قوطی صنعتی فولادی ( پروفیل )

فروش قوطی صنعتی فولادی ( پروفیل )

شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با در نظر گرفتن نیاز های خریداران عزیز ، و با داشتن نیرو کار با تجربه ، در صدد آن است که خدمات خود را در زمینه ی فروش قوطی صنعتی فولادی ( پروفیل ) ، در مقطع مربع (box profile) ، مقطع مستطیل ، و در ضخامتهای مختلف ، از جمله پروفیل های با ضخامت بالا ،  و قوطی های با ضخامت بالا ، و در مجموع قوطی آهنی و پروفیل صنعتی ارائه دهد . از خریداران و فروشندگان محترم تقاضا می شود جهت خرید قوطی صنعتی در مقاطع مربع و مستطیل ، و انواع ضخامتها ، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد به شماره 44449101-021 تماس بگیرید ، کارشناسان ما همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 در خدمت شما خریداران محترم هستند


.شرکت مهزیار فولاد صنعت ،  با هدف تامین کلیه پروفیل های صنعتی ، و تامین کلیه ی مقاطع فولادی ، قصد دارد با بالا بردن کیفیت خدمات خود ، در راستای رضایت خریدران و فروشندگان عزیز ، خدمات خود را طبق درخواست مشتریان ،  در زمینه ی خرید و فروش مقاطع پروفیلی ، خرید و قوطی صنعتی فولادی ( پروفیل ) ، قوطی ضخامت بالای صنعتی و در دیگر ضخامتها ، ارائه کند . از خریداران و فروشندگان عزیز ، تقاضا داریم جهت خرید اقلام قید شده ، با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل نمایید ، کارشناسان ما هر گونه راهنمایی و مشاوره در جهت خرید قوطی های فولادی صنعتی و پروفیل های صنعتی در تمام مقاطع ( مربع ، مستطیل و ….. ) را در اختیار شما خریدران  و فروشندگان عزیز قرار میدهند .


ویدیو زیر، خلاصه مطالب این صفحه است


قوطی صنعتی فولادی ( پروفیل ) در گرید های مختلفی از آلیاژ های فولادی ساخته می شود که اصطلاحا در ادبیات انگلیسی به آن ها ( Box profile ) و در ادبیات فارسی در میان کسبه ی آهن فروش در بازار آهن و فولاد ایران با نام قوطی صنعتی یا قوطی شناخته می شود. 

مقطع قوطی که مقطع مربع یا مستطیل شکل دارد، به وسیله ی نورد سرد فولادی از میان ورق هایی که به روش نورد گرم تولید گشته اند، تولید می گردند. 

به این صورت که ورق هایی که از قبل در کارخانجات تولید ورق های آهنی و فولادی تولید شده اند، وارد خط نورد سرد شده و پس از فرمینگ، درز جوش قوطی ها جوش داده شده و به شکل قوطی های صنعتی یا قوطی های ساختمانی در می آیند. 

قوطی صنعتی فولادی ( پروفیل ) صنعتی و ساختمانی با توجه به ضخامت های خود، می توانند مورد کاربرد های مختلفی در صنایع قرار گیرند که اگر ضخامت های جداره ی این قوطی ها زیاد باشد، به آن ها قوطی های صنعتی و اگر ضخامت های جداره ی این قوطی ها کم باشد، به آنها قوطی های ساختمانی می گویند. 

قوطی صنعتی فولادی ( پروفیل )

قوطی صنعتی فولادی ( پروفیل )

شرکت مهزیار فولاد صنعت با ایجاد مارکت فروش انواع قوطی های آهنی و فولادی، به صورت صنعتی و ساختمانی با داشتن سال تجربه در خصوص خرید و فروش انواع قوطی های صنعتی و ساختمانی، در زمینه آهن آلات و فولاد در بازار آهن و فولاد ایران، سالهاست فعالیت می نماید و شما خریداران گرامی که در خصوص خرید قوطی های صنعتی  و پروفیل های صنعتی نیاز مند به مشاوره ی تخصصی در خصوص خرید انواع قوطی صنعتی فولادی ( پروفیل )، می توانید با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده تا اطلاعات جامعی را در خصوص خرید انواع قوطی ها و پروفیل های صنعتی مورد کاربرد در صنایع فلزی، صنایع خودرو سازی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و صنایع ساختمانی، از کارشناسان شرکت مهزیار فولاد صنعت استعلام نموده تا بهترین متریال های پروفیل های صنعتی ضخامت بالا را جهت ساخت سازه های صنعتی و پروفیل های ساختمانی ضخامت پایین را جهت ساخت سازه ها و استراکچر های ساختمانی، از کارشناسان شرکت مهزیار فولاد صنعت استعلام نمایید. 

لازم به ذکر است کلیه مقاطع فروخته شده توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت که به صورت پروفیل و قوطی صنعتی و ساختمانی عرضه می گردد، با تضمین ابعاد و ضخامت برای کلیه ی خریداران ارسال می گردد. 

شما خریداران و صنعتگران گرامی در خصوص خرید انواع پروفیل های صنعتی و ضخامت بالا می توانید با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده تا کارشناسان فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت در خصوص خرید انواع قوطی های صنعتی و پروفیل های صنعتی و ساختمانی شما را راهنمایی نمایند. 

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه مقاطع فولادی، صنعتی و آلیاژی در ایران.


 خریداران عزیز همچنین می توانند با مراجعه به سایت مهزیار فولاد صنعت ، به نشانی mahzyar.net  ، از لیست آخرین قیمت روز قوطی صنعتی فولادی ( پروفیل ) ، و دیگر محصولات اطلاع پیدا کنند . لیست قیمت لوله های فولادی شرکت مهزیار فولاد ، در ابتدای هر روز به روز رسانی می شود . شایان ذکر است به دلیل نوساناتی که در بازار وجود دارد ، قیمت قوطی و پروفیل که در سایت شرکت مهزیار فولاد صنعت وجود دارد ، بصورت تقریبی بوده ، و صرفا جهت برآورد هزینه های خریداران محترم است . توصیه می شود جهت اطلاع از آخرین قیمت قوطی و پروفیل ، با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت  به شماره 44449101-021 تماس حاصل نمایید ، و یا با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و ارسال پیامک به واتس اپ شرکت به شمراه 09383940223 ، تیم فروش را از صورت خرید خود آگاه سازید .   


لوله استیل , ورق رنگی , ورق آجدار , ورق سیاه ، ورق فولادی , ورق آهن , فروش ورق سیاه ، فروش لوله صنعتی , لوله فولادی , لوله api ، فروش ورق اکسین , ورق اکسین , ورق گالوانیزه ، خرید ورق گالوانیزه , قوطی آهنی , فولاد صنعتی ، ورق مبارکه , لوله درزدار , آهن صنعتی ، آهن آلات صنعتی , آهن آلات ساختمانی


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *