لوله فولادی جداره چاه

لوله فولادی جداره چاه

با سلام و عرض ادب خدمت صنعتگران ، خریداران و کاربران مهزیار فولاد صنعت ، مهزیار فولاد با ارائه خدمات خود در زمینه فروش و تامین کلیه مقاطع فولادی ، آلیاژی ، و  کلیه آهن آلات صنعتی ، همراه شما خواهد بود تا شما خریدی آسوده و مطمئنی را تجربه کنید ، تمام تلاش ما در ان راستا است که محصولات را با نازلترین قیمت ، و مقرون به صرفه در اختیار مشتریان خود قرار دهد ، چرا که برای خریداران ، قیمت و کیفیت ، بعنوان دو عامل مهم در خرید بوده و ما این دو عامل را برای شما عزیزان تضمین خواهیم نمود . لوله های فولادی جداره چاه ، یکی دیگر از لوله های پرکاربرد بوده و مورد استفاده بسیاری از صنعتگران واقع قرار میگیرد ، جهت اطلاع از قیمت لوله جدار چاه ، با شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نموده و پرسنل فروش مهزیار فولاد صنعت را از خرید و صورت خرید خود آگاه سازید .

در این صفحه ، قصد داریم توضیحات مختصری درباره لوله های فولادی جداره چاه به شما عزیزان ارائه دهیم ، با ما همراه باشید .


لوله‌های فولادی جداره چاه (لوله شیاردار) :

شیارهای این نوع ورق ها دقیقا در یک صفحه مسطح ایجاد می‌شود که سپس به لوله تبدیل می‌شود. شن و ماسه به راحتی نمی تواند از شکاف ها  به علت طراحی ویژه عبور کند، و سطح لوله های فولادی جدار چاه دارای قدرت مکانیکی و ظرفیت ورود به آب است.

در همین حال، برای شکاف های لوله فولادی جداره چاه از تکنولوژی پانچ فولاد استفاده می‌کنند و به روش‌های زیادی لوله می‌شود، بنابراین آن‌ها سبک هستند، ارزان و به راحتی کار می‌کنند.

سطح شیار دار معمولا در خاک خوب برای ساخت چاه عمیق، برای زه‌ کشی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این محصول براساس نیاز مشتریان تولید می‌شود: طول شیار و عدد بستگی به منطقه آزاد درخواست‌ شده دارد، علاوه بر این، برش را می توان بر روی یک، دو، سه یا چهار طرف لوله انجام داد در حالی که عرض شیار مربوط به گرانولومتری خاک است.

لوله های فولادی جدار چاه با استفاده در استخراج نفت می‌توانند از ۹۹ درصد شن و ماسه جلوگیری کنند، هزینه سنگین تعمیر و نگه داری چاه نفت 80 درصد کاهش و همچنین استحکام چاه نفت ، یکپارچگی وثبات شن و ماسه افزایش میابد.

لوله های فولادی جدار چاه با استفاده از تکنولوژی برش لیزری تولید می‌شود، دارای شکاف با دقت بالا، عمق لبه خوب ، هرس کردن صاف بدون ایراد و غیره است.

لوله های فولادی جدار چاه برای تجهیز و نصب تونل‌های آبی مورد استفاده قرار می‌گیرند، جایی که آن‌ها قصد دارند سایر تاسیسات یا موانع دیگر را بدون حفاری منتقل کنند. لوله های فولادی جدار چاه دارای دیوار صاف و حداقل مقاومت تسلیم 35000 psi  می‌باشند. رنگ ضد آب ضدعفونی بر روی سطح بیرونی لوله برای محافظت در برابر خوردگی جوی در حمل و نقل و ذخیره سازی استفاده می شود.


مزایای لوله های فولادی جدار چاه :

۱) مقاومت بالا در برابر مقاومت در برابر چرخش، فشاری و نیروهای کششی

2) یک سوراخ صاف که مانع عبور پروبها، ابزارها و غیره

۳) تشکیلات با اندازه ذرات بزرگ

۴) چاه های قطر بزرگ

۵) سرعت جریان کم و متوسط


کاربرد های لوله های فولادی جدار چاه :

این نوع طراحی لوله های فولادی محصولات معقول و با کیفیت قابل قبولی مناسب برای هیدرولوژی، زمین شناسی، زمین شناسی مهندسی، زمین شناسی مهندسی شیمی، زمین گرمایی، تهویه مطبوع، تهویه پایه، توسعه منابع آب، زمین های کشاورزی و تامین آب شهری و صنایع مختلف مانند ساخت و سازاست.

فروش انواع لوله جدار چاه نو تولید شرکت های کالوپ ، سینت ، صفا به صورت شاخه های 6 متری و 12 متری موجود در انبار تهران

بازرگانی مهزیار فولاد صنعت تامین کننده لوله های دست دوم (باز شده از خطوط انتقال آب و گاز) مناسب جهت استفاده در پروژه های جداره چاه از سایز 10 اینچ تا 18 اینچ تولید شرکت های کالوپ ، سینت ، صفا به صورت شاخه های 6 متری و 12 متری همینک موجود می باشد .


جهت اطلاع از قیمت لوله جداره چاه و لوله دست دوم ، با شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، مشاوران فروش ما ، شما عزیزان را دراین زمینه یاری و راهنمایی خواهند نمود ، همچنین از طریق ارسال پیامک به واتس آپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ، و همچنین ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com سفارش های خود را به ما ارسال کنید ، همچنین از طریق ارتباط با مشاوران ما ، در صورت خرید میتوانید از مشاوره رایگان بهره ببرید و در زمینه خرید لوله های فولادی جداره چاه و دیگر لوله های آلیاژی راهنمایی های لازم را دریافت کنید . هدف ما ، رضایت شما عزیزان است ، چرا که کیفیت حق شماست .از انجایی که قیمت های آهن آلات و مقاطع فولادی ، در بازار آهن آلات دچار نوسانات شدیدی میشود ، جهت اطلاع دقیق از لوله های فولادی جداره چاه ، حتما تماس بگیرید .

مهزیار فولاد صنعت ، ، در زمینه لوله های آلیاژی مختلفی فعالیت دارد که در دیل قید شده است :


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *