ورق ST12

خرید و فروش ورق روغنی ST12

با سلام و درود خدمت شما صنعتگران محترم . مهزیار فولاد ، با افتخار با بشی از سالها تجربه و تخصص در زمینه انواع ورق فولادی و آلیاژی ، شما عزیزان را به بهترین و آسوده ترین تجربه خرید دعوت مینماید . با توجه به قیمت های موجود در بازار آهن آلات و با توجه به نوسانات شدید ، قیمت ورق روغنی st12  در مهزیار فولاد صنعت بسیار معقول بوده و برای صنعتگران مقرون به صرفه میباشد . خواهشمندیم جهت اطلاع از قیمت روز ورق های روغنی ، با شماره تماس واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید . هدف ما جلی رضایت شماست ، و از آنجایی که کیفیت اصل مهمی است برای خریداران ما ، بنابر این ما کیفیت را برای شما عزیزان تضمین میکنیم . زیرا کیفیت حق شماست .


ورق روغنی ST12

ورق ST12 فولاد نورد سرد است که اساسا فولاد گرم نورد است که پردازش شده است.

هنگامی که فولاد گرم نورد سرد شده است، آن را برای رسیدن به ابعاد دقیق تر و کیفیت بهتر بهتر می شود.

فولاد نورد سرد ورق ST12 اساسا فولاد نورد گرم است که بیشتر فرآوری شده‌است.

هنگامی که فولاد نورد گرم سرد شد، سپس برای رسیدن به ابعاد دقیق‌تر و ویژگی‌های سطح بهتر رول میشود.

ورق فولاد نورد سرد (ورق فولاد کروم) اساسا فولاد گرم نورد است که بیشتر پردازش شده است

ورق های فولادی “نورد سرد” اغلب برای توصیف طیف وسیعی از فرآیند اماده سازی سرد استفاده می شود، گرچه از لحاظ فنی، “نورد سرد” فقط برای ورق هایی است که فشرده سازی بین غلطک ها انجام می شود. چیزهایی مانند میله ها یا لوله ها “کشیده شده” نیستند. دیگر فرآیندهای آماده سازی سرد عبارتند از چرخش، سنگ زنی و صیقل – که هر کدام از آنها برای تغییر ورق های فولادی نورد گرم به محصولات پالایش شده استفاده می شود.

سیم‌پیچ فولادی نورد سرد  ورق ST12 می‌تواند با ویژگی‌های زیر شناسایی شود:

۱. فولاد نورد سرد سطوح بیشتری با تحمل نزدیک‌تر دارد.

۲. سطوح صاف که اغلب برای تماس با ورق فولادی CR هستند.

۳. بارها صحیح و مربعی ‌شکل می‌شوند، و اغلب دارای لبه و گوشه‌های مشخصی هستند.

۴. لوله ها دارای یکنواختی و متمرکز و صاف هستند که از مواد مذاب سرد ساخته شده‌اند.

۵. یک کویل فولادی نورد سرد با ویژگی‌های سطح بهتر از فولاد نورد گرم، تعجبی ندارد که فولاد نورد سرد اغلب برای کاربردهای دقیق تکنیکی بیشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما با توجه به فرآوری بیشتر برای محصولات نهایی سرد، آن‌ها قیمت بالاتری دارند.


ویژگی های فیریکی

از لحاظ ویژگی‌های فیزیکی آن‌ها، فولادهای نورد سرد به طور معمول سخت‌تر و قوی‌تر از فولادهای نورد گرم استاندارد هستند. این به این دلیل است که فولاد نورد سرد اساسا یک محصول سخت شده را ایجاد می‌کند. لازم به ذکر است که این درمان‌های اضافی نیز می‌توانند تنش‌های داخلی را در داخل مواد ایجاد کنند. به عبارت دیگر، هنگام ساخت فولاد با کار سرد – چه برش، آسیاب کردن و یا جوشکاری – این می‌تواند تنش‌ها را آزاد کرده و منجر به تاب دادن غیرقابل‌پیش‌بینی شود.


کاربرد های ورق ST12  

از ورق‌های فولادی نورد سرد میتوان در ساخت و ساز، تولید ماشین‌آلات، ساخت کانتینر، کشتی‌سازی، ساخت پل. همچنین برای تولید انواع کانتینرها نیز می توان از ورق فولادی CR استفاده کرد.

فولاد ST12 نیز برای پوسته کوره، ورق فولادی ، پل و غیره استفاده می‌شود.

ورق فولادی استاتیک خودرو، ورق  فولادی کم آلیاژ، ورق کشتی‌سازی، ورق دیگ بخار، قطعات تراکتور، قطعات تراکتور و اجزای جوشکاری.

فروش انواع ورق های روغنی ST12  مبارکه اصفهان ، الماس و فولاد غرب

فروش انواع ورق های روغنی وارداتی روسی و قزاق از ضخامت ۰٫۳۶ الی ۲٫۵ میل

شرکت بازرگانی مهزیار فولاد صنعت تامین کننده ورق های ST12  در ایران.


شرکت مهزیار فولاد صنعت ، با تمام تلاش و اراده خود ، سعی دارد به منظور رضایت هرچه بیشتر شما خریداران عزیز ، خدمات جانبی را به بالاترین درجه ممکن رسانده ، و این خدمات نظیر ( برشکاری ، آنالیز ورق های روغنی ، سوراخکاری ، و همچنین بازدید از محصولات قبل از خرید ) را در اختیار شما خریداران محترم قرار دهد . جهت خرید ورق روغنی و اطلاع از قیمت ورق های روغنی st12 ، میتوانید با شماره 44449101-021 تماس حاصل فرمایید ، و همچنین از طریق ارسال ایمیل به آدرس pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ، و از طریق ارسال پیام به شماره واتس اپ شرکت به شماره ۰۹۳۸۳۹۴۰۲۲۳ صورت خرید خود را ارسال کنید . پرسنل فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت ، همه روزه از ساعات کاری 9 صبح الی 17:30 ( به غیر از روز های پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13:30 ) پاسخگوی شما عزیزان میباشند .


ما را در اینستاگرام دنبال کنید
جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید
کانال تلگرام
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *