ورق سیاه فولادی

فروش ورق 1.5 میلی متر سیاه

با سلام و عرض ادب خدمت همه شما خریداران و صنعتگران عزیز که در پیشرفت صنعت کشور دریغ نکرده و با تلاش و همت فراوان خود ، کشور عزیزمان را روز به روز به سمت پیشرفت پیش خواهید برد . مهزیار فولاد صنعت ، با تکیه بر تخصص و تجربه خویش در زمینه فروش و تامین مقاطع فولادی و عرضه عمده آهن آلات ، به تمام نقاط کشور ، از شما عزیزان دعوت میکند تا ورق های سیاه فولادی را با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب و مقرون به صرفه تهیه کنید ، چرا که کیفیت حق شماست . با خرید ورق سیاه از مهزیار فولاد صنعت ، دیگر نگران کیفیت نباشید ، ما کیفیت را برای شما تضمین خواهیم کرد . همچنین علاوه بر فروش این ورق فولادی ، خدمات جانبی آن نظیر ( برشکاری ، آنالیز ، و بازدید از محصول ) جزو خدمات ما نیز بوده و مهزیار فولاد از تعهدات خود میداند . مهزیار فولاد صنعت ، علاوه در زمینه کلیه ورق آهنی فولادی تجربه داشته و فعالیت گسترده ای دارد .


 

فروش ورق های سیاه 1.5 میل آلیاژ S235JR عرض 1 متر

تامین کلیه ورق سیاه صنعتی آلیاژ های ST33 , ST37 , S234JR  به صورت مستقیم از مبادی وارداتی کشور و درب کارخانه بارگیری به صورت رول و شیت و تناژ صورت می پذیرد.

فولاد صنعتی موجودی ورق 1.5 میل سیاه به صورت رول های 10 تنی عرض ورق 1 متر بارگیری از گمرک انزلی قابلیت برش نواری برابر در خواست خریدار فقط به صورت تناژ بالا امکان پذیر است.

بازرگانی مهزیار فولاد تامین کننده ورق های 1.5 میل سیاه و ارسال در سراسر کشور میباشد که به صورت نورد گرم تولید میشوند .


شما خریداران عزیز میتوانید با واحد فروش شرکت ، به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نموده و ورق های سیاه مورد نیاز خود را در ابعاد و اندازه های مورد نظرتان سفارش دهید ، همچنین با ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ میتوانید سفارشات خود را ارسال کنید.

پرسنل بخش فروش همه روزه از ساعت 9 الی 17:30 در خدمت شما عزیزان خواهند بود و میتوانید از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ورق سیاه مورد نظر را سفارش دهید . شک نکنید پرسنل فروش در کوتاهترین زمان پیش فاکتور مربوطه را برای شما صادر خواهند کرد و پس از تایید ، در کمترین زمان ممکن مقطع فولادی درخواستی شما را تامین و تهیه خواهند نمود .

مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر ورقهای فولادی ، در زمینه مقاطع فولادی دیگر نیز فعالیت دارد که در ذیل قید شده است :

کیفیت حق شماست


 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *