ورقهای فولادی آجدار

خرید و فروش کلیه ورق های آجدار وارداتی و ورق های آجدار داخلی ( فروش ویژه ورق آجدار گالوانیزه شده )

با سلام و درود بر کاربران مهزیار فولاد صنعت ، مهزیار فولاد صنعت ، یک شرکت بازرگانی است که در زمینه فروش انواع ورق فولادی  و تامین ورقهای فولادی آجدار در ضخامت ها و ابعاد مختلف تجربه و تخصص داشته و و با قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب در اختیار شما عزیزان قرار می دهد . تیم فروش مهزیار فولاد صنعت ، با تجربه خود در این زمینه ، شما را راهنمایی نموده و در انتخاب شما عزیزان بعنوان بهترین راهنما ، مشاوره های لازم را انجام خواهند داد . لطفا جهت خرید و استعلام قیمت ورقهای فولادی آجدار ، با ما تماس بگیرید ، تیم فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ،  آماده پاسخگویی هر گونه مشاوره در باره ورق آجدار  به شما عزیزان هستند . اطلاعات موجود در ذیل ، اطلاعات مربوط به موجودی ورق های آجدار انبار مهزیار فولاد است ، لطفا بررسی نمایید .


خرید و فروش کلیه ورقهای فولادی آجدار وارداتی (روس ، قزاق ، چین ، کره )

ورق آجدار

ورق آجدار 2 میل ابعاد 2*1 متر

ورق آجدار 3 میل ابعاد 1.25*2.5

ورق آجدار 4 میل ابعاد 6*1.5

ورق آجدار 5 میل ابعاد 6*1.5

ورق آجدار 6 میل ابعاد 6*1.5

وارداتی و داخلی موجود در انبار تهران همینک در مهزیار فولاد .( جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از سایز های موجود با ما تماس بگیرید )


مهزیار فولاد صنعت ، جهت ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات خود ، خدمات جانبی نظیر ( برشکاری ، خدمات گالوانیزه ، سوراخکاری ، آنالیز محصولات فولادی ، و بازدید از محصول قبل از خرید ) را به شما عزیزان ارائه خواهد داد . جهت سفارش ورقهای فولادی آجدار و همچنین استعلام قیمت ، با شماره واحد فروش به شماره تماس 44449101-021 ، همچنین با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com و ارسال پیامک به واتس اپ شرکت به شماره 09383940223 ، ما را از سفارش های خود آگاه سازید . 


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *