لوله های گوشتی جهت سیستم های هیدرولیک فشار قوی لوله ضخیم بار گوشتی جهت حفاری های نفتی

لوله گوشتی ضخیم بار

با سلام خدمت شما خریداران و صنعتگران ارجمند ، مهزیار فولاد صنعت ، با ارائه خدمات خود در زمینه لوله های آلیاژی ، انواع لوله فولادی در ضخامت های بالا و پایین ، لوله های گوشتی ضخیم بار را در ضخامت های مختلف ، با بیشترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد . مهزیار فولاد صنعت ، با تجربه و تخصص خود در زمینه انواع  لوله صنعتی ، انواع لوله مانیسمان در رده های 40 ، 60 ، 80 و دیگر رده های موجود در بازار ، از شما دعوت می کند تا خریدی مطمئن و آسوده را با ما تجربه کنید ، لطفا جهت اطلاع از قیمت لوله های گوشتی ضخیم بار ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و ما را از صورت سفارش خرید خود آگاه سازید ، ما به شما عزیزان کیفیت را تضمین خواهیم کرد ، چرا که کیفیت حق شماست .در این صفحه ، اقلامی از موجودی انبار مهزیار فولاد صنعت به شما عزیزان ارائه می شود ، لطفا اقلام ذکر شده را بررسی نمایید .


ویدیو زیر، خلاصه ای از مطالب این صفحه است:


لوله های گوشتی ضخیم بار

لوله های مانیسمان که به روش بدون درز تولید می شوند، دارای انواع مختلفی بوده که نوعی از این لوله ها با نام لوله های گوشتی یا لوله های ضخامت بالا و به نام های دیگر نیز در بازار ایران با نام لوله گوشتدار و لوله ی ضخیم بار و … شناخته می شوند.

لوله های گوشتی و گوشتدار در دسته ی لوله های مانیسمان سنگین قرار گرفته که می بایست در آلیاژ های گوناگونی جهت مصارف خاص صنعتی تولید و عرضه گردند.

لوله های گوشتدار و ضخامت بالای آهنی در دسته ی لوله هایی قرار می گیرد که جهت ساخت سازه و قطعات فولادی فلزی بکار گرفته می شود. از لوله های آهنی فولادی گوشتی و ضخیم بار جهت انتقال سیالات استفاده نشده و از این لوله ها جهت ساخت ادوات صنعتی همچون قطعات خودرو، قطعات استراکچر های نفت، گاز و صنایع پتروشیمی و قطعات گوناگون سازه های غول پیکر اشاره نمود.

از لوله های گوشتدار و گوشتی جهت بوش و بوشن زدن قطعات صنعتی نیز استفاده می شود. لوله های گوشتی ضخیم بار و یا لوله های گوشتدار ضخامت بالا می بایست در آلیاژ های گوناگونی تولید گردند که مصرف کنندگان گرامی معمولا این لوله ها را در آلیاژ های ST37، ST52، A106 GRB، A179، A333 GR6 و دیگر آلیاژ ها اشاره نمود.

لوله های گوشتی ضخامت بالا از سایز قطر خارجی 50 میلی متر الی قطر خارجی 600 میلی متر در ضخامت ها و اندازه های گوناگون همینک در دسترس شما خریداران گرامی قرار دارد و صنعتگران گرامی جهت خرید انواع لوله های گوشتی و لوله های ضخیم بار می توانند با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت خود را متعهد به تامین کلیه لوله های گوشتی با آلیاژ های اعلامی می داند و کلیه فولاد های ارائه شده توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت با تاییدیه بنیاد علوم کاربردی رازی به فروش می رسند.

از دیگر کاربرد های لوله های گوشتی ضخیم بار می توان به استفاده از این لوله ها در سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک نیز اشاره نمود.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه متریال های فولادی و آلیاژی در ایران.


فروشنده ، خریدار و قیمت روزانه آهن آلات انواع لوله های ضخیم بار  جهت صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، صنایع حفاری و مدار های پایپینگ فشار قوی ، لوله ضخیم بار x52 ، x60 ، st52 ، لوله سنگین ، لوله ضخیم بار

لوله های گوشتی جهت سیستم های هیدرولیک فشار قوی

لوله ضخیم بار گوشتی جهت حفاری های نفتی لوله تست آب

لوله ضخیم بار گوشتی  x52

لوله ضخیم بار گوشتی x60

لوله ضخیم بار گوشتی  st52

لوله های ضخیم بار جهت کلیه مصارف صنعتی همینک در مهزیار فولاد

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سایز ها و ضخامت های موجود با ما تماس بگیرید .


شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با در زمینه مقاطع آلیاژی دارای تخصص بالایی بوده و با سالها تجربه ، بهمراه تیم کارشناسان فروش خود ، به راحتی شما عزیزان را در زمینه انتخاب نوع لوله با توجه به شرایط استفاده ، شما عزیزان را در زمینه خرید لوله های گوشتی ضخیم بار راهنمایی نموده ، و در این زمینه نهایت تلاش خود را خواهند نمود تا شما عزیزان به نتیجه مثبتی در خرید خود رسیده و به اهداف صنعتی خود برسید . لطفا در صورت خرید جهت اطلاع از قیمت انواع لوله صنعتی ،انواع لوله های آلیاژی ضخامت بالا ،و انواع لوله مانیسمان ، با واحد فروش شرکت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، همچنین از طریق ارسل ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، و همچنین ارسال پیام به واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ ، ما را از صورت خرید خود آگاه سازید ، کارشناسان و مشاوران مهزیار فولاد ، خریدی مطمئن را به شما عزیزان تضمین خواهند کرد . 

مهزیار فولاد صنعت ، علاوه بر لوله های گوشتی ضخامت دار ، در زمینه لوله های فولادی و آلیاژی دیگر نیز فعالیت گسترده ای دارد که در ذیل قید شده است :


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *