لوله های آتشخوار با آلیاژ ST35.8

خرید لوله های آتشخوار ST35.8

با سلام و عرض ادب خدمت صنعتگران گرامی ، شرکت مهزیار فولاد صنعت ، تامین کننده انواع لوله فولادی در سطح کشور میباشد ، و با تجربه و تخصص بالا در زمینه فروش لوله های آتشخوار ST35.8 ، سعی بر آن دارد که تمامی نیاز های صنعتگران گرامی را رفع نموده ، و کیفیت خدمات خود را از نظر کمی و کیفی بالا برده و رضایت خریداران را جلب کند ، چرا که اولویت اول شرکت مهزیار فولاد صنعت  ، رضایت شما خریداران است . شرکت مهزیار فولاد صنعت در زمینه لوله های آتشخوار ST35.8 فعالیت کرده و تجربه و تخصص بسیار بالایی در فروش این لوله را دارد . مهزیار فولاد نازلترین قیمت را به بهمراه کیفیت مناسب به شما خریداران تضمین میکند .


نگاهی به لوله های آتشخوار ST35.8

لوله اتشخوار

آلیاژ ST35.8 در دسته ی آلیاژ های مطرح شده در استاندارد DIN کشور آلمان قرار دارد. این آلیاژ که از عناصری همچون کربن، منگنز و سیلیسیوم تولید می گردد، می بایست عناصر مخرب فسفر و گوگرد در بافت آن ها کنترل شده و بیشترین کاربردی که شکل آلیاژ ریزی برای لوله های آلیاژی ST35.8 به بافت این لوله ها می بخشد، قابلیت انتقال و حرارت پذیری بالای این آلیاژ جهت استفاده در مبدل های حرارتی می باشد. 

لوله های ST35.8 معولا به روش مانیسمان تولید می گردند که در مقاله های دیگر وب سایت مهزیار فولاد صنعت توضیحات جامعی در خصوص روند تولید لوله های مانیسمان وجود دارند. شما می توانید با مراجعه به بخش لوله های مانیسمان وب سایت مهزیار فولاد صنعت از اطلاعات جامعی در خصوص خرید انواع لوله های مانیسمان بهره مند گردید.

لوله های ST35.8 نیز به روش مانیسمان تولید می گردد که با توجه به این که می بایست در بویلر ها و مبدل های حرارتی مورد کاربرد قرار گیرد، می بایست جداره ای یکپارچه داشته، پس الزام به استفاده از تکنولوژی مانیسمان جهت تولید  این آلیاژ بسیار ضروری می باشد.

لوله های آهنی آتشخوار ST35.8 در کشور ایران در میان صنعتگران گرامی بسیار محبوب بوده و از این لوله ها جهت ساخت انواع بویلر ها و انواع مبدل های حرارتی غول پیکر و بزرگ و جهت کارخانجات و نیروگاه ها استفاده می شود.

لوله های آتشخوار ST35.8 در سایز های گوناگونی تولید می گردد که معمولا این لوله ها برابر با استاندارد های اینچ مطرح شده ی کشور ایالات متحده امریکا که قانون گذار و استاندارد گذار خطوط پایپینگ جهان می باشد، توسط کشور ها و شرکت های گوناگون در سراسر دنیا تولید می گردند.

لوله های آتشخوار ST35.8 معمولا در طول هایی بیش از 6 متر مورد استفاده قرار می گیرد و این لوله ها در انواع وارداتی جهت خرید به خریداران گرامی می تواند عرضه گردد و اکثرا لوله های ST35.8 موجود در خاک ایران از نوع چینی و تولید شرکت های لوله سازی چینی همواره در دسترس خریداران گرامی جهت خرید انواع لوله های ST35.8 قرار دارد.

استاندارد های لوله های آتشخوار ST35.8 برابر با چارت استانداردی اینچ بوده که از 3.8 اینچ تا سایز 24 اینچ به صورت مانیسمان تولید می گردد که تماما سایز های مذکور در رده های 20،لوله رده 40 و 80 در بازار مصرف ایران برای خریداران گرامی لوله های آتشخوار قابل دسترس می باشد.

شما خریداران گرامی جهت خرید لوله های آتشخوار آلیاژی جهت استفاده درر سازه های خاص صنعتی همین حالا می توانید با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا اطلاعات جامعی در خصوص خرید انواع لوله های ST35.8 که در بازار ایران اصطلاحا به آنها لوله های فولادی آتشخوار گفته می شود، کسب نموده تا کارشناسان ما، شما را در روند خرید لوله های آهنی، فولادی، آلیاژی ST35.8 همراهی نمایند.


 

جهت خرید این لوله آلیاژی ، لطفا با شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نموده و ای قیمت لوله های آتشخوار ST35.8 اگاه شوید ، پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد ، ازهمه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به استثنا روزهای پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ) پاسخگوی شماعزیزان خواهند بود ، از آنجایی که نوع استفاده از لوله های آلیاژی ، بر اساس نوع شرایط استفاده ، دچار تغییر و تحول میشوند ، پس بنابراین جهت خرید لوله های آلیاژی میبایست مشاوره هایی انجام شود تا از خرید اشتباه جلوگیری شود ، پیشنهاد ما این است که با با مشاوران مهزیار فولاد صنعت حتمادر تماس باشید ، و از راهنمایی های انان استفاده کنید ، مشاوران ما به شما کمک خواهند کرد تا بر اسا نوع استفاده از لوله ، درست ترین انتخاب را کرده و از خرید خود مطمئن شوید ، پرسنل مهزیار فولاد صنعت ، از لحظه مرحله مشاوره تا مرحله خرید ، همراه شما عزیزان خواهند بود . همچنین جهت خرید لوله های آتشخوار ST35.8 ، میتوانید ازطریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com  اقدام نموده و یا با ارسال پیامک به واتس آپ شرکت به شماره 09383940223 ، ما را از صورت خرید خود آگاه سازید ، مهزیار فولاد صنعت ، قیمت خرید لوله های آتشخوار ST35.8 را نسبت به کیفیت آن بسیار معقول و مقرون به صرفه عرضه میکند ، خواهش مندیم جهت اطلاع از قیمت دقیق این لوله آلیاژی ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید .


 

شایان ذکر است شرکت مهزیار فولاد صنعت، علاوه بر لوله آتشخوار ، در زمینه لوله های  مختلف دیگر نیز فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده

خواهشمندیم جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکیpps@mahzyar.netو mahzyar.net97@gmail.com صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .


 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *