لوله فولادی گالوانیزه

دو نوع مختلف از فناوری لوله فولادی گالوانیزه

صحبت از استفاده از لوله های فولادی است.
استفاده از لوله های فولادی گالوانیزه یک انتخاب خوب است و لوله های فولادی گالوانیزه، به دو روش اصلی تولید می شوند : که یکی از آنها گالوانیزه گرم و دیگری گالوانیزه سرد است.
شاید شما می خواهید بدانید که تشخیص آنها چگونه است؟!
در این لوله ها نوع پردازش و تولید متفاوت است. برای واضح تر بودن این بحث، داشتن برخی اطلاعات نسبی کلیدی است.

لوله فولادی گالوانیزه گرم توسط تکنولوژی گالوانیزه گرم تولید می شوند و انواع مختلف لوله فولادی بر اساس این روند تولید  خواهند شد.
نکته اصلی کار با واکنش آهن و فلز مذاب است تا سطح بیرونی بتواند یک لایه ی آلیاژی ایجاد کند که این آلیاژ بتواند عملکرد مثبت لوله های فولادی گالوانیزه را افزایش دهد. اگر آهن و فلز مذاب به طور کامل همسان شوند مقاومت در برابر خوردگی افزایش خواهد یافت . ضخامت پوششی که روی لوله فولادی قرار میگیرد به طور مساوی است و این می تواند عملکرد چسبندگی را بهبود بخشد و همچنین طول عمر لوله فولادی را افزایش دهد . تولید کنندگان لوله های فولادی نیاز به دانستن تفاوت هایی که در روند تولید این لوله های فولادی وجود دارد ، دارند . لوله های فولادی گالوانیزه گرم می توانند در بسیاری از زمینه ها مورد استفاده قرار گیرند و از جمله مزایای آن وقاومت در برابر خوردگی ، رطوبت و سختی بسیار خوب در سیالات تحت فشار آب است

در واقع، گالوانیزه سرد فقط الکترو گالوانیزه است. با این حال، کیفیت لوله فولادی گالوانیزه گرم به علت وجود پوشش روی بهتر از لوله گالوانیزه سرد است. پوشش لوله فولادی گالوانیزه سرد نازک است، بنابراین مقاومت و همچنین تکنولوژی آن در برابر خوردگی بسیار خوب نیست. در نتیجه در بازار فعلی محبوبیت لوله گالوانیزه گرم بیشتر است و عمدتا در ساخت و ساز مدرن از این نوع لوله گالوانیزه استفاده می شود. علاوه بر این، پردازش گالوانیزه سرد به محیط زیست آسیب می رساند، بنابراین تعدادی از کشورها تعدادی مقررات مربوط به این موضوع را اعلام  کرده اند.در نتیجه تامین کنندگان فولاد به این موضوع توجه می کنند و محدودیت های اعمال شده بر روند کاری آنها تاثیر می گذارد.

انواع مختلفی از این لوله های فولادی گالوانیزه در بازار وجود دارد. با این حال، بسته به نیازهای مختلف، انتخاب های مختلفی نیز وجود دارد تا بتوانیم مزایای فولاد را برای دستیابی به ساختار، کیفیت و ارتقای بهره وری به طور کامل در اختیار داشته باشیم. در بحث کاری، ما باید مشخصات لوله های فولادی را مورد توجه قرار دهیم زیرا هدف آن تضمین ایمنی پروژه است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *