شمع کوبی

لوله دست دوم جهت شمع کوبی

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره لوله دست دوم جهت شمع کوبی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید.


در سال های گذشته جهت ساخت سازه ها و استراکچرهای ساحلی دریایی که نیاز مبرم به شمع کوبی ( نصب نمودن عمودی لوله های فولادی و آهنی در بستر رودخانه ها و دریاها را که جهت ساخت استراکچر و سازه بر روی این لوله ها قرار می گیرد، شمع کوبی می گویند، لوله های شمع کوبی همواره از نوع لوله های آهنی و فولادی مورد استفاده قرار می گیرد که این لوله ها می بایست مقاومتی مطابق با وزن سازه ی مستقر بر روی حمال لوله را درشرایط استراکچر نشان دهد).

در سال های گذشته با توجه به بالا رفتن قیمت های چهانی انواع فولاد و بالا رفتن قیمت لوله های فولادی و صنعتی، صنعتگرانی که در زمینه ساخت سازه های ساحلی و دریایی فعالیت می نمایند، اقدام به خرید انواع لوله های شمع کوبی به صورت لوله های دست دوم می نمایند.


لوله آهنی دست دوم چیست؟

لوله آهنی دست دوم به لوله هایی گفته می شوند که معمولا یک بار در مدار هایی انتقال سیالات بکار گرفته می شود. مثلا جهت انتقال گاز به بسیاری از مناطق، در دوره هایی که جمعیت آن مناطق کمتر از امروز بوده، لوله هایی با توجه به میزان تراکم جمعیتی در بستر خاک قرار داده اند که این لوله ها با بالا رفتن جمعیت در شهر ها، شهرک ها و بسیاری از مناطق مسکونی، می بایست تعویض شده و با لوله هایی با سایز های بالاتر جایگزین گردد.

در هنگام جایگزینی لوله هایی که جهت خطوط انتقال آب و گاز در چنین سازه هایی مورد استفاده قرار گرفته، از بستر خاک بیرون آورده شده، جمع آوری شده و با سایز بالاتر جایگزین می گردد.

این لوله ها که سال ها در خدمت انتقال سیالات اعم از نفت، گاز و آب بوده اند، می توانند در ادامه حیات خود مورد استفاده جهت ساخت سازه های صنعتی و جهت ساخت سازه های دریایی مخصوصا سازه های ساحلی که نیاز به شمع کوبی دارند، قرار گیرند.

 لوله های آلیاژی و خاصی که جهت انتقال سیالات سال ها بکار گرفته شده اند، گزینه ی بسیار ایده آلی جهت شمع کوبی در بستر دریاها برای قرار دادن سازه ها و استراکچر های ساحلی باشند. پس خریداران گرامی و صنعتگران فعال در زمینه سازه هایی ساحلی و دریایی می توانند با خیالی آسوده از لوله هایی که زمانی بعنوان خطوط انتقال گاز استفاده می شد، برای استفاده در سازه های شمع کوبی دریایی، این لوله ها را انتخاب نموده و مورد استفاده قرار دهند. 

لوله های دست دوم که در بازار ایران در سال های گذشته بسیار محبوب گشته اند، گزینه ی بسیار ایده آلی جهت استفاده در سازه های شمع کوبی می باشد و از این لوله ها در سایز های گوناگون که معمولا برای مصرف در صنایع شمع کوبی از لوله های سایز بالا استفاده می شود، مورد مصرف قرار می گیرد.

این لوله های شمع کوبی دست دوم می توانند در سایز های 12 – 14 – 16 – 18 – 20 – 24 – 30 – 32 – 36 – 42 – 56 اینچ مورد استفاده قرار گیرد که این سازه های با توجه به وزن باری که بر روی خود در شرایط سازه ای می بایست تحمل نمایند، دسته بندی شده و صنعتگران گرامی بهترین گزینه را جهت شمع کوبی ساحلی با توجه به سایز های مورد استفاده لوله های آهنی، می توانند انتخاب نموده تا شرایط سازه ای را با لوله های شمع کوبی مهیا نمایند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت با توجه به تجربه ای که در سال های گذشته در خصوص تامین لوله های دست دوم و لوله های صنعتی ضخامت بالا و سایز بالا کسب نموده، شما صنعتگران گرامی را که در زمینه ی لوله های شمع کوبی و سازه های ساحلی و دریایی فعالیت می نمایید، در روند خرید لوله های مخصوص شمع کوبی همراهی نموده و کارشناسان دایره ی فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت شما را جهت خرید این لوله ها از ابتدا تا انتهای پروژه راهنمایی می نماید.

جهت خرید و اطلاع از قیمت های لحظه ای و روزانه ی انواع لوله های آلیاژی، فولادی و صنعتی، و همچنین جهت خرید لوله های صنعتی و لوله های شمع کوبی می توانید همین حالا با واحد بازرگانی و فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده تا با کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت در خصوص قیمت های در خصوص قیمت ها و شرایط و سایز های موجود لوله های دست دوم فولادی و آهنی در ارتباط باشید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه لوله های فولادی و آلیاژی و صنعتی جهت استفاده در صنایع مختلف در کشور.


شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه لوله های دست دوم جهت پروژه های شمع کوبی از 10 اینچ الی 56 اینچ .فروشنده انواع لوله های دست دوم جهت شمع کوبی .

لوله های دست دوم خطی مناسب شمع کوبی :

قیمت لوله مانیسمان شمع کوبی همواره برای ساخت ساز های ساحلی به کار میرود در این فرایند لوله های سایز بالا جهت ساخت سازه های ساحلی به صورت عمودی در داخل بستر دریا یا ساحل یا دستگاه چکش ویبره میگویند. این عمل جهت ساخت اسکله های تفریحی و تجاری ، ساخت سازه های ساحلی ، احداث سکو های نفتی ، ساخت پالایشگاه های گازی شناور و …. کاربرد دارد. قیمت ورق گالوانیزه رنگی

همه ساله برخی  از خطوط انتقال آب و یا گاز به دلیل مستهلک بودن یا تغییر حجم انتقال جمع آوری شده و خط انتقال جدید احداث میگردد. قیمت قوطی آهنی

اصولا لوله های باز شده از خطوط انتقال با توجه به قیمت مناسب تر و حساسیت کمتر در جهت شمع کوبی گزینه بسیار مناسبی جهت مصرف برای این پروژه ها می باشد . قیمت نبشی و ناودانی

ابتدا این لوله های باز شده از خط انتقال جهت پوشش زدایی و سند پلاست دو سر لوله توسط برش لنس مجدد کونیک شده و سطح داخل و بیرون لوله جهت مقاومت بیشتر در برابر رطوبت ساحلی و آب شور دریا رنگ آمیزی میشود . قیمت ورق آهن

سپس این لوله ها به محل پروژه منتقل شده و جهت ساخت استراکچر های دریایی و ساحلی در بستر دریا کوبیده میشود .

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه لوله های شمع کوبی در ایران.

(جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش بازرگانی مهزیار فولاد تماس بگیرید)


مهزیار فولاد صنعت در زمینه خرید انواع لوله های فولادی و آلیاژی و صنعتی ، تمام تلاش خود را بکار می گیرد تا تجربه ای ایده آل از خرید را برای شما خریداران گرامی و ارجمند به ارمغان آورد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت انواع لوله های فولادی و آلیاژی، با واحد فروش شرکت به شماره  44449101-021 تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید صورت های درخواستی خود را به واتساپ شرکت به شماره 09383940223 ارسال نمایید. کارشناسان فروش این شرکت، همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما خریداران و صنعتگران گرامی خواهند بود.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *