قیمت ورق گالوانیزه

قیمت ورقهای گالوانیزه

ورق های گالوانیزه در دسته ی ورق های سرد صنعتی قرار می گیرد که به روش نورد سرد از ورق هایی که ابتدا نورد گرم شده اند تولید گشته و در فرآیند تولید ازداخل وان گالوانیزه عبور کرده تا پوشش سطحی از مواد قلع، روی و آلمینیوم سطح آن را بپوشاند.

به ورق هایی که با این فرآیند تولید می گردند ورق های گالوانیزه می گویند.

ورق های گالوانیزه از ضخامت 0.2 میلی متر الی 6 میلی متر معمولا مورد کاربرد های صنعتی ای قرار می گیرد که وجود رطوبت در محل بکارگیری این فولاد ها بسیار ملموس بوده و از ورق های گالوانیزه در این پروژه ها به دلیل مقاومت بالا در شرایط مرطوب استفاده می شود.

قیمت ورق های گالوانیزه بصورت ورق های گالوانیزه داخلی و وارداتی بسیار شناور بوده و کلیه ی خریداران گرامی جهت خرید انواع ورق های گالوانیزه می توانند قیمت اقلام مذکور را بصورت روزانه از واحد بازرگانی شرکت مهزیار فولاد استعلام نمایند.

ورق های گالوانیزه در کشور ایران توسط کشور های فولاد مبارکه اصفهان، شرکت تاراز چهار محال و بختیاری، شرکت فولاد کاشان و شرکت سمنان و همچنین توسط شرکت فولاد غرب تولید می گردد.

انواع ورق های گالوانیزه وارداتی از نوع چینی، غزاق، هندی و دیگر کشور ها نیز بعضا در مقاطعی در بازار ایران موجود می باشد که خریداران گرامی می توانند با توجه به نیازی که به ورق های گالوانیزه در سازه های خود دارند ضخامت های مختلف ورق های گالوانیزه را از واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تهیه نمایند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های گالوانیزه، روغنی و سیاه در ایران می باشد و بصورت تخصصی اقدام به فروش ورق های گالوانیزه با ضخامت های مختلف می نماید.

شما می توانید ورق های گالوانیزه را بصورت رول های 5 الی 8 تنی و یا بصورت شیت های برش خورده از رول یا بصورت شیت های فابریک تهیه نموده و برای سازه های خود مصرف نمایید.

ورق های گالوانیزه در ضخامت های گوناگون در انبار استوک شرکت مهزیار فولاد صنعت موجود می باشد و شما می توانید این ورق ها را در ضخامت های مختلف همینک از واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت استعلام نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامینن کننده  کلیه ی ورق های فولادی، آلیاژی، فلزی، آهنی و صنعتی در ایران.

سلام و درود بر شما کاربران عزیز ، ما شرکت تامین و فروش مقاطع فولادی میباشیم که در زمینه فروش و تامین کلیه مقاطع فولادی ، نهایت تلاشمان این است که شما مشتریان را از ارائه محصولات خود راضی نگه داشته و بهترین کیفیت کاری خود را به شما عرضه کنیم .معمولا در پروژه های صنعتی که صنعتگران با آن سر و کار دارند ، مقوله ی قیمت ، و کیفیت بیسیار حائز اهمیت قرار میگیرد ، اغلب بسیاری از خریداران و صنعتگران پس از آنکه خرید خود را از یک شرکت تامین کننده انجام میدهد ، به مشکلاتی بر میخورند ، مثل عدم کیفیت محصول ، و یا مغایرت داشتن محصول ارسالی با محصول مورد نیاز مشتری . شرکت مهزیار فولاد صنعت ، قیمت ورقهای گالوانیزه را نسبت به دوام و کیفیت محصول ، بسیار منطقی و کمتر اعلام کرده و این تضمین را به شما میدهد که از نظر کیفی خیالتان راحت باشد .


ما در این صفحه ، ورق های گالوانیزه را در ابعاد مختلف برای شما فراهم آورده ایم :

گالوانیزه - قیمت ورقهای گالوانیزه

گالوانیزه – قیمت ورقهای گالوانیزه

انواع ورق گالوانیزه مستقیم از انزلی و بندر امام در تناژ بالا

ورق های گالوانیزه از ضخامت 0.18 تا 1 میلیمتر

ورق گالوانیزه  سایز های (0.18 ، 0.20 ، 0.22 ، 0.25 ، 0.28 ، 0.30 ، 0.35 ، 0.38 ، 0.40 ، 0.45 ، 0.48 ، 0.50 ، 0.60 ، 0.70 ، 0.80 ، 0.90 ، 1 میلیمتر )  میلگرد استیل 304

فروشنده ورقهای گالوانیزه در سایز های (1.20 میلیمتر 1.25 میلیمتر 1.50 میلیمتر 1.70 میلیمتر 2 میلیمتر 2.5 میلیمتر 3 میلیمتر 4 میلیمتر  5 میلیمتر و 6 میلیمتر )
ضخامتهای بالاتر نیز در این شرکت بصورت کارگاهی گالوانیزه میگردند

ورق های ضخامت های مورد نیاز شما و در ابعاد مختلف همینک در مهزیار فولاد

شما میتوانید از طریق تماس با شرکت مهزیار فولاد صنعت ، از قیمت ورقهای گالوانیزه و دیگر ورق های استیل مطلع شوید . 


 

ما در راستای فروش مقاطع فولادی و آهن آلات ، درصدد آن هستیم تا خدمات خود را از نظر کمی و کیفی به درجه ای برسانیم تا مشتریان و خریداران ارجمند از مهزیار فولاد صنعت راضی باشند ، چرا که رضایت شما ، اعتبار ماست ، و شعار ما این است که ( کیفیت حق شماست ) . ، مهزیار فولاد صنعت فروش ورق گالوانیزه را در سراسر ایران توسعه داده و شما خریداران در هر جای ایران میتوانید سفارش خود را به ما بسپارید ، ما سفارش شما را در هرکجا که باشید ، ارسال خواهیم کرد .  خواهشمندیم از طریق تماس با واحد فروش شرکت ، به شماره 44449101-021 ، پرسنل شرکت مهزیار فولاد صنعت را از صورت درخواستی خود آگاه سازید ، پرسنل واحد فروش صورت خرید شما را پیگیری نموده و در کمترین زمان ممکن تامین خواهند کرد . همچنین میتوانید صورت خود را به شماره واتس آپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ارسال نموده و ما را از صورت درخواستی خود آگاه سازید .شایان ذکر است که شرکت مهزیارفولاد صنعت، علاوه بر فروش ورق گالوانیزه رنگی ، در زمینه انواع ورق های فولادی مختلف فعالیت دارد ، که در ذیل قید شده :

از شما خریداران محترم تقاضا میشود  جهت خرید اقلام فولادی قید شده ، با واحد فروش شرکت تماس بگیرید ، و یا اینکه با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com صورت درخواستی خود را ارسال کرده ، پرسنل بخش فروش شرکت در اولین فرصت و در کوتاه ترین زمان درخواست شما را پیگیری کرده و پیش فاکتور مربوطه را برای شما ارسال خواهند کرد .

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *