لوله های میلی متری

فروش لوله های میلیمتری فولادی و لوله های آلیاژی

لوله میلیمتری فولادی

لوله میلیمتری فولادی

لوله های آلیاژی:

فروش لوله میلیمتری فولادی، در سایز ها و ضخامت ها ، و در آلیاژ های محتلف توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت صورت میپذیرد . شرکت مهزیار فولاد صنعت تمام اطلاعات لوله میلیمتری فولادی و آلیاژی را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید در خرید این محصولات تصمیم درستی را اتخاذ کرده و ما را در اهداف و رسالت خود شریک بدانید .

کاربرد لوله میلیمتری فولادی

لوله میلیمتری فولادی در صنایع خودرو سازی و قطعه سازی ، سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک و برای مدار های پایپینگ فشار بالا در دستگاه های صنعتی کاربرد فراوان دارد

 

انواع آلیاژهای لوله میلیمتری فولادی

لوله های میلی متری فولادی  از نوع آلیاژ های CK15 , CK22 , ST35.8 , ST37-2 , A106 GR B , A53 , A36 موجود بوده و از قطر خارجی 3 میلی متر تا 30 میلی متر با ضخامت های 0.5 میل تا 3 میلی متر .

سایز کردن کلیه لوله های ریز بار برابر درخواست مشتری با ابعاد خاص در شرکت مهزیار فولاد صنعت صورت می پذیرد.

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با هدف توسعه و پیشرفت در زمینه تامین مقاطع فولادی ، لوله های آلیاژی  و انواع ورق های فولادی ، و همچنین با هدف پیشرفت روز افزون کیفیت خدمات و رضایت مشتریان ؛ قصد دارد صنعتگران و خریداران عزیز را در زمینه فروش لوله میلیمتری فولادی و لوله های آلیاژی یاری نموده و آنها را در جهت خرید راهنمایی کند ، لازم به ذکر است ، از آنجایی که خرید بسیاری از مقاطع فولادی ، نیازمند دانش متالوژِی میباشد ، و گاها هر ورق یا لوله فولادی بنا به شرایط مکانی و نوع استفاده ممکن است نوع آلیاژ ان تغییر کند ، پس در نتیجه هنگام خرید میبایست با شخصی که از دانش متالوژِی آگاه است ، مشورت کرده و در خرید این نوع محصولات ، باید کمی با تامل پیش رفت .

مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر فروش محصولات فولادی ، با کادر مجرب و متخصصان خود سعی دارد علاوه بر خدمات فروش ، صنعتگران و خریداران محترم را در زمینه خرید نوع محصولات فولادی راهنمایی و مشاوره کرده و شما خریداران عزیز را در جهت خرید درست و منطقی با توجه به آنچه که مورد نیازتان میباشد ، راهنمایی کند .

نیروی فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، وهمچنین مشاوران این شرکت از ساعت 9 صبح الی 17:30 در خدمت شما خریداران محترم میباشند ، و شما را از مرحله خرید تا مرحله فروش راهنمایی خواهند نمود .

 

قیمت فروش لوله های میلیمتری فولادی

قیمت فروش لوله های آلیاژی ، در مهزیار فولاد صنعت ، نسبت به شرکت های دیگر متفاوت میباشد ، بطور کلی هدف اصلی این شرکت ، این است که شرایطی را برای خریداران عزیز فراهم اورد که با کمترین هزینه ، بیشترین بهره را ببرند ، مهزیار فولاد صنعت  با نازلترین قیمت و بیشترین کیفیت ، محصولات خود را در عرصه فروش در خدمت خریداران عزیز قرار میدهد . 

 

 

شما خریداران و صنعتگران محترم میتوانید با تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱  تماس بگیرید ، پرسنل واحد فروش صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد .

شایان ذکر است شرکت مهزیار فولاد صنعت، علاوه بر لوله های هیدرولیک ، در زمینه لوله های  مختلف دیگر نیز فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکیpps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .

 

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *