لوله فولادی جدار چاه

خرید و فروش و قیمت روزانه انواع لوله های جدار چاه فولادی

با سلام و درود بر شما کاربران مهزیار فولاد صنعت و صنعتگران عزیز. مهزیار فولاد صنعت یک شرگت بازرگانی است که فعالیت خود را در زمینه انواع مقاطع فولادی و آلیاژی از جمله لوله های فولادی و لوله آلیاژی به صورت گسترده  سراسری عرضه می دارد. شرکت مهزیار فولاد صنعت با سالها تجربه در زمینه فروش انواع مقاطع فولادی، لوله فولادی جدار چاه را با قیمتی مناسب ر اختیار شما عزیزان قرار می دهد. ما بهمراه کادر مجرب خود شما عزیزان را به بهترین حالت ممکن یاری نموده و در خرید هرگونه اقلام آلیاژی و یا غیر آلیاژی راهنمایی خواهیم نمود. لطفا جهت خرید لوله جدار چاه در ضخامت های مختلف با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و تیم فروش را از صورت های خرید خود آگاه سازید. پرسنل مجرب فروش شرکت همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17:30 در خدمت شما عزیازن خواهند بود.


لوله های جدار چاه در حقیقت به لوله هایی گفته می شوند که جهت حفر چاه های عمیق و جلوگیری اغز ریزش دیواره های چاه های عمیق بکار گرفته می شود.

لوه های جدار چاه پس از حفر چاه های عمیق به صورت چاه های احداث شده گردیده و عمر چاه مذکور را بالا برده و باعث جلوگیری از ریزش دیواره ی چاه های عمیق در پروژه های احداث چاه های می باشد.

لوله های جدار چاه که معمولا از نوع فولادی ST37 استفاده می شود، در سایز های 10اینچ الی 16 اینچ برای چاه ها ی عمیق و نیمه عمیق مورد استاده قرار می گیرد.

از لوله های جدار چاه جهت احداث چاه های عمیق به صورت مشبک استفاده می شود، چرا که لوله هایی که به عنوان لوله های جدار چاه در چاه های عمیق بکار گرفته می شوند، می بایست سطح آنها دارای شبکه هایی باشند که بتوانند آب حاصل شده در چاه را درون چاه آبگیری نماید.

در حقیقت مشبک های ایجاد شده بر روی سطح لوله های جدار چاه همچون صافی عمل نموده و  باعث آبگیری چاه های عمیق می گردند.

لوله فولادی جدار چاه که در سایز های 12 اینچ، 14 اینچ، و 16 اینچ که در دسته ی اینچ های پر مصرف جهت احداث چاه ها قرار می گیرد، بکار گرفته می شود.

لوله های بکار رفته در سایز های مذکور معمولا دارای دیواره ی جداره ی نازکی بوده و دیواره ی جداره ی لوله های جداره ی چاه معمولا ضخامت هایی کمتر از 6 میلی متر دارند.

شرکت مهزیار فولاد صنعت با سالها تجره در تامین انواع لوله های فولادی و صنعتی اقدام به تامین لوله های جداره چاه برای پروژه های تاسیس چاه های عمیق نموده است.

شما خریداران گرامی جهت خرید انواع لوله های آهنی و فولادی جداره چاه و لوله های درزدار سیاه که مورد مصرف جداره چاه قرار می گیرد، می توانید این لوله ها را در سایز های گوناگون از سایز 10 اینچ الی سایز 16 اینچ و در ضخامت های گوناگون همینک از دایره شرکت مهزیار فولاد صنعت استعلام نموده تا کالای مورد نظر شما خریداران گرامی برای شما تامین گردد.

لوله فولادی جدار چاه در بازار ایران تولید شرکت های  داخلی در انواع مختلف موجود می باشد و شما می توانید لوله های جدار چاه در سایز های اعلام شده تولید شرکت های لوله سازی سپاهان، لوله سازی صفا، لوله سازی ملایر، لوله سازی جهان و دیگر شرکت های تولید کننده لوله های سیاه آهنی و فولادی تهیه نمایید.

جهت خرید و اطلاع از قیمت های روزانه انواع لوله های جداره چاه، با واحد بازرگانی و فروش شرکت مهزیار فولاد صنعت به شماره تماس 44449101-021 تماس حاصل نمایید.

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه لوله های آلیاژی، فولادی و صنعتی در ایران.


خرید و فروش لوله جداره چاه  از سایز 15 اینچ تا 100 اینچ بصورت شاخه های 12 متری و 6 متری ، دارای ضخامت های مختلف بصورت فولادی یا پلی اتیلن همینک در مهزیار فولاد .(با ما تماس بگیرید)

مقاله ی خدمات برش cnc و خرید آهن و آهن فروشی و لوله تست آب و قیمت لوله مانیسمان


مهزیار فولاد صنعت پیشرو در صنعت فولاد بوده و در راستای پیشرفت صنعتی شما صنعتگران عزیز قدم بر خواهد داشت. در این راستا ما با تجربه و دانش خود در زمینه مقاطع آلیاژی و آلیاژ ها کلیه نیاز های آلیاژی شما عزیزان را تامین خواهیم نمود. لطفا جهت اطلاعات بیشتر از قیمت لوله های فولادی جدار چاه با واحد فروش شرکت به شماره 44449101-021 تماس حاصل نموده و یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی pps@mahzyar.net و mahzyar.net97@gmail.com ما را از صورت خرید خود آگاه سازید ، تیم فروش شرکت پس از دریافت سفارش شما عزیزان، پیش فاکتور مربوطه را در کوتاه ترین زمان صادر نموده و پس از تایید آن، کلیه مقاطع مورد نیاز شما را تامین نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن مقاطع شما را به سراسر کشور ارسال و به دستتان خواهد رساند.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید

جهت مشاهده ساخت کلیپ های مقاطع فولادی اینجا را کلیک کنید

کانال تلگرام

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *