فروش ، خرید و قیمت آهن آلات انواع لوله های سیاه درز مستقیم داخلی و وارداتی لوله های درز مستقیم تست و لوله های سیاه درز مستقیم غیر تست ، لوله درز مستقیم ، خریدار و فروشنده

لوله سیاه فولادی ST52 چیست ؟

با سلام و درود خدمت شما صنعتگران و خریداران عزیز . مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه تامین و فروش کلیه مقاطع فولادی ، آلیاژی و آهن الات ، از تجربه بالایی برخوردار است ، تیم فروش مهزیار فولاد صنعت ، تمام خدمات خود را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار میدهد تا شما خریداران عزیز ، خریدی آسوده و مطمئن را تجربه کنید . ما در زمینه فروش لوله سیاه فولادی ، به شما تضمین خواهیم کرد که محصولات دارای کیفیتی قابل قبول است و قیمت آن ، نسبت به کیفیت عالی که دارد ، بسیار مقرون به صرفه میباشد . جهت اطلاع از قیمت لوله سیاه در سایز ها و ضخامت های مختلف ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس بگیرید .


تاریخچه لوله سیاه فولادی سیاه :

فعالیت های ویلیام مرداک پیشرفتی کرد که منجر به فرآیند مدرن جوش لوله سیاه فولادی شد. در سال ۱۸۱۵ یک سیستم لامپ های زغال سنگی را اختراع کرد و می‌خواست آن را در دسترس همه لندن قرار دهد. او با استفاده از بشکه‌ها، لوله ی پیوسته‌ای را برای تحویل گاز زغال‌سنگ به چراغ‌ها اختراع کرد. در سال ۱۸۲۴، جیمز راسل روشی را برای ساخت لوله‌های فلزی که سریع و ارزان بود ثبت کرد. او دو سر قطعات آهن صاف را به هم متصل کرد تا لوله را بسازد و سپس مفاصل را با گرما جوش داد. در سال ۱۸۲۵،  کاملیوس وایتهاوس “فرآیند جوش ” را توسعه داد که اساس ساخت لوله مدرن است.

تحولات و توسعه ها :

جان مون روش وایتهاوس را در سال 1911 بهبود بخشید. فناوری او به تولید کنندگان امکان ایجاد خطوط لوله پیوسته را می دهد. او ماشین آلات را با استفاده از فناوری خود که در بسیاری از کارخانه های تولیدی مورد استفاده قرار می گرفت ، ساخت. سپس تقاضا برای لوله های فلزی بدون درز وجود داشت. لوله بدون درز در ابتدا با حفر سوراخ در مرکز استوانه شکل گرفت. با این حال ، حفاری با دقت لازم برای اطمینان از یکنواختی از ضخامت دیواره دشوار است. در سال ۱۸۸۸، با ریخته‌گری شمش در اطراف یک هسته آجری ضد حریق، به کارایی بیشتری دست یافت. پس از سرد شدن، آجر حذف شد و سوراخی در وسط ایجاد شد.

کاربرد های لوله سیاه فولادی :

استحکام لوله های فولادی سیاه ، آن را برای حمل و نقل آب و گاز در مناطق روستایی و شهری و برای داکت هایی که از سیم کشی برق محافظت می کنند و برای تهیه بخار با فشار بالا ایده آل است. صنایع نفت و پتروشیمی از لوله فولادی سیاه برای جابجایی مقادیر زیادی نفت استفاده می کنند. لوله های فولادی سیاه به دلیل نگهداری بسیار کمی که نیاز دارند مفید هستند. مصارف دیگر برای لوله های فولادی سیاه شامل توزیع گاز در داخل و خارج از منازل ، چاه های آب و سیستم فاضلاب است. لوله های فولادی سیاه هرگز برای انتقال آب آشامیدنی و شرب استفاده نمی شوند.

تکنیک های مدرن :

روش جوش لوله لب به لب اختراع شده توسط وایتهاوس باعث پیشرفت چشمگیری در علم شده است. فناوری وی هنوز روش اصلی ساخت لوله ها است ، اما تجهیزات مدرن تولیدی که می توانند درجه حرارت و فشارهای بسیار بالایی تولید کنند ، بازده تولید لوله را تا حد زیادی افزایش داده است. بسته به قطر آن ، برخی از فرایندها می توانند لوله های درزجوش را با سرعت حیرت انگیز 1100 فوت در دقیقه تولید کنند. از آنجا که سرعت تولید لوله های فولادی به طرز چشمگیری افزایش یافته است ، کیفیت محصولات نهایی نیز بهبود یافته است.

کنترل کیفیت :

با توسعه تجهیزات تولید مدرن و اختراع فناوری الکترونیکی ، بهره وری و کنترل کیفیت به میزان قابل توجهی بهبود یافته است. تولید کنندگان مدرن برای اطمینان از ضخامت یکنواخت دیواره از ابزارهای سنجش با اشعه ایکس ویژه استفاده می کنند. استحکام لوله توسط دستگاهی آزمایش می شود که لوله را با فشار زیاد آب پر می کند تا از قوی بودن لوله اطمینان حاصل کند. خط لوله شکست خورده کنار گذاشته میشود .

لوله های سیاه درز مستقیم جهت مصارف صنعتی انتقال آب ، انواع میعانات صنعتی ، لوله کشی های گاز صنعتی


شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با تیم حرفه ای فروش خود ، تمام نیاز های فولادی شما را برآورده خواهند ساخت ، ما در راستای تحقق اهداف  شما تمام تلاش خود را بکار خواهیم برد تا با خرید مقاطع مورد نیازتان از ما ، شما عزیزان را راضی نگه داشته و بهترین خرید را برای شما خریداران محترم به ارمغان آوریم . جهت خرید لوله سیاه فولادی در سایزها و ضخامت های مختلف ، با شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، لذا پس از دریافت صورت خرید شما ، پرسنل تیم فروش مهزیار فولاد صنعت پیش فاکتور مربوطه را ارسال نموده و در صورت تایید شما ، صورت خرید مورد نیازتان در کوتاه ترین زمان ممکن تامین خواهد شد . شما میتوانید از طریق ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و همچنین ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 پرسنل فروش را از صورت خرید خود آگاه سازید .

مزیار فولاد صنعت ، علاوه بر لوله فولادی سیاه ، در زمینه انواع لوله های مختلف فعالیت دارد که در ذیل قید شده است :


 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *