لوله های اسپیرال سایز بالا

خرید لوله اسپیرال سایز بالا

با سلام و عرض ادب خدمت شما صنعتگران و خریداران عزیز و ارجمند . شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با تخصص و تجربه چندین ساله خود ، نیاز های فولادی شما را به بهترین شکل ممکن تامین خواهد کرد ، ما با پرسنل فروش مجرب و مشاوران خود ، شما را در زمینه انتخاب و نوع خرید لوله های فولادی ، ورق های آلیاژی و دیگر مقاطع فولادی  صبح :الی ساعت ، از جمله لوله اسپیرال سایز بالا یاری نموده و و از مرحله مشاوره تا مرحله خرید یاری خواهیم کرد . جهت خرید لوله های اسپیرال ، میتوانید با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس بگیرید ، پرسنل شرکت مهزیار فولاد صنعت ، آماده پاسخگویی به شما نیز میباشند .


لوله اسپیرال سایز بالا

لوله های اسپیرال در صنایع به لوله هایی گفته می شود که از ورق های کویل فولادی به روش مارپیچ و یا همان درز مارپیچ تولید می گردد. این لوله ها با ورق هایی که نورد گرم فولادی شده اند، تولید شده و معمولا در سایز های بالا ( بیش از 12 اینچ ) مورد تولید قرار می گیرند.

لوله اسپیرال سایز بالا معمولا مورد مصرف صنایع گوناگونی بوده که از اصلی ترین موارد مصرف آن می توان به ساخت خطوط انتقال آب، خطوط انتقال نفت ( در صورت تولید به روش های API )، ساخت سازه های دریایی، ساخت انواع سازه های فلزی صنعتی، و … مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله های سیاه فولادی اسپیرال از ورق های کویل فولادی نورد گرم شده در ضخامت های مختلف تولید می گردد. لوله های اسپیرال از سایز 12 اینچ تا سایز های بالا 100 اینچ مورد تولید قرار می گیرند و این لوله ها می تواند ضخامتی حداقل 4 میلی متر و حداکثر 20 میلی متر در شرایط سازه ای داشته باشد.

از لوله های اسپیرال سایز بالا در بسیاری از صنایع مختلف نیز استفاده می شود و از این لوله ها جهت سازه هایی که سیال داخل لوله وجود ندارد و صرفا حمال می باشد، نیز استفاده می گردد.

استفاده ی لوله های اسپیرال فولادی در سازه های این چنینی می تواند در ساخت ستون بیلبرد های تبلیغاتی، ساخت پل های عابر پیاده، ساخت دکل های انتقال برق، ساخت دکل های گوناگون صنعتی همچون دکل های انتقال سیستم های برق، دکل های سیستم های تلکابین و بسیاری از سازه های مختلف مورد کاربرد قرار می گیرد.

لوله های اسپیرال فولادی می تواند در آلیاژ های مختلف مورد تولید قرار گیرد و شما می توانید این لوله ها را با آلیاژ مورد نظر خود جهت تامین به شرکت مهزیار فولاد صنعت سفارش دهید.

لوله اسپیرال سایز بالا  فولادی و آهنی که به روش های گوناگون تولید می گردند، روش تولید اسپیرال ساده ترین روش تولید لوله های سایز بالای فولادی می باشد و خریداران و صنعتگران گرامی می توانند از لوله های اسپیرال جهت مصارف مختلف صنعتی با توجه به قیمت پایینی که این لوله های فولادی به نسبت دیگر لوله های سایز بالای صنعتی که به روش های درز مستقیم یا مانیسمان تولید می گردند را تهیه نمایند.

پس لوله های اسپیرال آهنی و فولادی ارزان ترین نوع لوله های سایز بالای صنعتی جهت استفاده ی صنعتگران و خریداران جهت استفاده در سازه ها و استراکچر های فولادی و فلزی می باشد.

جهت خرید انواع لوله های اسپیرال فولادی شما صنعتگران گرامی می توانید با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا اطلاعات جامعی در خصوص انواع لوله های فولادی اسپیرال کسب نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت با سال ها تجربه و دانش در خصوص تامین کلیه متریال های فولادی و آلیاژی در ایران می تواند لوله های اسپیرال را مطابق با آلیاژ های ST37، ST44، ST52، S235JR، S275JR و S355JR و بسیاری از آلیاژ های دیگر مورد تولید و تامین قرار دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید انواع لوله های اسپیرال آهنی و جهت اطلاع از قیمت های لحظه ای و روزانه انواع لوله های فولادی و صنعتی می توانید با واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده تا اطلاعات جامعمی در خصوص این لوله ها کسب نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه لوله های آلیاژی، فولادی و صنعتی.


فروش کلیه لوله اسپیرال سایز بالا فولادی جهت پروژه های صنعتی و پایپینگ . خرید کلیه لوله های اسپیرال مازاد پروژه ها.

لوله های اسپیرال از ورق های کویل فولادی با ضخامت ها و سایز های مختلف تولید میگردد . این لوله ها با توجه به نوع تولید از ورق در خانواده ی لوله های صنعتی کمترین میزان هزینه را در فرایند تولید طلب میکند و از انواع درز مستقیم ها و مانیسمان ها ارزان تر می باشد .

لوله اسپیرال اصولا در سایز های بالای 18 اینچ تواید می گردد. و در 3 گروه :

1-صنعتی (جهت ساخت سازه های صنعتی )

2-آبرسانی(جهت خطوط انتقال آب شهری و روستایی)

ورق فولاد مبارکه , لوله مانیسمان api , لوله استیل 316 , لوله استیل 304 , میلگرد استیل 304 , بورس ورق استیل

3-گازی(که در آلیاژ های گوناگون و جهت خطوط انتقال گاز) به کار گرفته می شود.

بازرگانی مهزیار فولاد تامبن کننده انواع لوله اسپیرال .


مهزیار فولاد صنعت ، پیشرو در صنعت فولاد ، قصد دارد شما در بهترین حالت ممکن خرید را انجام دهید ، در این راستا ، پرسنل مهزیار فولاد صنعت، همه روزه از ساعت 9صبح الی ساعت 17:30 در خدمت شما عزیزان خواهند بود ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9صبح الی 13:30 ) ، پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود ، شما میتوانید خرید خود را با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، و یا با ارسال پیامک به شماره واتس اپ ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ما را از سفارش خود آگاه سازید .  شماره تماس واحد فروش شرکت : 44449101-021 میباشد ، با ما تماس بگیرید .

شرکت مهزیار فولاد ، علاوه بر فروش لوله اسپیرال ، در زمینه فروش انواع لوله فولادی فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده است :


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *