لوله های آتشخوار

لوله ST35.8

با سلام و عرض ادب خدمت شما صنعتگران عزیز ، قصد داریم در ابتدا به توضیح مختصر و مفید درباره لوله ST35.8 و موارد استفاده آن در  صنایع مختلف بپردازیم . با مهزیار فولاد صنعت همراه باشید .


لوله های اتشخوار چیست ؟

لوله های آتشخوار ، به لوله هایی گفته میشود که در آن جنسی از آلیاژ خاص بکار رفته باشد تا اینکه دربرابر فشار های حرارتی مقاوم شود ، برای مثال در مواردی که قرار است از این لوله ها در جهت عبور مایعات و گاز های با حرارت بالا استفاده شود ، قطعا تنها انتخاب شما میتواند لوله های آتشخوار باشد ، زیرا همانطور که گفته شد ، این لوله های فشار حرارت بالایی را متحمل میشوند و بسیار دوام بالایی در برابر حرارت دارند .

همه صنعتگران بر این موضوع واقفند که ترکیب چند عنصر در لوله های فولادی ، باعث بوجود آمدن خاصیت های آلیاژی در  لوله میشود و در شرایط های مختلف ، بر اساس نوع استفاده از آنها ، درصد این عناصر ممکن است کم و یا زیاد شده و در نهایت به آن لوله ای که مورد نیاز شما صنعتگران گرامی باشد تبدیل شود .

شرکت مهزیار فولاد صنعت ،با سالها تجربه و تخصصی که در زمینه لوله آتشخوار دارد ، بهترین یار و یاور شما صنعتگران و خریداران عزیز خواهد بود تا با تیم حرفه ای و متخصص در زمینه لوله های آلیاژی بتواند شما را در زمینه خرید صحیح ، یاری نموده و با ارائه خدمات خود در این زمینه ، بتواند بهترین کیفیت را بهمراه نازلترین قیمت ، ودر کمترین زمان ممکن  برای شما خریداران ارجمند قراهم آورد .


موارد کاربرد لوله های آتش خوار

لوله های آتشخوار مدار های پایپینگ هستند که جهت ساخت مبدل های حرارتی ، تاسیسات ساختمانی و صنعتی به کار می رود .این لوله ها نقش مدار حرکت سیال آب را در داخل پایپینگ و در شرایط کار مستقل جهت گرم شدن آب در داخل مدار به کار می رود ، همچنین بیشترین کاربرد این لوله ها در مبدل های حرارتی بوده و نقش این مدار ها بیشتر در ساخت مبدل های صنعتی به کار می رود .

از سایز 1.8 اینچ تا 24 اینچ .جهت مصارف صنعتی ساخت مبدل های حرارتی و سیستم گرمایشی .


عناصر بکار رفته در لوله های آتشخوار عبارتند از :

  • کربن
  • منگنز

عنصر کربن بکار رفته در لوله های آتش خوار ، از 17 الی 19 درصد است

عنصر منگنز بکار رفته در لوله های آتش خوار ، از 8 الی 55 درصد است ( که باعث سختی لوله الیاژی شده و حرارت 450 درجه سانتی گراد ) را تحمل میکند .


 

تولیدات لوله ST35.8 :

لوله های اتشخوار ، در کشور های چین ، روس ، اروپای غربی . اروپای شرقی و رومانی تولید میشوند. این لوله ها ، بر اساس آنالیز ها و آزمایش هایی که انجام میشود ، مراحل فشار زیاد و مراحل دمای بالا را متحمل مششوند .

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، خدمات جانبی خود را در زمینه ( برش ، آنالیز ، و بازدید از لوله و ….. ) را در  اختیار شما عزیزان قرار داده تا از خرید صحیح و درست لوله های آتش خوار اطمینان کامل حاصل پیدا کند .


 

انواع لوله های آتش خوار :

  • لوله ST35.8
  • لوله ST45.8
  • لوله ASME SA 192
  • لوله ASTM A179

لوله های آتشخوار

لوله های آتشخوار

لوله های ST35.8 :

این نوع لوله فولادی ، با ترکیب عناصر (کربن 17 الی 19 درصد ) و (55 الی 80 صدرم درصد  ) ، به این معنی است که لوله های آتشخوار از درصد تحمل خوبی در برابر حرارت  تا دمای تقریبی 585 درجه سانتی گراد و فشار برخوردار است .

لوله های ST45.8 :

این نوع لوله فولادی الیاژی ، با ترکیب عناصر (کربن 20 الی 22صدم درصد) و (55 الی 65 صدم درصد منگنز ) به این معنی است که میتواند حرارت تا دمای تقریبی 550 درجه سانتی گراد را تحمل کند .

لوله های ASTM SA 192 :

این نوع لوله های آتش خوار ، با ترکیب عناصر (18 الی 20 صدم  درصد کربن ) و ( 45 الی 70 درصد منگنز ) میتواند انتخاب بسیار خوبی برای صنعتگران و خریداران عزیز باشد.

لوله های ASTM A179 :

این نوع لوله فولادی الیاژی ، دارای ( 16 الی 18 صدم درصد عنصر کربن ) بوده ، و ( 50 الی70 صدم درصد منگنز ) میباشد که تا دمای 530 درجه سانتی گراد میباشد .

 

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، لوله های آتشخوار را در ضخامت ها و ابعاد مختلف و با توجه به درخواست شما صنعتگران و خریداران عزیز محترم فراهم کرده است .

 

 

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، پیشرو در خدمات فولادی ، و در زمینه فروش انواع لوله ، با سالها تجربه و تخصص خدمات خود را در اختیار خریداران و صنعتگران گرامی قرار میدهد . خواهشمندیم با شماره واحد فروش شرکت تماس بگیرید .


تماس با ما جهت خرید لوله ST35.8

 

شما خریداران و صنعتگران محترم میتوانید با تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱  تماس بگیرید ، پرسنل واحد فروش صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد .

شایان ذکر است شرکت مهزیار فولاد صنعت، علاوه بر لوله های آتشخوار ، در زمینه لوله های  مختلف دیگر نیز فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *