لوله ها را آهن و کربن تشکیل داده اند. انواع لوله کربن استیل برای کاربرد در صنایع آلیاژی، ساختمانی و برای نصب در شرایط فشار و دمای بسیار بالا مناسب هستند.

2-لوله فولادی آلیاژی

انواع لوله های فولادی آلیاژی دارای مقادیر قابل توجهی از عناصر آلیاژی هستند. این لوله ها از توان و مقاومت کششی بسیار بالایی برخوردار هستند. عناصر تشکیل دهنده این لوله های پرکاربرد عبارتند از نیکل، کروم، مولیبدن، منگنز، سیلیس و مس. تولید این لوله ها حجم زیادی از نیازهای صنعتی را در قسمت پایپینگ برطرف می کند. از این لوله ها در شرایط عملیاتی سخت مانند صنایع نفت و پتروشیمی استفاده می شود. لوله استیل آلیاژی در برابر خوردگی های شیمیایی بسیار مقاوم است.

3-لوله فولادی با نام استنلس استیل

این نوع لوله فولادی نیز مانند لوله های آلیاژی استیل شامل عناصر مولیبدن، منگنز، کروم، سیلیس و نیکل است. اگر این لوله ها در معرض هوا یا تماس با آب قرار بگیرند، لایه ای اکسید شده روی سطح را پوشش می دهد و آن را در برابر خوردگی بیشتر محافظت می کند. البته باید ذکر کنیم که در مواردی که از لوله استنلس استیل استفاده می شود باید تمهیدات لازم را برای بازدارندگی در برابر خوردگی در مورد آن ها اجرا کرد.


کاربردهای لوله فولادی در صنایع :

انواع لوله های فولادی ، کاربردهای متنوع و گسترده ای دارند. تمام لوله های فولادی که در خطوط نفت و گاز و یا حتی لوله های فاضلابی نصب می شود، همین لوله های استیل هستند. مهمترین مزیت این لوله ها مقاومت بالای آن ها در برابر خوردگی و تخریب است. از موارد کاربرد این لوله ها می توان به صنایعی نظیر پایپینگ داروسازی، کاربردهای پزشکی، صنایع شیمیایی، نفت و پالایشگاه ها، کارخانه ها، ساخت و ساز و پروژه های عمرانی و … اشاره نمود.


خرید و فروش انواع لوله فولادی : 

علاوه بر کارخانه های تولید کننده انواع لوله فولادی، در حال حاضر، شرکت ها و فروشگاه های معتبر در سطح کشور به خرید و فروش انواع لوله استیل مشغول هستند. در این میان، مجموعه تخصصی مهزیار فولاد نیز با تهیه محصولات آلیاژی و فولادی (لوله، ورق، شمش و …) با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب، آماده ارائه خدمات خود به مشتریان عزیز می باشد. برای دریافت قیمت لوله استیل و نحوه سفارش و خرید آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.


 

 

شما خریداران و صنعتگران محترم میتوانید با تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱ تماس حاصل تماس بگیرید ، پرسنل واحد فروش صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد .

شایان ذکر است شرکت مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه فروش انواع لوله های مختلف فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com  صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .

ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *