فروش لوله جدار چاه

لوله جداره چاه

با سلام و عرض ادب خدمت صنعتگران و خریداران محترم ، شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با سابقه و تجربه ای بالا در زمینه فروش لوله جدار چاه ، در خدمت شماست تا خریداران عزیز خریدی مطمئن و آسوده ای را تجربه کنند ، ما در این راستا ، خدمات خود به بهترین شکل ممکن در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . قیمت فروش لوله جدار چاه در مهزیار فولاد صنعت ، بسیار مقرون به صرفه بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند .  همچنین ما در زمینه فروش انواع مختلف لوله دست دوم فعالیت داشته و این لوله ها را با نازلترین قیمت به شما خریداران عرضه می داریم ، خواهشمندیم جهت اطلاع دقیق از قیمت لوله جدار چاه و قیمت لوله دست دوم ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نموده و پرسنل مهزیار فولاد صنعت را از خرید خود آگاه سازید ، ما به محض دریافت شفارش شما عزیزان ، اقدامات لازم جهت ارسال محصول را در سراسر کشور انجام میدهیم .


ویدیوء زیر، خلاصه ای از مطالب این صفحه است


لوله های جداره چاه دست دوم

لوله های جداره چاه در خقیقت سازه های درون زمینی هستند که از لوله های فولادی و آهنی که به روش های گوناگئونی همچون درز دار درز مستقیم، اسپیرال و مانیسمان تولید می گردند، به کار گرفته می شوند. این لوله ها وظیفه ی اصلی شان نگهداری دیواره چاه جهت حفظ عمر چاه می باشد که می توان با لوله گذاری در داخل چاه ها از مرگ چاه های عمیق جروگیری نمود. 

لوله های فولادی و آهنی که در جداره چاه استفاده می شود، ببلا توجه به کاربردی که در صنایع آب رسانی دارد ، از نوع بی کیفیت ترین نوع لوله های تولیدی صنایع برای این کار استفاده می شود. مثلا لوله هایی که در مدار های گاز و آب شهری پس از سال ها توسط شرکت های گاز و آب از درون زمین خارج شده باشند، و در خقیقت لوله دست دوم باشند، از این گونه لوله ها جهت استفاده در چاه های عمیق استفاده می شود. 

لوله های جدار چاه با توجه به قیمت های پایین تری که به نسبت لوله های نو مصرفی دارند، می توانند گزینه ی بسیار مناسبی جهت استفاده در جداره ی چاه باشند. 

لوله های جداره چاه معمولا لوله های درز مستقیم می باشد که یا به صورت صنعتی در کارخانجات با کیفیت پایین تولید می گردند یا لوله های دست دوم استفاده شده در خطوط آب و گاز می باشند که پس از چندین سال استفاده در این خطوط و استخراج از پروژه های عملکرد خود در صنعت حفر چاه عمیق استفاده می شوند. لوله های جداره چاه دست دوم همواره بین خریداران بسیار محبوب بوده که با توجه به قیمت های پایین تری که به نسبت نو جهت مصارف جداره چاه دارند، مورد استفاده ی صنایع حفر چاه های عمیق قرار می گیرند. شما می توانید جهت خرید و یا فروش لوله های جداره چاه دست دوم خود، با واحد بازرگانی شرکت تماس حاصل نمایید. 

لوله های جداره چاه در سایز های 12 اینچ، 14 اینچ و 16 اینچ و برای چاه های عمیق بسیار پر عمق تا 18 اینچ نیز مورد کاربرد قرار می گیرد. این لوله ها می توانند در طول های 6 الی 12 متری و یا طول های متغیر در اختیار خریداران محترم قرار گیرد. شما می توانید جهت خرید لوله های جداره چاه فولادی و آهنی با واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید. 

 

"<yoastmark

لوله جدار چاه از جنس پلیکا و پلی اتیلن و فولادی تولید می گردد ( مقاله ی لوله استیل را نیز بخوانید ) و با وزن های مختلف و ضخامت های مختلف قابل تولید می باشد. معمولا لوله های مورداستفاده در جدار چاه در سایز های 315 میلیمتر پلیکا با ضخامت های 7 میل و 9 میل استفاده می شود و لوله فولادی مورد استفاده در جدار جاه که به لوله جدار چاه معروف است در سایز های 10 اینج و 12اینچ و 14 اینچ و 16 اینچ و با ضخامت های 4 میل،5میل،6میل و 7 میل تولید می گردد.چاه های دستی قدیمی و ابتدایی ترین چاه های آب هستند. این چاه ها را اغلب در نقاطی حفر می کنند که عمق برخورد به سطح آب زیرزمینی زیاد نباشد بین 5 تا70 متر . مقاله ی میلگرد استیل ۳۰۴ , بورس ورق استیل را نیز بخوانید . مقاله ی ورق استیل ۴۳۰قیمت ورق گالوانیزه  را نیز بخوانید
به منظور ایمنی و جلوگیری از ریزش دیواره ی چاه ، آن را توسط تخته سنگ ، آجر ،بتون و یا لوله جدار چاه پوشش می دهند. مقاله ی ورق استیل نازک , ورق استیل دکوراتیو را نیز بخوانید


مهزیار فولاد صنعت ، با ارائه خدمات جانبی نظیر ( برشکاری ، سوراخکاری ، گالوانیزه کردن یا همان گالوانیزاسیون ، آنالیز ورق های فولادی و آلیاژی ، و بازدید از محصول قبل از خرید ) ، سعی دارد خدمات ارتقا داده و رضایت شما عزیزان را جلب کند ،جهت قیمت فروش لوله جدار چاه ، با شماره واحد فروش شرکت 44449101-021 تماس بگیرید ، و یا با ارسال پیامک به واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ، و همچنین از طریق ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، صورت خری خود را ارسال نمایید ، تیم فروش مهزیار فولاد صنعت ، پس از دریافت سفارش های شما عزیزان پیش فاکتور مرربوطه را ارسال نموده و پس از تایید شما ، سصورت خرید شما در کوتاه ترین زمان ممکن تامین خواهد شد .

مهزیار فولاد صنعت ،علاوه بر فروش لوله جدار چاه،  در زمینه لوله های آلیاژی دیگر نیز فعالیت گسترده ای دارد که در ذییل قید شده است : 

 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *