پولکی های آلیاژی

خرید انواع پولکی های آهن، فولاد، آلیاژی

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولاد صنعت. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی درباره ی پولکی های آلیاژی و آهنی و فولادی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. لطفا با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.


پولکی های آلیاژی ، آهنی و فولادی

پولکی در بازار آهن فروشان و فعالین فروش مقاطع فولادی و آهنی به نوعی مقطع فولادی گفته می شود که معمولا از ورق های فولادی به صورت دایره ای برش خورده و موارد استفاده ی بسیار گوناگونی در صنایع دارد.

پولکی های می توانند از سر شت ها و راد های ضخامت بالا نیز بریده شود که کیفیت پولکی هایی که از ورق های فولادی بریده می شود، بسیار بالاتر از پولکی هایی می باشد که از شفت های آهنی و آلیاژی بریده می شود. پس اولویت صنعتگران گرامی برای خرید انواع پولکی های آلیاژی و فولادی، تامین این پولکی های و این پولک های دایره ای شکل آهنی و فولادی، از ورق های آهنی، آلیاژی و فولادی بوده و حتی المقدور آلیاژ و ضخامت مذکور برای خریداران به صورت ورق در بازار موجود می باشد، ترجیح بر استفاده از پولکی و برش پولکی دایره ای شکل از ورق های فولادی می باشد.

در صورت نبود این آلیاژ ها به صورت ورق و موجود بودن مشابه شفت فولادی آنها و در صورت ناچار بودن به استفاده از این نوع قطعات، صنعتگر روی به خرید شفت فولادی دایره ای شکل جهت برش قطعات فولادی و صنعتی خود می نماید.

پولکی ها می توانند توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت برای خریداران گرامی در آلیاژ های گوناگون و در سایز های مختلف تامین گردند.

پولکی ها دارای 2 معیار سایز می باشند که یک معیار ضخامت پولکی و یک معیار قطر پولک می باشد، پس درخواست خریداران می بایست برای دایره ی پولکی شکلی که 100 میلی متر قطر دایره باشد و ضخامت آن 10 میلی متر باشد، به صورت 100/10 صد در ده مطرح گردد.

پولکی های آلیاژی و فولادی می تواند از ورق های استیل یا استنلس استیل به صورت پولک استیل از ورق های سیاه ضخامت بالا به صورت پولک آلیاژی و فولادی برش خورده و برای خریداران و صنعتگران گرامی تامین گردد.

صنعتگران گرامی از پولک های فولادی جهت ساخت بسیاری از قطعات صنعتی همچون فلنج ها، چرخ دنده ها، کور کن ها و بسیار بسیار سازه های صنعتی دیگر استفاده می نمایند و خرید مقطع فولادی به صورت پولک برای آنها صرفه ی بسیار بالایی داشته، چرا که پرت کالا توسط فروشنده برداشته شده و محصول نهایی که به صورت پولکی های آلیاژی، فولادی و آهنی برای خریدار ارسال می گردد، صرفا قطعه نهایی بوده که مورد ماشین کاری و دنده زنی و ساخت قطعه صنعتی قرار می گیرد.

پولک های فولادی و آلیاژی و پولکی های آهنی توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت در آلیاژ های مختلف تامین می گردد و این آلیاژ ها می تواند به صورت آلیاژ ST52 – ST37 – ST44 – ST60 – CK45 – CK20 – CK22 – CK15 – S235JR – S275JR – S355JR – A516 – A283 – A285 تامین گردد.

پس همین حالا جهت خرید پولکی آهنی، فولادی و آلیاژی استنلس استیل و کربن استیل که آلیاژ های آنها در بالا قید گردیده، می توانید با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نموده تا پولکی های مد نظر خود را از واحد فروش شرکت استعلام نمایید.

لازم به ذکر است پولکی های درخواستی شما خریداران می تواند از ضخامت 2 میلی متر تا ضخامت 250 میلی متر برابر با درخواست شما عزیزان به روش های مختلف برش به روش های برش لنس فولادی، برش واتر جت، برش لیزر و برش هوابرش پرگال صورت پذیرفته و برای شما خریداران و صنعتگران گرامی ارسال گردد.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه پولکی های آلیاژی و فولادی و فلزی برابر با درخواست خریداران و صنعتگران گرامی در ایران.

مهزیار فولاد صنعت طیف گسترده ای از یک مجموعه بدون قید و شرط و با دوام از انواع پولکی های آلیاژی که به گروه‌های مختلف  و متفاوت تقسیم می‌شوند ارائه می‌کند . مجموعه ما در واقع عرضه کننده انواع پولکی فولادی با بهترین کیفیت استاندارد فولاد که در درجات مختلف تولید شده‌اند است .

ورق های پولکی آلیاژی که معمولا با استفاده از تکنیک برش دایره ای از ورق های فابریک نرمالایز و یوتی تولید می‌شوند.  این پولکی ها محصول فرآیند متالورژیکی است که در آن آلیاژ به صورت خاصی با استفاده از یک نیروی فشاری قوی اسلب ها تبدیل به پلیت با ضخامت مختلف می گردند . و تحت تست های یوتی و نرمالایز قرار می گیرند و سپس در انبار با پرگار برقی به صورت پولک برش داده می شود .


 انواع پولکی های فولادی :

پولکی آلیاژی کربن استیل (Carbon Steel Forged Circular Plate) :کاربرد اصلی  پولکی آلیاژی کربن استیل استفاده در روش سیال در سیستم های لوله کشی است. ما همچنین این  نوع از پولکی های آلیاژی را در مواد و اندازه‌های مختلف پیشنهاد می کنیم.

– پولکی آلیاژی ST37 و ST52  :از دیگر انواع پولکی های آلیاژی “پولکی آلیاژی ST37 – ST52” است . که دارای طیف گسترده ای از ویژگی هاست که آن را برای ساخت قطعات صنعتی ایده آل مناسب می سازد .

-پولکی آلیاژی ضد سایش :

این نوع پولکی به دلیل مقاومت در برابر سایش و خوردگی، به طور گسترده‌ای مورد توجه کاربران قرارمی‌گیرند. و در ساخت دیسک های تحت سایش صنعتی کاربرد دارد .

– پولکی آلیاژی CK45 :

پولکی های آلیاژی CK45 با استفاده از آلیاژ های دارای منگنز با کیفیت ویژه، که ظرفیت تحمل فشار تحت سایش را داراست .


مزایای پولکی های آلیاژی :

  • کنترل هزینه تولید و صادرات
  • قیمت مناسب و رقابتی
  • تضمین کیفیت و مطابق با سفارش مشتری
  • تحویل فوری و قابلیت تولید در تناژ بالا در هر ماه

مشخصات پولکی های آلیاژی :

قطر : از 50 میلی متر تا 2000 میلی متر

ضخامت : از 3 میلی متر تا 300 میلی متر


آلیاژ های قابل تامین 

ST52 – ST37 – ST44 – ST60 – CK45 – CK20 – CK22 – CK15 – S235JR – S275JR – S355JR – A516 – A283 – A285


جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت انواع پولکی های فولادی و آلیاژی و آهنی، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا صورت های درخواستی خود را به واتساپ شرکت به شماره 09383940223 ارسال نمایید. کارشناسان این شرکت پس از بررسی کامل صورت های درخواستی شما عزیزان، پیش فاکتور مربوطه را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهند نمود.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *