مقاطع HP

خرید و فروش کلیه پروفیل های دریایی HP

با سلام و درود بر شما کاربران عزیز و ارجمند مهزیار فولادی صنعت. در این مقاله قصد داریم دریابه مقاطع HP مطالب مهمی را در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم. مهزیار فولاد صنعت با سال ها تجربه در زمینه تامین و فروش انواع آهن آلات دریایی و صنعتی،  لطفا با م همراه باشید.


مقاطع HP

HP نوعی مقطع پروفایل دریایی است که برای ساخت انواع شناور، بارج و یدک کش و دیگر سازه های شناور در دریا بکار گرفته می شود. اچ پی ها که در حقیقت شکل انگلیسی حرف J می باشند، نوعی پروفایل دریایی هستند که از ساز های 40 میلی متر تا سایز 500 میلی متر تولید می شوند که این پروفایل ها الزاما می بایست برابر با استاندارد DIN آلمان دارای آلیاژ GL-A که مطابق با آلیاژ های مقاطع و فولادهای دریایی می باشند، تولید و عرضه گردند.

HP های دریایی نوعی مقطع فولادی هستند که متاسفانه در کشور ایران تولید نمی گردند و کلیه اچ پی های دریایی که در بازار ایران مورد معامله قرار می گیرند، از نوع وارداتی از کشور های روسیه، اکراین، چین و کره ی جنوبی می باشند.

این مقاطع فولادی کاربرد بسیار ویژه ای در ساخت انواع بدنه ی شناور و کشتی های تجاری و تفریحی داشته، به این صورت که از این پروفایل جهت ساخت شاسی انواع شناور، کشتی، بارج و یدک کش استفاده می شود. مقاطع HP را در هنگام ساخت کشتی به صورت موازی در کف شناور از داخل به ورق های بدنه کشتی جوش می دهند تا مقاومت سازه در مقابل امواج دریا و در مقابل فشارهایی که در شرایط عملیاتی و کاری به بدنه ی کشتی وارد می شود افزایش یابد.

پس مقطع فولادی hp  در دسته ی مهم ترین و کاربردی ترین مقاطع فولادی در صنایع کشتی سازی در جهان قرار می گیرد. مقاطع HP در بازار ایران تولید کشور های روسیه و کره جنوبی در حال حاضر موجود می باشد و این کالا با توجه به وارداتی بودن آن، در سایزهای محدودی در کشور ایران مورد فروش قرار می گیرد. شما می توانید جهت خرید انواع پروفیل های HP دریایی با آلیاژ های DIN و GL-A با واحد فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت تماس حاصل نمایید.

بدیهی است کلیه ی فولاد های دریایی فروخته شده توسط شرکت مهزیار فولاد صنعت با تاییدیه و بازرسی علوم کاربردی رازی به صنعتگران صنایع دریایی و کشتی سازی کشور عرضصه می گردد که یان فولاد ها پس از صدور تاییدیه توسط بنیاد علوک گاربردی رازی در خصوص آلیاژ برای خریداران و برای پروژه های دریایی کشور ارسال می گردد. شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ی مقاطع HP و فولادی و هچنین آلیاژی در ایران.


لوله استیل
مقاله ی ورق رنگی و مقاله ی ورق آهن را نیز بخوانید
مقاله ی ورق آجدار و مقاله ی فروش ورق سیاه را نیز بخوانید
مقاله ی ورق سیاه  و مقاله ی فروش لوله صنعتی  را نیز بخوانید


پروفیل های دریایی HP  همواره جزء فولاد های پر مصرف در صنایع کشتی سازی بوده و جهت مقاوم سازی بدنه کشتی بصورت جوش به داخل بدنه مورد  استفاده قرار میگیرد . در ساخت کشتی های کوچکتر میتوان از تسمه های دریایی برای مقاوم سازی بدنه کشتی استفاده نمود . کلیه فولاد های ذکر شده همینک در مهزیار فولاد. (جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با محصولات و خدمات و سایز های موجود با 02144449101 تماس بگیرید )

همچنین  می توانید صورت های درخواستی خود را به واتساپ شرکت به شماره 09383940223 ارسال نمایید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن پیش فاکتور مربوطه را ارسال نموده و در کمترین زمان مقاطع HP مورد نظر شما را تامین نموده و توسط باربری های معتبر کشور به سراسر کشور ارسال و به دستتان خواهند رساند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر پروفیل و نبشی دریایی HP و اطلاع از قیمت های روز کلیه مقاطع فولادی، با ما در تماس باشید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *