انواع ورق گالوانیزه

فروش تخصصی انواع ورق های گالوانیزه

سلام و عرض ادب خدمت شما خریداران و صنعتگران عزیز ، مهزیار فولاد صنعت تامین کننده و فروشنده کلیه مقاطع فولادی میباشد . شرکت مهزیار فولاد صنعت با سالها تجربه و تخصص در زمینه فروش انواع ورق گالوانیزه ، به شما قیمتی مطلوب و کیفیتی قابل قبول را تضمین میدهد .

مهزیار فولاد صنعت در صدد است تا تمام خدمات خود در زمینه فروش و تامین انواع مقاطع فولادی و آهن الات را در اختیار مشتریان عزیز قرار داده و خدمات جانبی نظیر (برشکاری ، جوشکاری ، آنالیز و بازدید از محصول ) را از تعهدات خود میداند .

ما در این مطلب قصد داریم شما را با انواع ورق گالوانیزه آشنا کرده ، کاربرد آنها ،  تفاوت ورق گالوانیزه با سایر مقاطع فولادی و سایر متریال فلزی را برای شما عزیزان شرح خواهد داد . با مهزیار فولاد صنعت همراه باشید .


انواع ورق گالوانیزه

انواع ورق گالوانیزه

انواع ورق گالوانیزه 

نوعی ورق فولادی ساخته شده از جنس فولاد ضد زنگ یا استنلس استیل هستند که توسط یک لایه محافظ فلز روی، پوشش داده شده است ، فلز روی که به صورت یک لایه بر روی سطح ورق های گالوانیزه قرار می گیرد، سطح فلزی را در برابر خوردگی و زنگ زدگی محافظت می کند ، انواع فولاد به نوعی در خطر اکسید شدن و زنگ زدگی قرار دارند ، اما فرآیند گالوانیزه کردن به عنوان راهکار مؤثری برای رفع این مشکل معرفی شد. تولید ورق گالوانیزه مطابق با استانداردهای صنعت فولاد انجام می شود.

برای ساخت ورق گالوانیزه معمولاً ضخامت های متفاوتی در نظر می گیرند که آن ها را برای موارد کاربردی خاص، مناسب می سازد.

سطح این ورق ها به گونه ای است که به راحتی قابل رنگ آمیزی و جوشکاری هستند. جالب است بدانید رنگ آمیزی و جوشکاری انواع ورق گالوانیزه با ضخامت متفاوت نیز از استانداردهای انجمن جوشکاری و همچنین استانداردهای رنگ و پوشش تبعیت می کند.


 

ورق گالوانیزه در چه مواردی کاربرد دارد؟ 

گریدهای مختلف از انواع ورق گالوانیزه برای تولید محصولات متنوع در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند ؛ صنایع خودروسازی، تولید ملزومات الکتریکی، تولید انواع صفحات گالوانیزه و  متریال ساخت و ساز از مهم ترین موارد کاربردی ورق گالوانیزه هستند.

پوشش حاوی فلز روی که در این ورق ها اِعمال شده است وآن ها را در برابر خوردگی شیمیایی محافظت می کند . ضخامت کم لایه فلز روی (لایه گالوانیزه) که بر روی ورق های گالوانیزه وجود دارند موجب می شود فرآیند جوشکاری به سهولت انجام گیرد. اثر چربی، رسوب یا جرم بر روی این سطوح فلزی باقی نمی ماند. لایه های رنگ که روی ورق گالوانیزه ایجاد می شوند پس از پایان رنگ آمیزی در برابر خوردگی مقاومت خود را همچنان حفظ می کنند.


 

تفاوت ورق گالوانیزه با ورق فولادی و سایر متریال فلزی :

ورق گالوانیزه با ورق فولادی و سایر متریال فلزی در بسیاری موارد، تفاوت دارد. ورق های گالوانیزه دارای یک پوشش محافظ روی سطح خود هستند؛ ورق های فلزی مانند ورق آلومینیومی در مقایسه با ورق های فولادی، قیمت بالاتری دارند و ورق های فولادی در مقایسه با ورق های گالوانیزه، ارزان تر هستند. سایر تفاوت میان ورق گالوانیزه با ورق فولادی و سایر متریال فلزی در برخی خصوصیات فیزیکی نظیر توان کششی، درصد وزنی، ابعاد، ضخامت، قابلیت رنگ آمیزی سطح ورق، جوشکاری و … خلاصه می شود. بر همین اساس، استفاده از انواع ورق گالوانیزه در کاربردهای صنعتی بسیار مقرون به صرفه تر و ایده آل است.


 

خرید و فروش انواع ورق گالوانیزه :

انواع ورق گالوانیزه بر اساس استانداردهای EN تولید می شوند . بر همین اساس و نوع کاربری این ورق ها، قیمت ورق متفاوت است ، خرید و فروش ورق گالوانیزه مطابق با نیاز مشتریان انجام می گیرد.به عبارت ساده تر ، گریدهای انواع ورق گالوانیزه معین می کنند که از این ورق باید در چه مواردی استفاده شود؛به طور مثال :ا گر توان کششی ورق گالوانیزه بالا باشد از آن برای شکل دهی ورق در شرایط سخت استفاده می گردد.

برخی از این ورق ها توان کششی کمتری دارند و برای کاربردهای خم شدگی مناسب می باشند.

مجموعه فروشگاهی مهزیار فولاد صنعت به عنوان یک مرکز جامع و تخصصی تأمین کننده انواع شمش فولادی، ورق استیل و ورق گالوانیزه، سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود نموده است. محصولات این مرکز دارای کیفیت عالی بوده و از نظر کارشناسان، تأیید شده است.


 

 از شما صنعتگران عزیز خواهشمندیم از طریق تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره ۴۴۴۴۹۱۰۱-۰۲۱ ، پرسنل شرکت مهزیار فولاد صنعت را از صورت درخواستی خود آگاه سازید ، پرسنل واحد فروش صورت خرید شما را در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد . شما میتوانید صورت  خرید خود را به شماره واتس آپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ارسال نموده و ما را از صورت درخواستی خود آگاه سازید .

قابل توجه شما عزیزان که شرکت مهزیار فولاد صنعت، در زمینه فروش انواع ورق های فولادی مختلف فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده :

از شما خریداران محترم تقاضا میشود  جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .

 

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *