شفت های استنلس استیل

ورق و شفت استیل 304 – 316 – 321 – 309 – 310

با سلام و درود خدمت شما صنعتگران و خریداران ارجمند ، مهزیار فولاد صنعت ، در راستای اهداف صنعتی شما عزیزان همسو شده و خدمات خود را در زمینه فروش و تامین کلیه آهن آلات و مقاطع فولادی ، به خصوص در زمینه ورقهای استنلس استیل ، در اختیار شما عزیزان قرار می دهد ، جهت اطلاع از قیمت ورق های استیل ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ف کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با تجربه و تخصص خود در امر خرید شما عزیزان را یاری نموده و در جهت خریدی آسان و مطمئن شما را یاری خواهند نمود .


از آنجایی که ورق های استیل ، دارای آلیاژ های مختلفی همچون ورق استیل 304 ، 316 ، 321 ، و دیگر آلیاژ ها هستند ، لذا کاربرد در شرایط مختلف تغییر پیدا خواهند نمود ، بعنوان مثال ورق استیل 304 ، به علت تفاوت در آلیاژ های آن ، کاربردش با ورقهای استنلس استیل 316 و دیگر ورقهای استنلس استیل تفاوت دارد . 

کارشناسان و مشاوران مهزیار فولاد صنعت ، قادرند شما عزیزان را در زمینه نوع انتخاب ورق ، نسبت به شرایط استفاده یاری نموده ، و این امر موجب کاهش در هزینه های صنعتگران نیز خواهد شد ، حتما یکی از سوال های موجود در ذهن شما این است که به چه دلیل ؟ تنها دلیل آن ، این است که اگر خرید اشتباه در پروژه های صنعتی صورت پذیرد ، مقطع استیل خریداری شده می بایست بازگردد ، و این بزگشت شامل هزینه های زیادی می شود ، لذا با آینده نگری مهزیار فولاد و مشاورانش ، می توان از این هزینه ، و همچنین از اتلاف وقت و زمان جلوگیری نمود . 

مشاوران مهزیار فولاد صنعت ، با تجربه و تخصص خود ، شما را در امر خرید ورقهای استنلس استیل یاری نموده و خریدی مطمئن را برای شما عزیزان تضمین خواهند نمود .


در این ویدیو، خلاصه ای از مطالب این صفحه در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

شفت استنلس استیل گرید های 304 ، 316 ، 321 ، 309 ، 310

شفت های استنلس استیل در دنیای صنعت امروز از موارد پر کاربرد ساخت بسیاری از سازه های فلزی بوده و این شفت های فولادی که در اصطلاح عامیانه به آنها میلگرد فولادی، شفت، راد و چیز های دیگری گفته می شود، در حقیقت مقاطع دایره ای شکل استنلس استیل بوده که برای ساخت بسیاری از قطعات و سازه های فلزی مورد کاربرد قرار می گیرد. 

آلیاژ های بکار رفته در میلگرد ها و شفت ها و راد های استنلس استیل، آلیاژ های 304، 316، 321، 309، 420، 310 می باشد که هر کدام از آلیاژ های مذکور می تواند در بخض خاصی از صنایع بکار گرفته شود، مثلا از آلیاژ های 304 و 316 برای ساخت قطعات ماشین آلات کارخانجات صنایع غذایی استفاده می شود. از شفت ها و میلگرد ها و راد های استنلس استیل در گرید های 309 و 310 و بعضا در گرید 321 جهت ساخت سازه هایی که در دمای بالا عملکرد آنها می بایست انجام شود، مورد استفاده قرار می گیرد. 

شفت های استنلس استیل برای ساخت بسیاری از قطعات صنعتی ازجمله پین ها، شاتون و شفت ها، ساخت پیچ ها و مهره های صنعتی از همان آلیاژها و بسیاری موارد دیگر صنعتی مورد کاربرد قرار می گیرد. شما می توانید جهت خرید شفت، راد و میلگرد استنلس استیل، با واحد بازرگانی مهزیار فولاد صنعت تماس بگیرید. شفت ها و میلگرد های استنلس استیل در این مجموعه از ضخامت 10 میلی متر الی 500 میلی متر مورد تهیه بوده و شما می توانید گرید های شفت های استنلس استیل را در موارد ذکر شده از شرکت مهزیار فولاد خریداری نمایید. 

مهزیار فولاد صنعت متخصص خرید و فروش و ارائه قیمت های روزانه شفت های استنلس استیل در ایران است. 


مهزیار فولاد صنعت ، با سالها تجربه در زمینه مقاطع استیل ، در صدد است ورقهای استنلس استیل را با قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب ، در اختیار شما عزیزان قرار دهد ، جهت اطلاع بیشتر از قیمت ورق های استیل ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، لذا ما خرید را برای شما عزیزان آسوده خواهیم نمود . همچنین از طریق ارسال پیامک به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 و ارسالی ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، پرسنل فروش شرکت مهزیار فولادرا از خرید و سفارش خود آگاه سازید . ما با تجربه خود ، شما را در خرید ورقهای استنلس استیل یاری خواهیم نمود . مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر خدمات فروش ، خدمات جانبی نظیر ( گالوانیزه کردن ، بازدید از محصول قبل از خرید ، آنالیز ورق های فولادی ، برش کاری ، و سوراخ کاری ) را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گذاشت . مهزیار فولاد صنعت ، کیفیت را در اولویت کار خود قرار میدهد ، چرا که کیفیت حق شماست . 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانالتلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *