لوله های اسپیرال سایز 10 الی 100 اینچ

فروش ، خرید و قیمت لوله های اسپیرال سایز بالا از سایز 10 الی 100 اینچ

سلام و درود فراوان بر شما صنعتگران عزیز ، به اطلاع میرساند مهزیار فولاد صنعت ، در زمینه انواع لوله فولادی ، لوله های استیل و دیگر مقاطع ، فعالیت گسترده ای داشته و خدمات خود را در سراسر کشور توسعه داده است . لوله های اسپیرال سایز 10 الی 100 اینچ ، در مهزیار فولاد موجود می باشد. شما می توانید جهت خرید لوله های اسپیرال ، و دیگر لوله های سایز بالا ، با شماره واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس بگیرید . قیمت لوله اسپیرال در این مجموعه بسیار متعادل و مقرون به صرفه میباشد. یکی از مهمترین اهداف مهزیار فولاد صنعت ، کیفیت میباشد ، ما کیفیت انواع لوله فولادی و آلیاژی عرضه شده به شما را تضمین میکنیم ، چراکه کیفیت حق شماست .

در این مقاله به تولید، خرید، فروش و قیمت لوله های اسپیرال از سایز 10 اینچ الی 100 اینچ می پردازیم، با ما همراه باشید.


در این ویدیو به خلاصه ای از مطالب این صفحه خواهیم پرداخت


لوله های سیاه فولادی به روش درز دار به چند روش گوناگون تولید می گرددف لوله های درز دار به روش درز مستقیم زیر پودری، درز مستقیم درز ماهیچه ای، درز مستقیم درز مخفی و لوله های اسپیرال که درز مارپیچ دارند در بازار فولاد جهان تولید و عرضه می گردند.

در این مقاله به تولید، خرید، فروش و قیمت لوله های اسپیرال از سایز 10 اینچ الی 100 اینچ می پردازیم.

لوله های اسپیرال در حقیقت از ورق های سیاه فولادی که به روش کویل تولید گشته اند ساخته می شود، لوله های اسپیرال که در ادبیات صنعتی به آن لوله های درز مارپیچ نیز می گویند از ورق های سیاه فولادی با عرض و ضخامت های متغیر تولید و عرضه می گردد.

لوله های اسپیرال می تواند از سایز 10 اینچ الی سایز 100 اینچ در ضخامت های مختلف تولید و عرضه گردند، موارد مصرف لوله های اسپیرال عبارتند از ساخت خطوط انتقال جهت آب و گاز (برای این بخش لوله های اسپیرال میبایست دارای تاییدیه هیدرواستاتیک و رادیوگرافی باشند).

لوله های اسپیرال پس می توانند با استاندارد API تولید گشته که مقاومت بالایی را در شرایط سازه ای از خود نشان می دهند، لوله های اسپیرال در سایز های پایین مورد مصرف صنایع مختلف از جمله خطوط انتقال آب، گاز و دیگر معیانات مرتبط می باشد.

لوله های اسپیرال در سایز های بالا مصارف صنعتی و سازه ای داشته که برای ساخت سازه های صنعتی، شمع کوبی، ساخت بیلبورد های تبلیغاتی، پل های عابر پیاده و دیگر سازه های راه سازی به کار گرفته می شود.

لوله های سیاه فولادی اسپیرال در ایران بسیار پرطرفدار بوده و این لوله ها جهت مصارف مذکور در پروژه های گوناگون صنعتی به کار گرفته می شوند.

خریداران گرامی جهت خرید انواع لوله های اسپیرال سایز بالا و لوله های فولادی آهنی سایز بالا از سایز 10 اینچ تا سایز 100 اینچ از ضخامت های 4 میلی متر الی ضخامت 15 میلی متر می توانند با دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس گرفته و لوله های فولادی درخواستی خود را از این مجموعه استعلام نمایند.

قیمت لوله هاغی فولادی اسپیرال با توجه به نوسانات زیاد قیمت ورق فولادی که در حقیقت مواد اولیه ساخت لوله های اسپیرال می باشد بسیار متغیر بوده و خریداران گرامی میبایست در هنگام خرید کلیه قیمت های دریافتی خود را بروز نموده و خرید خود را قطعی نمایند.

لوله هاغی اسپیرال همچون دیگر لوله های فولادی می توانند با آلیاژ های گوناگون تولید گردند، آلیاژ های به کار رفته در لوله های اسپیرال فولادی عبارتند از ST37-2،ST44،ST52،API5LGRB،API5LPSL2 و … می باشند.

مصرف کنندگان گرامی میبایست لوله های اسپیرال آهنی و فولادی درخواستی خود را با توجه به آلیاژ های مورد کاربرد در صنایع انتخاب نموده تا بهترین شرایط سازه ای را از لوله های اسپیرال آلیاژی در شرایط سازه بهره برداری نمایند.

جهت خرید انواع لوله های اسپیرال، فروش لوله های اسپیرال مازاد و جهت اطلاع از قیمت روزانه انواع لوله های اسپیرال فولادی آهنی، آلیاژی و صنعتی میتوانید با دایره فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نمایید.

(شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه لوله های اسپیرال فولادی و آلیاژی در ایران)


خرید لوله های اسپیرال سایز 10 الی 100 اینچ

فروشنده لوله های اسپیرال از سایز 10 اینچ تا 100 اینچ

فروش لوله اسپیرال x52 ، x60

فروش ورق اکسین , ورق اکسین , ورق گالوانیزه

فروش لوله اسپیرال ساخت داخلی به سفارش مشتری

با سایز و ضخامت های سفارشی توسط مشتری

لوله  اسپیرال جهت خطوط انتقال آب

لوله اسپیرال جهت خطوط انتقال گاز

لوله اسپیرال تست جهت  پروژه های دقیق

لوله اسپیرال وارداتی

همینک در مهزیار فولا


قیمت لوله های اسپیرال و دیگر ضخامت ها در مهزیار فولاد موجود میباشند . تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با ارائه خدمات مشاوره در خرید ، باعث آسوده شدن مرحله خرید خواهند شد و در صورت نیاز از مرحله مشاوره تا مرحله خرید همراه شما مشتریان عزیز خواهند ماند . پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت از ساعت 9 صبح الی ساعت 17:30 همه روزه ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) در خدمت شما عزیزان خواهند بود . لطفا جهت خرید انواع لوله های اسپیرال و انواع لوله های سایز بالا ، با شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید . شک نداشته باشید تیم فروش به محض دریافت سفارش ، امور مربوط به خرید را ببرای شما مشتریان عزیز ترتیب داده و در کوتاه ترین زمان ، محصول مورد نیاز شما را تامین خواهند کرد .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *