ساخت سازه های فلزی

ساخت سازه های فلزی

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند. در این صفحه قصد داریم مطالبی مفید و کاربردی درباره ی ساخت سازه های فلزی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید.


در این ویدیو به خلاصه ای از مطالب این صفحه خواهیم پرداخت:


سازه های فلزی و آهنی انواع گوناگونی داشته که به بسیاری از سازه ها و اقلامی که با فلزات ساخته می شود سازه ی فلزی گفته می شود و این استراکچر ها در دسته ی سازه های فلزی قرار می گیرد.

مثلا نیمکتی که در پارک وجود دارد و شما روی آن می نشینید نوعی سازه ی فلزی است، یا تیر چراغ برق یا گاردریل کنار اتوبان همه و همه در دسته ی سازه های فلزی قرار می گیرد.

برای ساخت این سازه ها، معمولا از مقاطع گوناگونی از فولاد ها استفاده می شود، به اینصورت که مثلا برای ساخت سازه ی فلزی گاردریل از ناودانی ورق سیاه و از مواد گالوانیزه استفاده میگردد.

یا سازه های فلزی ساختمانی با انواع تیرآهن ناودانی، نبشی، میلگرد و …… ساخته و تولید می گردد.

در زمینه ی ساخت سازه های فلزی و مشاوره برای ساخت سازه های فلزی صنعتی همچون سازه ها و تندیس های خاص و دیگر سازه های فلزی راه سازی، سازه های فلزی صنایع نفت و گاز، صنایع سیمان و دیگر صنایع شما می توانید از مشاوره کارشناسان شرکت مهزیار فولاد استفاده نمایید.

کارشناسان ما همواره شما را جهت انتخاب بهترین متریال با بهترین آلیاژ برای ساخت سازه های فلزی خود راهنمایی می نماید.

سازه های فلزی ای که در صنایع راه سازی به کار می روند معمولا از ورق های سیاه فولادی با ضخامت های بالا تولید می گردند و نوع و شکل این سازه ها به گونه ایست که مقاومت و خواص مکانیکی برای ساخت این سازه ها و در زمان بهره برداری از این سازه ها بسیار حیاتی است، به همین دلیل از آلیاژ های خاص برای ساخت سازه های این چنینی استفاده می شود.

در کل سازه های راه سازی که شامل سازه هایی همچون پل های معلق و پل های شمع کوبی شده یا دیگر پل ها می باشد معمولا با سازه های فولادی ساخته می گردند.

از نمونه های این سازه ها می توان به پل جدید شهر خرمشهر یا پل طبیعت تهران اشاره نمود، این سازه ها کاملا با فولاد ساخته شده که در یکی مواد اولیه به کار رفته برای ساخت لوله می باشد و در دیگری مواد اولیه ساخت پل ورق فولادی می باشد.

مثال های به کار رفته در حقیقت بخش کوچکی از سازه های فلزیست که در صنایع تولید می گردد، این سازه ها می تواند در صنایع دیگر نیز با مقاطع گوناگون فولادی نیز تولید گردند.

شما می توانید جهت ساخت سازه های فلزی خود با واحد پشتیبانی شرکت مهزیار فولاد تماس حاصل نموده تا مقاطع فولادی خاص خود را برای ساخت سازه های فلزی از این شرکت تهیه نمایید.

(شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه مقاطع فولادی در آلیاژ های مختلف جهت ساخت کلیه سازه های فلزی در ایران)

همواره در صنایع فلزی کشور نیاز به ساخت سازه های فلزی جهت مصارف خاص صنعتی وجود داشته و دارد این مجموعه با توجه به امکان ساخت و اجرای این سازه ها جهت مصرف در کلیه صنایع کشور پروژه فلزی سنگین را نیز میتواند اجرایی نماید.


قیمت قوطی آهنی و قیمت ورق گالوانیزه رنگی


مهزیار فولاد صنعت، مقاطع فولادی مورد نظر شما صنعتگران عزیز را در زمینه خدمات صنعتی جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کلیه مقاطع فولادی و آلیاژی، با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و همچنین جهت استعلام صورت های درخواستی خود، می توانید صورت های درخواستی خود را به واتساپ شرکت به شماره 09383940223 ارسال نمایید. کارشناسان ما همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگویشما عزیزان خواهند بود. همچنین می توانید جهت اطلاع از قیمت کلیه مقاطع فولادی، اپیشکیشن مشاهده قیمت روز آهن آلات مهزیار فولاد صنعت را نصب نموده و به راحتی از قیمت روز کلیه مقاطع فولادی آگاه شوید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *